בקי
הבנק בא לעזרתה הם ישלמו לה משכורת מבלי שתעבוד , הלוואי שתחזור לעבודה מהר מהר כשרון ישוב הביתה בריא ושלם הלוואי ♥♥♥

ג ע ג ו ע פרק ל'

בקי 18/11/2011 588 צפיות אין תגובות
הבנק בא לעזרתה הם ישלמו לה משכורת מבלי שתעבוד , הלוואי שתחזור לעבודה מהר מהר כשרון ישוב הביתה בריא ושלם הלוואי ♥♥♥

ורד נסעה לבנק והתקבלה ע"י כל העובדים באהבה חיבוקים ונשיקות. איזה כייף לראותך אותך אמרו כולם, "למה רזית כל כך" שאלה אותה חברתה הטובה יעל, אנחנו עוד מעט סוגרים וכולנו נעלה למעלה לחדר הקפה, שאת כינית אותו כך וזה שמו הרשמי ושם נמשיך לשוחח בשמחה."

יורם הפקיד הבכיר ירד מחדרו ושמח לפגוש את ורד מאד מאד. היי ורד מה שלומך? איך את מסתדרת? בואי כנסי אלי לחדרי אני רוצה לשאול אותך כמה שאלות"

שניהם עלו לחדרו ויורם סגר את הדלת וביקש מורד לשבת ולהרגיש בנוח. "רציתי לומר לך בהקשר לעבודתך כאן בבנק: " אני מתאר לעצמי שאין לך ראש לשוב לעבודה וזה בהחלט מוצדק וכואב לי שאת סובלת כה הרבה, גם ירדת במשקל, יחד עם זאת אני מודע שאת זקוקה לכספים,

הנהלת הבנק החליטה לאחר ישיבה בעניינך שבה הצבענו כולנו פה אחד כי:, אנחנו ורד נמשיך לשלם לך משכורת, כל חדש היא תכנס לחשבון שלך וכשהכל יסתדר מקווה מאד שזה יחול בהקדם האפשרי, אשמח לראותך שוב בצוות שלנו כשאת מובילה באחריות ובנאמנות שלא תסולא בפז,ממש נפלאה.

"ורד למה את בוכה? למה את בוכה? אנא בבקשה תשתדלי לא לבכות, בבקשה עלייך להרגיש טוב ולהמשיך להיות אמא מסורה לבתך הפעוטה, למעשה עכשיו את ממלאת שני תפקידים לגביה את גם אבא וגם אמא, זה יגזול ממך הרבה מאד אנרגיה והיא חייבת להיות אנרגיה חיובית, אז אנא אל תבכי"

"תודה יורם, אין לי מלים להודות לך ולכל הצוות שהתכנס במיוחד עבורי, היא ניסתה לגבור על הדמעות אך הן זלגו ללא סוף, המצב שלי באמת מצב כאילו שאני יושבת על הגדר, הכל כך כך זמני, אינני מוצאת את עצמי בשום מצב, עזבתי את הבסיס כפי שודאי אתה מודע לכך , שר הבטחון ביקר אותי ועושה הכל שלעיל ידו כדי לעזור לי. עובדה שהם העבירו אותי לדירה שאיננה כה רחוקה מכאן , היא מרוהטת אמנם קטנטנה אך יש בה הכל ותאמין לי יורם לעיתים אני יושבת וחושבת שאני צופה באיזה סרט אימה ואני בכלל לא בתמונה, אינני יודעת אם אני מסבירה את עצמי כהלכה אך במלים פשוטות הכל עובר לידי ולא מדובר בי.

אני מודה שיש לי את הילדה המהממת שלי היא כפי שאמרתי קודם היא דורשת ממני להיות בפוקוס מלא, אני דואגת לה כי אני אמה!!

יעל נקשה על דלתו של יורם ונכנסה פנימה, "שניכם מוזמנים לארוחת הצהרים בחדר הקפה של ורד.חחחחחחחחח"

יורם לחץ את ידה ואיחל לה שהזמניות שהיא חשה תהפוך לקבוע משמח יחד עם רון וגילי והלוואי וזה יקרה במהרה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך