אולימפוס
תירשמו בכיף! אין עדיפות לבנים או בנות!

גם כן מלאך מגן עדן – הרשמה , סתם עוד סיפור מלאכים רק עם הגירסה שלי!

אולימפוס 14/05/2014 1173 צפיות 19 תגובות
תירשמו בכיף! אין עדיפות לבנים או בנות!

הקדמה :

אני מייקל רובינסון בן -15.5 , אני אוהב כלבים , סוסים (בייחוד סייחים ואני רוכב) וגורי חתולים. אני מתופף מוכשר , וגם נגן גיטרה . גולש , וגיימר. החיים שלי היו מעולים , ואדירים , עד הרגע שבו מתתי . המוות זה לא דבר מרשים בהתחלה , הדבר הראשון שקורה זה כאבי יסוריים שאפילו בני האדם לא יוכלו לממש , אחרי זה הנפש שלך עוזבת את הגוף , ומגיע להיכל המישפט… ושם שוקלים את מעשיך הרעים והטובים , אם אתה בן אדם טוב אתה מלאך ונישלך אל גן העדן – ארץ אלוהים המוכר לנו , ואם אתה בן אדם רע , אתה נישלח לגיהנום , וכך קובעים שאתה שד , כאן אני עוצר , כי מתחילים לשיפוט אותי ועדיף לי להירגע ולא להילחץ כן?

אוקיי אז אני צריך קבוצה של מלאכים שיהיו חברים של מייקל , בנים ובנות … רק מלאכים לבינתיים

שם: מלא בבקשה
גיל:
סיבת מוות :
אופי:
מראה:
תחביבים:
יש לו/לה זוג: כן/לא
הוא/היא מאוהב/ת: כן/לא (אל תענו על זה אם יש להם כבר בן או בת זוג)
חבר הכי טוב: רק אם רוצים
יש לו סוד?:

לרקע אין צורך כי זה לא משנה…


תגובות (19)

שם:קריסטינה למבורד וינסבז
גיל:15
סיבת מוות: הוריה התעללו זה כשהייתה בחיים אז היא התאבדה בכך שלקחה תרופות.
אופי: עקשנית, יש לה ביטחון מאוד גבוה, היא גם מאוד מעצבנת,והיא אוהבת את זה. היא אוהבת לשחק כדורגל, כדורסל ובקיצור אוהבת את כל סוגי הספורט, והיא גם מאוד גמישה.
מראה:שיער שחור,עיניים ירוקות מעורבבות עם צהוב ואפור (נדיר יפה כזה), שזופה טיפה, אף כפתור, והיא לא הכי מתחברת לבנות אלא יותר לבנים (סוג של טומבוי).
תחביבים:כתבתי באופי (אוהבת לשחק כדורגל,כדורסל ואוהבת את כל סוגי הספורט).
יש לה זוג: לא
חבר הכי טוב: מת… (הוא היה בן הזוג שלה, אבל מת בתאונה של התנגשות מכוניות והיא מקווה לפגוש אותו).
יש לה סוד: היא לא רוצה שאף אחד ידע שהיא נהייתה טומבוי בגלל אחייה הגדול שגם הוא מת(תמציא), והיא נורא היתה קשורה אליו.
מקווה שתאהב.

14/05/2014 16:38

    ואני אשמח אם תכתוב גם משהו להרשמה שלי ^_^

    14/05/2014 16:39

שם:קתרינה(קתרין) ניומן
גיל:15.5
סיבת המוות:סרטן סופני
אופי:טובת לב,חמודה,אוהבת חיות,עוזרת לכולם,סגורה.
מראה:שיער שחור ועיניים ירוקות גבוה ויפה
תחביבים:אוהבת לשיר ולנגן בפסנתר ואוהבת להיות הרבה עם החבר שלה.
בן זוג:ג'ונתן גרייס
חברה הכי טובה:מרדית מונטוגמרי.
יש לה סוד:כן,היא תמיד סגורה לא מספרת לאף אחד על הילדות שלה שכנראה הייתה קשה,ונראה כאילו הכו אותה,לפי כל הצלקות על גופה.

שם:ג'ונתן גרייס
גיל:16
סיבת מוות:נרצח על ידי רוצח שכיר
מראה:שיער זהוב עיניים כחולות שרירי,רזה,יפה,גבוהה
אופי:קנאי,פזיז,מקשיב לאנשים,טוב לב,מתעצבן במהירות.
תחביבים:לנגן בפסנתר,לדבר עם אנשים,ולבלות עם החברה שלו קתרין.
בת זוג:קתרין ניומן

שם:מרדית מונטוגמרי
גיל:15
סיבת המוות:לוקמיה
אופי:טובה,חמודה,אוהבת לבלות עם אנשים,עקשנית,סקרנית,סגורה.
מראה:ג'ינג'ית עיניים ירוקות כדשא,גבוה לא רזה ולא שמנה באמצע,יש לה מלא צלקות על כל הגוף.
תחביבים:ריקוד,אהבה למוזיקה.
בן זוג:לא
מאוהבת במישהו:כן
חברה הכי טוב:קתרין ניומן.
יש לה סוד:לא

14/05/2014 16:43

מקווה שאהבת ותכניס אותם

14/05/2014 16:45

תקשיבי יש כבר סיפור כזה אם אותו שם כמעט,אני חושבת שזה רעיון ממש טוב אבל הרעיון של מישהי אחרת וגם השם הוא אותו הדבר !!!! והכול סיבת מוות הכול.
אני לא אומרת שאתה מעתיק אבל תשנה תשם כי זה ממש לא נראה כיאלו הסיפור שלך אבל בכול אופן בהצלחה.
(מצטערת אם פגעתי אבל זה נראה כיאלו העתקת)

14/05/2014 19:01

לא ניסיתי להעתיק – הסיבות מוות אצל כולם… אבל אני יהיה מקורי

14/05/2014 19:51

    נוווו זה מה שאמרתי גם שם זה ככה,תסתכל בפרופיל של אנונימתב

    14/05/2014 20:00

אני עושה, טוב?

14/05/2014 19:54

בא לך בנים, בנות, גילאים?

14/05/2014 19:54

בת אחת ושני בנים

14/05/2014 19:55

גילאים 13-17

14/05/2014 19:56

מה את מצפה , אני לא קורא כל סיפור מלאכים!

14/05/2014 20:03

מה הקשר? שם זה ׳לא כל כך גן עדן׳ וכאן זה ׳גם כן מלאך מגן עדן׳ רק המילה גן עדן מופיע אצל שנינו אז מה הקשר? לא הבנתי…

14/05/2014 20:05

    התוכן מה אתה צריך להבין יותר יאוו בחיאת רבאק אותו תוכן !!! אותו נווושא!!!

    14/05/2014 22:46

רק תן לי לומר משהו לגבי רקע
דמות בלי רקע היא דמות כלום. היא סתם אוויר. היא סתם שם כדי למלא מקום. אתה יכול גם לא לבקש סעיף רקע, אבל אל תגיד שהוא לא חשוב.

14/05/2014 20:21

    וזה ממש לא נכון , עם כל הכבוד , וגם כבר נירשמו אנשים ואני יגיד להם להוסיף? אני סתם יהיה מעצבן אז זה דיי פסול , וזאת דעה , זה לא רישמי ותאמיני לי שאני יודע מה אני עושה…

    14/05/2014 20:32

    לא אומרת להוסיף, אני אומרת שיכול להיות גם רקע הכי פשוט ורגיל בעולם, ועדיין, אל תנסח את זה במילים לא חשוב. אולי לא ממש קשור לסיפור, אבל לפחות שנדע משהו על העבר של הדמויות. המצב שלהן. למה הן כאלה. בכללי, רק אל תנסח את המשפט ככה. יש דברים שאני פשוט מתעלמת מהם, אבל יש משפטים אקראיים שמרתיחים אותי. תתעלם, אני מוזרה~

    14/05/2014 20:43

אני לא חושב שזה יוסיף , ואני לא צריך רקע בעיקרון , עוד תביני למה אני מיתכוון…

14/05/2014 20:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך