בקי
ורד אובדת עצות, מצב רוחה עכור כי זמן רב חלף וידיעה כל שהיא מבעלה אין!!

ג ע ג ו ע פרק ל"ב

בקי 19/11/2011 472 צפיות אין תגובות
ורד אובדת עצות, מצב רוחה עכור כי זמן רב חלף וידיעה כל שהיא מבעלה אין!!

ורד רשמה את בתה לפעוטון והילדה פרחה מיום ליום, היא בילתה בפעוטון עד השעה 16.00 וכל יום מגיעה הביתה עם שיר חדש אשר למדה, עם משפט חדש אשר קלטה וזה כמובן שימח את אמה ללא גבול.

הימים חלפו מהר כהרגלם ושום בשורה לא התבשרה ורד לגבי בעלה השבוי כבר זמן לא מעט. מבחינה כלכלית היא מסודרת וזה מוריד ממנה לחץ רב.

הקשר עם מיקה לא חודש ותודה לאל שגם בעלה לא יודע את מקום מגוריה ולא גורם לה עגמת נפש כפי שכבר חוותה בגינו.

הקשר שנוצר בינה לבין שושי מנהלת הפעוטון תפס תאוצה ושתיהן שוחחו מס' פעמים ביום ושושי אף ביקרה אצל ורד לשמחתה האדירה של גילי הקטנה.

רונה המזכירה של שר הביטחון גם היא שמרה עמה על קשר ומדי פעם הייתה מתקשרת אליה לברר מה שלומה ואם היא זקוקה למשהו. ורד ענתה שהיא זקוקה לבעלה נואשות וביקשה ששר הביטחון יעשה הכל להחזיר את רון הביתה.

לא נשכח גם את ד"ר זיו אשר מדי פעם מצלצל לוודא שגילי בריאה ומצב הרוח של אמה.

ורד שהתה הרבה בין כתלי ביתה ולעיתים חשבה שתנסה לחזור לעבודה אך עצם המחשבה שהיא תצטרך יום יום להגיע ולתת את כל מה שיש לה ללקוחות הבנק שמאד אהבו אותה וכן להשביע את רצונם של מנהלי הבנק כפי שהיה בעבר היא נסוגה מיד כי הבינה שאינה מסוגלת להתרכז והיא חייבת למורת רוחה להמשיך לשבת בבית.

יום רדף יום, שום סימן חיים לא הגיע מבעלה אהוב לבה רון והיא טלפנה לשר הביטחון ותוך כדי בכי מרורים היא ביקשה לדעת מה הוא עושה בנידון ? האם יש התקדמות כל שהיא האם רון יוחזר חלילה בתוך ארון? אנא אדוני השר עדכן אותי אנא אדוני השר תגיד לי שיש חדש , שהצלב האדום הורשה לבקרו שמשהו מתקדם משהו אפילו מינורי שאולי אולי יביא לשחרור רון.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך