כותבתבליכותרת
מקסימות שלי, כל תגובה מחממת את הנשמה,וממלאת דלק להמשך הכתיבה. תודה רבה רבה רבה, מקווה שאני לא מאכזבת אם העלילה,כי משהו עדיין לא מרגיש לי טוב ושלם בסיפור הזה,ואני בסוף אמצא את הבעיה,ואצליח לכתוב פרקים מספקים יותר. אוהבת❤️

גלגל החיים-פרק 6

כותבתבליכותרת 10/12/2015 715 צפיות 2 תגובות
מקסימות שלי, כל תגובה מחממת את הנשמה,וממלאת דלק להמשך הכתיבה. תודה רבה רבה רבה, מקווה שאני לא מאכזבת אם העלילה,כי משהו עדיין לא מרגיש לי טוב ושלם בסיפור הזה,ואני בסוף אמצא את הבעיה,ואצליח לכתוב פרקים מספקים יותר. אוהבת❤️

מיקה עמדה ובכתה שהופעתי למולה,רצתי אליה מתכופפת ומנשקת אותה נשיקות קטנות בכל גופה.
״אוי יפה שלי,אני מצטערת מצטערת מצטערת״סיננתי,נושמת את קרם התינוקות המרוח על גופה.
אחרי שקילחתי אותה והכנתי לנו ארוחת ערב,התחלתי לחשוב שאולי זה טוב שזה קרה.
כי המון זמן כבר לא הוצאתי אותה מהגן,ונתתי לה את מירב תשומת הלב.
לפתע קיבלתי סמס מבר,מרגישה את ליבי כמעט מתפוצץ מהתרגשות וגורם לי למבוכה מעט.
״אני ממש לא חושב ככה,היית ילדה מאוהבת,היית בעיקר ילדה.
ואני בטוח שהילדה שלך היא לא טעות״ההודעה נשלחה,קראתי וכל מילה גרמה לשפתיי לעלות מעלה מעלה.
״רק עכשיו היא נשלחה,כנראה שלא היה לי אינטרנט.מצטער.״הוא שלח אחרי 2 דקות.
שתקתי,מחייכת.
מחייכת כמו שלא חייכתי הרבה זמן,חיוך של הילדה מפעם,הילדה המאושרת מדברים כל כך שטחיים.
הדלת החורקת נפתחה,גורמת לי לזנק מהספה ולעיניי שעמדו להיעצם להיפקח.
שני נכנסה מצחקקת,היא הייתה עם נער שנראה בגילה,אולי קצת יותר.
והוא אחז באצבעותיה,והעביר בה מבטים שחיוך קטן על שפתיו.
״את מוכנה להיות בשקט?,מיקה ישנה״הבטתי בה בפנים רציניות.
״מיקה זו האחיינית שלי,היא מדהימה״היא אמרה מתעלמת ממני ומחייכת אל הבחור.
״איפה היית?אם היא כל כך מדהימה איך שחכת אותה?״לחשתי כשהבחור התיישב במטבח,לוגם מכוס הקפה שהכינה לו.
״הבחור הזה,הוא הבן של המנהל של המסעדה,והוא סידר לי עבודה.ותראי איזה חתיך הוא!״היא לחשה אלי בהתלהבות האופייינית לנערה בגילה.
״טוב למה הוא לא הולך?״שאלתי מביטה בה.
היא קרצה לי נושכת את לשונה.
״מאי!״צעקתי
״נו מה את משחקת אותה תמימה״היא אמרה קורצת לי.
״תקשיבי לי יש לי חוקיים בבית הזה,את לא תשכבי פה עם בנים,את לא תרעשי פה עם בנים,ובנים לא ישנו איתך באותו החדר״פלטתי בבת אחת.
״ליאן״היא אמרה מביטה בעיני״זה הבית שלי,ואם אני לא ארגיש בנוח להביא לבית שלי חברים אז איפה כן?
אני מבינה שאת דואגת בגלל העבר שלך,אבל אני לא אחזור על הטעויות שלך״.
בלעתי מעט רוק,מרגישה כל כך אפסית.
״אני זזה לישון״אמרתי מעבירה בה מבט ואז בבחור שישב והסתכל עלינו.
נשכבתי במיטה,נכנסת להודעות שבר שלח לי,מביטה בו שוב ושוב,ואז עוברת להביט בבחורה השזופה והיפהפיה שלידו,שידה על כתפו ושיערה על פניה נוגע גם מעט בפניו.
״תודה,אני חייבת לך חמישים שקלים״שלחתי חזרה,מרגישה שזו הדרך הכי טובה להראות יבשה.
״לילה טוב,ליאן״הוא שלח אחרי חצי שעה.
ודמיינתי שוב,את הבחור בעל העיניים השחורות,שהציל אותי אותו יום מהמועדון,שיכורה וזרוקה.


תגובות (2)

פרק יפה!!אני מתה על הכתיבה שלך!!!פליז תמשיכי מהר:)

10/12/2015 08:45

אני מאוהבת בבר, הוא כזה חמוד וקשוח.
אני מאוהבת בבחורים כאלה.
את כותבת כל כך מושלם, את לא מבינה כמה שאני מכורה לכתיבה שלך.
באמת שכל סיפור שלך הוא מעניין, מציאותי ושונה ולא נדוש.
את משהו מיוחד וסופרת שמקווה שבאחד מן הימים תוציאי ספר לאור!
תאמיני לי שכולם ירוצו לקנות ואני הראשונה!
תמשיכי כמה שיותר מהר, שבת שלום מקסימה:)

11/12/2015 23:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך