טליה .
קריייאה נעימה , וכרגיל - תגיבו בהמוניכם :)

גורלות – פרק 4

טליה . 10/07/2011 896 צפיות 4 תגובות
קריייאה נעימה , וכרגיל - תגיבו בהמוניכם :)

10.9
נראה שבית הספר התאושש מהרצח של דייזי במהירות שיא .
כנראה שאף אחד לא באמת אהב אותה .

" ואו " מייק אמר כשנכנסתי למסדרון בית הספר והלכתי כרגיל ללוקר שלי , כולם סובבו את מבטם כשעברתי ובהוו בי .
עכשיו אני יודעת איך זה להרגיש יפה .. וזה קצת חופר .
" ואוו מאיה , את מהממת " מאט אמר כשפתח את הלוקר שלו – הצמוד לשלי . חייכתי אליו והסמקתי קשות
" אז .. את באה לפה הרבה ? " נער לא מוכר לחש לי באוזן ותפס את ידי , שיחררתי אותה ונכנסתי במהירות לכיתה .
" נו , איך זה להיות יפה ? " טיירי שאלה אותי כשהתיישבתי לידה , צחקתי וחיבקתי אותה – היא היחידה שלא שינתה את היחס שלה בפתאומיות בגלל המייק-אובר הטיפשי הזה .
השיעור התחיל והתחלתי לסכם , הבטתי בכיסא לידי וראיתי את שון מסתמס בטלפון עם אצבעותיו המהירות , הוא אפילו לא שם לב אלי או לשיעור , ממש שקוע בתוך הנייד .
הוא הרים את מבטו ואני סובבתי את ראשי במהירות אל המחברת , הוא קלט שבהיתי בו . לא נראה לי שזה אכפת לו כ"כ . הוא גלגל את עיניו ושתה מבקבוק המים שלו .
הצלצול סוף סוף התנגן ואני וטיירי יצאנו מהכיתה לכיוון הקפיטרייה .

" מייה !!! בואו לכאן !!!! " החבורה המקובלת נופפה אלי מהשולחנות מצד ימין , ההיתי בשוק !!!! למה שפתאום הם יתנהגו אלי כל כך יפה ?1 רק כי פוצצתי כמה חצקונים ?
חייכתי אליהם חיוך מאולץ וגררתי את טיירי לצד השמאלי , היא נסתה לשכנע אותי ללכת ולשבת איתם (רק בגלל שהיא דלוקה קשות על מאט וקייל) , עצרתי והבטתי מולה בכעס " אם את כ"כ רוצה ללכת לשבת איתם , תלכי !! אני לא עוצרת בעדך !!! אני שנאתי אותם ושונאת אותם עכשיו !!! סתם רדודים ומטומטמים !! אם את רוצה להצטרף אליהם – בכיף !! " לקחתי את המגש שלי והתיישבתי בשולחן הכי מרוחק בקפיטריה , והיא ? בקלות דלגה לה לכיוון חבורת המקובלים .
דחפתי את המגש להמשך השולחן ונשענתי על הכיסא , בוהה בתקרת הקפיטריה . אולי טעיתי שרצתי ושיניתי את מי שאני , לפחות את המראה החיצוני שלי – פתאום כולם התנהגו אלי באופן שונה לחלוטין , התחנפו אלי ו…..ניסו להתחבר אלי .
" איכס , לא כדאי לך לטעום מזה " קפצתי מהכיסא כששמעתי את קולו של שון לידיי , אוכל בכפית את עוגת הגבינה שעל המגש שלי " אני חושב שעשו אותה עם קוטג' .. "
" מה אתה עושה פה ?!?! " אמרתי בהלם כשהבטתי בו , מבחינה שהקפיטריה התרוקנה לגמרי ו…השיעור כבר התחיל מזמן
" מבריז משיעור … " השיב באדישות והמשיך ללקק את הכפית " בדיוק כמוך "
" אני לא מבריזה משיעורים !!!! אני לא כזאת !! " קמתי במהירות ושלחתי את ידי לעבר התיק שלי , אבל שון תפס אותו יותר מהר ושם אותו בקצה השני של השולחן " גברת קלרט בחיים לא תתן לך להכנס באיחור , עדיף לך להשאר פה איתי "
התיישבתי לידו שוב והבטתי בו כשמעך לגמרי את העוגה , אחרי מספר דקות הוא זרק את הכפית והביט בי , בוחן את פניי בקפידה
" יותר יפה לך תלתלים " אמר ושתה מפחית הקולה שלו , צחקתי בקול ושאלתי אותו בקול המום " אתה רציני ?! איכס … נראתי כמו שיח איתו " הוא צחק קצת וקם מהשולחן " הכי יפה לך טבעי "
שון ליטף את לחיי בידו החמה ויצא מהקפיטריה , קמתי מהכסא ולקחתי את התיק שלי , מנסה להשיג אותו , אבל כשיצאתי מהקפיטריה הוא לא נראה באזור .

" אני לא מאמינה שהברזת " טיירי אמרה מאחורי והסתובבתי במהירות אליה " שש !!! " שמתי את ידי על פייה ולחשתי לה באוזן , " את לא מבינה עם מי הברזתי !!! " משכתי את ידה וגררתי אותה למעבדה הריקה .
" מייה ושון לנצח .. שתי נשיקות ב…." חסמתי את פייה בידי כי שון ומאט נכנסו לכיתה . צחקתי צחוק מאולץ והם הביטו אחד בשני במבט הבנים המסוכם . במהירות הם התיישבו בשולחנות מאחורינו ופטפטו על המשחק כדורסל של אתמול
" נו…יש פרפרים ?! " היא לחשה לי והנהנתי במהירות
" ולבבות בעיניים ? " הנהנתי שוב והיא נשפכה מצחוק שהדביק גם אותי . " למה את מחכה ?! תציאי לו לצאת !! " הבטתי בה במבט המום שהביע הכי טוב – אין סיכוי !!
עד שאני נדלקת על מישהו – הוא לעולם לא ישים עלי !!!!!!!
השיעור התחיל וניסיתי להתרכז בסיכומים – ללא הצלחה . השם שלו והחיוך המתוק שלו לא יצאו לי מהראש !!

" הי אמא " נכנסתי הביתה וזרקתי את התיק הכבד ליד הדלת , אמא עמדה במטבח וערבבה בכף עץ תבשיל ירוק במיוחד .. אני שונאת את הטבעוניות הזאת שלה !!!
" היי מתוקה " היא השיבה לי והוסיפה קמצוץ מלח " אנחנו מוזמנות לארוחת ערב אצל מארק נילטון , יהיו שם המון משפחות מהכפר " הנהנתי והתיישבתי לידה בשולחן , מוזגת לעצמי כף מעיסת הברוקולי – מה לעשות אני גוועת ?!?!
" מר לפיטן נפטר הבוקר " היא אמרה ונאנחה כשהוסיפה לי עוד , המזלג נפל מידי ומלמלתי בהלם " לא יכול להיות … לפיטן מהחנות ספרים ?! "
הוא היה זקן כ"כ נחמד .. עד כדי כך זקן ?!
" הוא נרצח , מצאו את גופה מתחת לדלפק הכחול " בלעתי את רוקי בהלם והיא המשיכה " מנסים לפענח עכשיו את התמונות ממצלמת האבטחה " הצטמררתי שוב ודחפתי את הצלחת ממני
הרוצח הזה .. מה הסיפור שלו ?!1?1 למה הוא לא עוזב את הכפר שלנו ?! הוא רצח כבר 10 אנשים !!!
ולמה אני לא מפחדת ממנו ? אני הפחדנית הכי גדולה בעולם !! אני מפחדת מכל חייה אפשרית , כולל מארנבים ויתושים !!!!! אני בקושי דורה רואה כי אני מתה מפחד שהיא תפול מאחד העצים !!!
אז למה אני לא מפחדת ממנו ?!?!

*מבזק חדשות – הרוצח המסתורי הרג ילדה קטנה ליד חנות הספרים המקומית , המשטרה בודקת כיוונים חדשים *


תגובות (4)

תמשיכי!!!!
מהר פליז!;)

10/07/2011 20:25

אין דברים כאלה בעולם הזה!!!

10/07/2011 20:43

איזהה מדהים!
אני במתח
תמשיכ דחוף!

11/07/2011 11:39

אייזהה סייפוור נדיייר!!
תמשיייכיי :)
אמ…ותיקראי גם את שלי אם את רווצה :D
חחח

14/07/2011 08:48
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך