המעודדת
מקווה שתהנו! :)

ג'סיקה ג'ונס פרק 1- היום הכי טוב בחיי

המעודדת 23/07/2013 679 צפיות תגובה אחת
מקווה שתהנו! :)

הלכתי לאט לאט. בשקט בשקט. שמעתי רעשים מכול עבר וניסיתי להתעלם. אנשים עברו אותי ברעש, דחפו והתעלמו ממני לחלוטין. לא עברה יותר מדקה והסמטה כבר התרוקנה מנפש חיה. קיוויתי למוצא, לעזרה. אף אחד לא אוהב אותי. עדיף שאמות כבר עכשיו. לעצור את הסבל הזה. מי שם? שאלתי בחשש. בין השיחים נשמע רעש. ילדה יצאה מהם בסערה. זיעה זלגה ממצחה והיא לבשה שמלה לבנה ומהודרת. היי היא אמרה. אני מג. איך קוראים לך? שאלה אותי. אני… אני אף אחת. אוקי אף אחת, רוצה לשחק מחבואים? שאלה אותי מג בקול מתוק ועליז. לא, עניתי בקרירות. קמתי והתחלתי ללכת משם אך מעדתי על שכבת העלים הרטובה ונפלתי על האדמה הקשה. אנחת כאב יצאה מפי ודמעות החלו לזלוג במורד לחיי. מג ניגשה אלי ועזרה לי לקום. את בסדר? שאלה אותי. לא עניתי. מג הלכה לדרכה ואני נשארתי לבד. בכיתי, בכיתי בכי מר שלא בכיתי זמן רב. עברה חצי שעה ושוב נשמע רעש מבין השיחים. מג חזרה, אך הפעם היא הביאה את אביה. הוא ניגש אלי וסרק אותי במבטו הרך. את בסדר? שאל אותי. שוב, לא עניתי. הוא הסתכל על בגדיי הקרועים והמרוטים ומבט של רחמים עלה מעיניו. הוא פתח תיק עזרה ראשונה וספג את הדם מברכיי ושם לי פלסטרים. הוא הושיט לי את ידו ועזר לי לקום מהאדמה הקשה והמלוכלכת בעלי הסתיו. אני ג'ק אמר לי, מה שמך? ג'סיקה עניתי. ובכן ג'סיקה, איפה ההורים שלך שאל אותי, כאילו הוא לא יודע את התשובה. הלכו אמרתי בקרירות. בואי אלינו ג'סיקה, אמר ג'ק בהבנה מוחלטת. יש לנו בית גדול והרבה אהבה שאנו מוכנים ורוצים לחלוק. אולי את תהיי השותפה שלנו, לאהבה הזאת?
אולי אמרתי והלכתי אחריו. הגענו לבית גדול בצבע ירוק ונכנסו אליו דרך דלת זכוכית. דבר ראשון אישה רזה ניגשה אלינו ושאלה את ג'ק מה פשר הדבר. לאחר כדקה ג'ק והאישה הרזה הלכו לסלון ובינתיים מג גררה אותי ברחבי הבית. צעקות נשמעו מלמטה, הוויכוח של ג'ק עם האישה. מג תהתה על מה הם רבים. לאחר כחצי שעה של צעקות שנראו לי לא יותר מחמש דקות האישה עלתה למעלה והציגה את עצמה לפני. אני רונה אמרה לי. בואי, לכי להתקלח אמרה. עשיתי כדבריה והלכתי לחדר המקלחת. יצאתי משם לאחר שלוש דקות בדיוק ומג הביאה בגדים. אני לא יכול ללבוש את זה חשבתי לעצמי, זה יותר מידי מפואר. בכול זאת, לא יכולתי לצאת לשם עירומה ולכן לבשתי את השמלה. יצאתי לשם וראיתי את ג'ק, מג ורונה על הספה המפוארת, מול הטלוויזיה המפוארת, בחדר המפואר, בבית הענק. הם הזמינו אותי להצטרף אליהם ואמרו לי, עכשיו את חלק ממשפחת ג'ונס! משפחה מיוחדת, חשבתי. ביחד. ועכשיו אני איתה, זה בהחלט היום הכי טוב בחיי.


תגובות (1)

~~

תמשיכייייי

23/07/2013 10:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך