טליה .
שאאאאאאאאאאאאאלום :-)
אני כבר אמרתי שקרלו חמוד ושהוא יפתיע ? ;]
אז אני אומרת שווב !!1 וזוהי רק ההתחלה !!
מקווה שנהנתם מהפרק הזה - כל ביקורת תתקבל בברכה !!
והערה לפרק הבא -
בגלל שהפרק הבא ממש ממש ארוך , הוא יחשב כ2 פרקים - 9+10
אני אעלה אותו במוצאי שבת :)
שיהיה ערב\צהרים\בוקר טובבבים ונחמדמדים :)

גורל – פרק 8 :)

טליה . 05/01/2012 741 צפיות 10 תגובות
שאאאאאאאאאאאאאלום :-)
אני כבר אמרתי שקרלו חמוד ושהוא יפתיע ? ;]
אז אני אומרת שווב !!1 וזוהי רק ההתחלה !!
מקווה שנהנתם מהפרק הזה - כל ביקורת תתקבל בברכה !!
והערה לפרק הבא -
בגלל שהפרק הבא ממש ממש ארוך , הוא יחשב כ2 פרקים - 9+10
אני אעלה אותו במוצאי שבת :)
שיהיה ערב\צהרים\בוקר טובבבים ונחמדמדים :)

הראש שלי הסתחרר במהירות , הרגשתי איך מרימים אותי מהרצפה ומשכיבים אותי על משטח רך . שמעתי את שמי עשרות פעמים , אבל לא הצלחתי לזהות מי קורא לי , לא הצלחתי בקושי לפתוח את עיני , וכשהצלחתי חייכתי חיוך רחב , הוא חזר .
" קרלו .. חזרת .. " מלמלתי , ומיד לאחר מכן שקעתי בשינה שוב .

כשהתעוררתי הייתי בחדר שלי , ובחוץ השמש התחילה לזרוח
ישנתי כ"כ הרבה ?! איך זה הגיוני ?!
ניסיתי להרים את הראש שלי , אבל הוא ממש כאב לי . חיכיתי פשוט שמישהו יכנס לחדר ויעזור לי .
מה קרה לי ? איך הגעתי למצב הזה ?
דלת החדר נפתחה ולורה נכנסה פנימה " התעוררת !!! " היא אמרה בקול שמח וליטפה את ראשי "מה קרה לי ?! " שאלתי אותה והיא עזרה לי להתרומם לאט
" זה לא משנה עכשיו .. " היא אמרה בשקט והתקשרה אל מישהו , תוך כמה דקות נכנס לחדר 3 בנים – הרופא , קרלו , וליאם
קרלו … הכל חזר אלי . הריב , המכות , ההתעלפות ..
" חזרת " מלמלתי אליו וחייכתי , הוא הביט בי במבטו הרציני ועזר לרופא להושיב אותי על המיטה בלי שאפול
" איך את מרגישה מיגן ? " הרופא אמר ובחן את עיניי עם פנס "אני בסדר " השבתי לו והבטתי בקרלו מבולבלת
" את קיבלת מכה חזקה בראש , את זוכרת בדיוק מה קרה ? " הוא שאל והנהנתי , ליאם הסיט את מבטו ממני והלך לכיוון החלון שבחדר .
הוא בטח עדין מאמין שהרבצתי מכות רצח לאהובתו היפה .. אני לא מאמינה שהחזקתי ממנו בן אדם חכם וחמוד … הוא בדיוק כמו כולם .
הרופא נתן לי לבלוע כדור ורדרד ויצא מהחדר , לורה וליאם יצאו מיד אחריו , לא לפני שליאם הביט בי במבטו הכועס .
" יום אחד אני משאיר אותך לבד וכבר את הולכת מכות ? " קרלו אמר וצחקתי , תפסתי את ידו ומשכתי אותו אלי לחיבוק , הוא חיבק אותי ולחש לי באוזן " דאגתי לך !! הבלונדינית המשוגעת הזאת יכלה להרוג אותך ! "
" אל תדאג , היא לא היתה יוצאת מזה שלמה " אמרתי וגיחכתי " אני עוד אנקום בה .. "
" תקראי לי שאת עושה את זה , היא עשתה פה חתיכת סצנה "
" לא לא , אני אעיף אותה מטרים לבדי "
קרלו התנתק מהחיבוק שלי והסתובב בחדר , הבטתי בו מבולבלת " מה קרה ?! " שאלתי כשקמתי מהמיטה והתקרבתי אליו
" למה לא הצטרפת אלי ? " הוא ענה בלחישה כשהביט בנוף שבחלון " למה לא ברחת ביחד איתי ? בשביל לריב עם הבלונדה על הבלונדיני הזה ? "
" אם זה מה שאתה חושב , יש לך טעות מאוד גדולה " אמרתי ונשמתי עמוק " נשארתי פה כי הרגשתי כאן בטוחה .. כי הרגשתי שזה באמת הבית שלי . לא הצריף המסריח ביער "
" ממש בטוחה .. את לא מבינה שאת לעולם לא תהיי לגמרי בטוחה ? תמיד ינסו לפגוע בך , כל פעם מסיבה אחרת ! "
" הלוואי שהייתי יודעת את הסיבות הארורות האלה !!! אבל אף אחד לא מוכן לגלות לי !! "
קרלו נשם עמוק והסתובב , עיניו הגדולות והירוקות הביטו עמוק בעיני " תבואי איתי . בבקשה . איתי יהיה לך הרבה יותר טוב ! "
" אני לא יכולה מקס , אני מצטערת . " אמרתי לו בקול שבור
" אל תקראי לי מקס " הוא אמר ויצא מהחדר בטריקת דלת מצמררת .
התיישבתי על הרצפה הקרה ודמעות זלגו מעיני , למה באמת כל הבלאגן עם קיט קרה ? מה עשיתי לה ?
למה אנשים תמיד מנסים לפגוע בי ?!
לא רק פה , גם ביער . הסיבה שבכלל הגעתי לשם זה שאחרי שרצחו את ההורים שלי , ניסו לרצוח גם אותי . וקרלו .. קרלו גידל אותי . הוא לימד אותי כל מה שאני צריכה לדעת , הוא השיג לי אוכל ובגדים ..
בלעדיו לא הייתי חייה עד עכשיו .
התחלתי לשקול את ההחלטה שלי שוב . כמעט כל היום הייתי בחדר על הרצפה , גם כשאן ובל באו לבקר אותי התעקשתי לא לעבור למיטה , ולמרות האיסורים של הרופא ולורה ירדתי לארוחת ערב עם כולם בחדר אוכל .

" איך את מרגישה מייגן ? " מאט שאל אותי והביא לי כוס מים " אני בסדר גמור , אז מה פספסתי ביממה האחרונה ? "
" לא הרבה .. " הוא אמר וערבב את צלחת המרק שלו " רק שליאם וקייט נפרדו .. "
" מה ?!?!?! " צעקתי בקול וכולם בהו בי , חייכתי אליהם חיוך מתנצל ולחשתי " מזה ?! מה למה מתי מדוע וכמה ?! "
" את באמת שואלת ?! " מאט וריצארד צחקו וריצארד לחש לי " ליאם גילה שקייט ביישה אותך והתחילה להרביץ לך וזרק אותה מיד " מאט צחק ולחש לי באוזן השנייה " הוא אפילו פלט משהו על זה שאת חשובה לו .. "
דופק הלב שלי עלה ברגע , חשובה לו ? הוא באמת אמר את זה ?
הבטתי בליאם שבדיוק נכנס לחדר ושתה כוס מיץ תפוזים בלגימה אחת , בלי להסתכל עלי אפילו התיישב במקום מולי ודיבר עם בל ." הוא באמת אמר את זה ? " אמרתי לעצמי בלב שוב , יש רק דרך אחת לברר .

בזמן שניקינו כולם את חדר האוכל (למרות שיש לי פטור זמני) , עמדתי ליד ליאם ותכננתי את התוכנית החדשה שלי להוצאת המידע ממנו
" למה באמת נפרדת מקייט ? " שאלתי כשסיבנו את הכלים , הצלחת כמעט החליקה מידו והוא שם אותה על השיש ברגע האחרון " איזו מין שאלה זו ? " הוא השיב בלי להסתכל עלי והמשיך לרחוץ את הכלים
" שמעתי שהייתם ביחד כמעט שנה .. " אמרתי כבדרך אגב " מה סיים את המערכת יחסים הנפלאה הזאת ? "
" זה שהיא שקרנית מגעילה שניסתה להרוג אותך ? " הוא אמר בחצי ברצינות חצי בזלזול והניח את הסיר על הכיריים " למה נראה לך שאחרי שהיא תעשה לך דבר כזה אני אמשיך להיות איתה כאילו כלום ? "
" למה שיהיה לך כל כך אכפת ממני ? " שאלתי וסגרתי את ברז המים , הוא צחק . הרבה זמן לא ראיתי אותו צוחק ככה , למרות שכלל לא הבנתי מה מצחיק אותו
" את ידידה טובה שלי , למה שאני אתן שיפגעו בך ? "
ידידה טובה … הממ ..
מוזר .
ליאם נשם עמוק והתחיל לומר " ואת האמת .. רציתי לומר לך ש .. "
" ש… מה ? " שאלתי אותו . הוא הביט בדלת בשוק . הסתובבתי וראיתי את קרלו ולורה עומדים זה לצד זה .
" קרלו ?! מה אתה עושה כאן ?! " אמרתי ורצתי אליו , הוא חייך אלי את חיוכו המוכר .
הוא היה לבוש במדי הפנימייה
" החלטתי להשאר " הוא אמר בחיוך וחיבק אותי ביד אחת .


תגובות (10)

טלכווו המשך עכשיו!!!!!!!!!!!
זה ממש ממש ממ שיפה!!
קרלו הזה חמווד…. ולמה קוראים לו קרלו?? את מנסה להתעלל בו??

05/01/2012 11:01

****ממש יפה
(מהתרגשות…)

05/01/2012 11:01

ממש יפה (:
תמשיכיי מהר D:

05/01/2012 11:18

נופר – תגלי את זה בהמשך :-)
תוודה רבה בננותתתת חאמודות 3>

05/01/2012 11:22

אבל טלכוו הוא מסכן!!!
קרלו = קר לו…..

05/01/2012 11:27

אעאעאעאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאע
מהממממממממממממממממממממממממם!!!!
מדדדדדדדדדדדהיייייייייייייייייייייייםםםםםםםם!!!!!!!!!!
טלי אני מכריזה בזאת – שאני וקרלו מתחתנים :)
ואני יעיף את הקייטי הזאת מטרים!!!!!
תמשיכי :)

05/01/2012 13:10

ללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללא!
לא!
לא!
לא!
לא!
למה במוצא"ש?????
אני מתה לדעת את ההמשך!!!!!
בבקשה, בבקשה, בבקשה- אל תעשי את זה שוב!
נ.ב- סיפור מממממממממממממממממממממדהים =]

05/01/2012 14:21

מקסים מקסים מקסים

05/01/2012 14:50

קרלו פשוט מדהים!!!! הוא הבנאדם הכי חמוד בעולם! D:
הסיפור של מהמם! תמשיכי מהר!! (:

05/01/2012 21:27

מקסים :) תמשיכיי מהר !

06/01/2012 03:25
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך