בקי
ואוו ואוו איזה בשורות , חולה מאד זקוק לשיקום ומחר מוחזר הביתה כן הטייס רון מור מוחזר מחר הביתההרחק מזרקורי הטלויזיה והתקשורת כך סוכם האמנם סיבלן של גילי וורד מגיע כאן לסיומו ??????????

ג ע ג ו ע פרק ל"ד

בקי 20/11/2011 497 צפיות 2 תגובות
ואוו ואוו איזה בשורות , חולה מאד זקוק לשיקום ומחר מוחזר הביתה כן הטייס רון מור מוחזר מחר הביתההרחק מזרקורי הטלויזיה והתקשורת כך סוכם האמנם סיבלן של גילי וורד מגיע כאן לסיומו ??????????

בשעה היעודה הגיעו כמה קצינים בכירים כשבראשם שר הבטחון והרמטכ"ל לדירה הצנועה של ורד אשר חייה הפכו לסיוט ארוך ומתמשך.

"מה שלומך גב' מור שאל אותה שר הביטחון"?

"כפי שאתה רואה אדוני שלומי זועק לעזרה שלומי מבקש את היקר לי את בעלי ואני כל כך חרדה למצבו וזה שכולכם מטריחים את עצמכם להגיע אלי לדעתי לא מדבר טובות".

הרמטכ"ל פנה לורד ואמר לה בשיא הזהירות," גב' מור הגענו להבנות בדרכים מאד סבוכות לאחר שנתיים של גישושים באפלה אך עכשיו דרכנו צלחה להשיב את בעלך הביתה,

"ואוו היא פרצה בבכי אלוהים אלוהים תעזור לי אלוהים הוא בחיים "?

"כן אך מצבו לא טוב הוא צריך לעבור שיקום מאד ארוך כאן בארץ , זאת מכל מקום ההודעה שמסרו לו מגנרל בכיר מאד בסוריה"

"ומתי היא יגיע אדוני שר הביטחון? לפי מה שנאמר לנו ואנחנו חייבים להאמין הוא אמור להגיע מחר בלפנות בקר"

ואוו ואוו ורד לא עמדה בלחץ והתעלפה. עבר כנראה זמן רב כשהיא פוקחת את עיניה ורואה לצידה קצין צה"ל אשר מביט אליה ופניו זרחו.

היי ורד שמי ד"ר אלעד ואני "שומר עלייך כבר 5 שעות תמימות ומצפה שתשובי אלי".

"5 שעות "????? אלוהים מה השעה עכשיו? "השעה 17.30 ואם את דואגת לבתך הקטנה אזי שוחחתי את מנהל הגן עדכנתי אותה לגבייך והיא ביקשה להודיע לך לא לדאוג היא לקחה את גילי לביתה"

ד"ר אלעד האם חלמתי או שזו מציאות כי מחר יוחזר בעלי הביתה"?

"זו המציאות לשמחת כולנו שלא לדבר עלייך ועל גילי הקטנה, אני רוצה לחדד מעט את מה שמסר לך הרמטכ"ל לגבי בריאותו של רון, עד שלא נראה אותו כאן איתנו אין שום מצב לדעת מה שלומו, זו מדינה אכזרית מאין כמוה ולכן את צריכה להיות מוכנה לכל מצב וכמובן נטפל בטייס מור אשר מהווה כבוד והערצה , נטפל בו כיאה לגיבור אמיתי"

"אני מבקש ממך ורד כי תנסי לקום מהמיטה מאד לאט ונראה כיצד את מתפקדת"

"היא קמה מהמיטה אך סחרחורת קשה פקדה אותה וורד נאלצה לשוב כשד"ר אלעד תומך בה לבל תיפול.

"אוקי ורד, אני מבין שאינך יכולה להישאר לבד בבית וגם על כך חשבתי כשחברתך שוש צלצלה , וכאמרתי לך כי עידכנתי אותה התכוונתי לכך כי תצטרכי מישהו שישהה לצידך,"

"ומה עלי לעשות השיבה מבולבלת מסוחררת ופוחדת"

"בואי נתקשר לשוש ונבקש ממנה 2 דברים: א. שתביא את הילדה להורים של אחד הילדים שהיא מאד אוהבת כמובן עכשיו את תדברי עם הילדה ושנית היא תגיע אלייך תשהה לצידך ומחר לפני שיגיעו לאסוף אותך לפגוש את רון שוש תיסע איתך"

המשך יבוא


תגובות (2)

תודה לאל !! תמשכי דחוף !!

20/11/2011 09:14

תודה מירי המשך בדרך ☺☺☺☺ באהבה בקי♥♥♥♥♥

20/11/2011 09:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך