ג'יני ובן פרק 5

gabi22 09/02/2015 619 צפיות אין תגובות

כשהגעתי לבית של אווה ראיתי את החבורה עומדת שם. אמה, בת'אני, לילי, טיילור, זואי וקארן. הצטרפתי אליהן ושאלתי "שניכנס..?" "האמת.. ממש לא בא לי. אני חושבת שצריך לתת לה עוד איזה כמה רגעי ייסורים. מי היא שתגיד לנו לבוא אליה, מה אם היא אמרה אז נבוא?!" אמרה זואי בנימה עצבנית. "תכלס צודקת.." אמרה קארן, "אני אישית חושבת שאם לא נכנס היא תבין עם מי יש לה עסק". לא נכנסנו.. הלכתי עם אמה הביתה, אנחנו גרות אחת ליד השנייה. "אז איך את ובן?" היא שאלה. הסמקתי, אני שונאת שיחות כאלו… מלמלתי איזה משהו והעברתי מהר נושא. ההליכה הביתה הייתה קצרה ואיך שהגעתי הביתה הפלאפון צלצל, על הצג הופיעה תמונה של בן ושלי עושים פרצופים מצחיקים, תמונה מהקיץ. על הצג היה כתוב 'בן הגולש' עם המון לבבות. "היי" עניתי בקול גבוהה, השתעלתי קצת והמשכתי "התבטלה הפגישה אצל אווה, רוצה לצאת לדייט בסוף?" "בטח, אני אהיה אצלך בשבע תהיי מוכנה, אוהב אותך"

שבע? זה רק עוד שעה. נכנסתי מהר הביתה והתחלתי להתארגן, לבשתי שמלה קצרה פרחונית בצבעים שחור, אדום, ורוד וצהוב. בלייזר שחור ונעלי קונברס לבנות גבוהות. התחלתי לשים מסקרה ואודם ורדרד שקוף וסירקתי את השיער. הייתי מוכנה בדיוק בזמן. לקחתי איתי תיק צד לבן וכשהייתי מוכנה הדלת צלצלה.
בן עמד במפתן הדלת עם זה ורדים ורודים ויפים. "היי ג'יין, אלה בשבילך" הוא חייך חיוך כל כך יפה ונתן לי את הפרחים. אמא שלי לקחה אותם ואמרה "איזה יופי, תהנו ואל תחזרו מאוחר!" "אני מבטיח להחזיר אותה עד אחד עשרה" חייך בן ולקח לי את היד. ירדנו לרחוב והתפלאתי שאין את המכונית שלו. "איפה המכונית?" "אה לא לא, אנחנו נלך ברגל" הוא צחק והחזיק לי את היד. היה נעים בחוץ, והאווירה הייתה טובה, חשבתי לעצמי כמה טוב לי לידו, כמה אני אמיתית לידו וכמה הוא מדהים אליי. הוא היה לבוש כל כך פשוט אבל כל כך יפה, ג'ינס וטי-שירט אדומה.
ההליכה לקחה רבע שעה והגענו למסעדה קטנה ונעימה שהקונספט בה היה 'המערב'. אכלנו וצחקנו והרגשתי כל כך חופשייה וזה היה הדייט הראשון שלי. כשחזרנו מהמסעדה אמרתי לו "תודה, היה לי ממש כיף". "העונג כולו שלי ג'ייני" הוא קרץ. עברנו ליד מועדון ריקודים קטן, בקעה משם מוזיקה רומנטית של ריקודי סלואו כנראה. הוא נעצר ומשך אותי בידי אליו. "מה קרה?" שאלתי קצת מופתעת. הוא נישק אותי, אבל זו הייתה הנשיקה הראשונה איתו שהייתה ממש אמיתית, זאת אומרת נשיקה גדולה וארוכה. כשסיימנו פלטתי "וואו" והוא צחק. "באמת היה לי כיף איתך ג'יין, אני חושב שאני מחיל להתאהב בך."

לא ידעתי מה להגיב. מצד אחד כל כך שמחתי, זהו אנחנו במערכת יחסים, מצד שני, זה הרתיע אותי, זה החבר הראשון שלי וזה נראה לי קצת מוזר. 'מה את עומדת שם טיפשה, רצית את זה כל כך הרבה! דברי אליו כבר!!!' הקול הקטן הזה בראש שלי דחק בי "גם אני חושבת.. שאני מתחילה להתאהב.. בך" חייכתי. הוא נישק אותי עוד פעם, זה היה לילה כל כך מדהים.
הגענו הביתה, כל הדרך הלכנו מחובקים. הגענו למפתן הדלת שלי ועוד פעם התנשקנו נשיקה ארוכה. "יאמי" הוא קרץ וצחק. "לילה טוב ג'יין, נתראה מחר" הוא אמר לי.

"איך היה??" ראיתי את שני ההרים שלי מול הטלוויזיה, אבא שלי נוחר-כרגיל ואמא שלי רואה איזו טלנובלה. "היה… מדהים!" "וואו, תספרי לי מחר, את חייבת לישון לילה טוב בובי" "לילה טוב אמא" חייכתי.

לפני שנרדמתי קיבלתי הודעה. 'כבר מתגעגע, נתראה מחר, אוהב אותך ונהניתי בן 3> 3> 3>'
לא יכולתי להפסיק לחייך וכתבתי 'גם אני מאוד נהניתי, אוהבת ונתראה מחר 3> 3> :-*' ונרדמתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך