ג ע ג ו עפרק ז'

בקי 12/11/2011 548 צפיות 2 תגובות

ורד וגילי מגיעות לגן המשחקים וכמובן הגן היה מלא עם אמהות צעירות וילדיהן. השמועה על האירוע הטרגי שארע לורד הגיע לכל המשפחות ולאחר שהיא העלתה את גילי על הנדנדה והחלה לנענע אותה ניגשו 2 אמהות צעירות לורד ושתיהן נישקו על לחייה ולחשו : "ורד אל תדאגי הוא ישוב בטוח, את צריכה להיות חזקה בשביל הילדה וכמובן בשבילך לבל חלילה תתמוטטי."

"אני לא יכולה להיות חזקה אני רוצה אותו לידי וליד גילי אהובת נפשו, מי יודע מה קורה איתו שם ? מי יודע, הייתי כורתת אבר מגופי אם אוכל להשיבו אלי כן אבר שישוב אלינו:".

סביב ורד המשיכו להתקבץ נשים צעירות וכולן ניחמו אותה והבטיחו כי ישוב .הוא לא מת הוא חי, ורד תהיי חזקה מתוקה. וכך לאט לאט התפזרו כולן וורד נותרה לבדה כשהיא מנענעת את גילי שצחקה ונהנתה , תודה לאל שהילדה צוחקת.

בחלוף שעה ומחצה הביעה גילי מישאלה לשוב הביתה. שתיהן חזרו לביתן ואלה הכינה לבתה כוס חלב שכל כך אהבה לשתות. לאחר הלגימה הראשונה היא שבה ואמרה : "אבא", "אבא," אבא" ורד התאפקה לא לפרוץ בבכי חלילה והיא ליטפה את ילדתה וזו המשיכה לשתות.

לאחר שסיימה את כוס החלב הציעה ורד לפעוטה שתכנסנה לחדר של גילי ויהיה כייף. טוב טוב על השטיח ? "כן מאמי על השטיח" התיבה הגדולה שהכילה מלא מלא צעצועים הפכה אותה ורד על השטיח ונתנה מרחב מחיה לבתה שתבחר במה בא לה לשחק.

ורד שמה לב שגילי מתחילה להיות עייפה, היא הכניסה אותו למקלחת ולאחר מכן הכינה לה ארוחת ערב והפעוטה הזו היא התמיכה של אמה לבל תתמוטט לבל לא תרצה לקום מהמיטה לבל ישתלט עליה הדיכאון, כי יש בשביל מי להמשיך לחיות.

המשם יבוא


תגובות (2)

וואו מסכנה ורד …הלוואי ובעלה יחזור בריא ושלם תמשיכי

12/11/2011 09:05

שבוע טוב מירי היקרה
יוצא לי רומן מאד עצוב נכון ? תביעי את דעתך בבקשה ♥♥ תודה רבה בקי♥♥♥

12/11/2011 09:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך