אני די חדשה,אז מקווה שתיהנו,אם יש לכם הערות , תכתבו בתגובות (:

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 1.

21/11/2012 1085 צפיות 5 תגובות
אני די חדשה,אז מקווה שתיהנו,אם יש לכם הערות , תכתבו בתגובות (:

"די לוקאס!" אמרתי והגברתי מהירות,הוא התחיל לרוץ ותפס אותי,"ג'ולייט,בבקשה תקשיבי לי.." הוא לחש בקול שבור מבכי. "מה לוקאס?מה יש לך להגיד?זה לא יקרה שוב,בדיוק כמו בפעמים הקודמות.." אמרתי בקול עוין אך חלש "ג'ולייט אני מצטער,אני אוהב אותך.."הוא אמר."לא לוקאס,אני כבר לא מאמינה" אמרתי והשתחררתי מאחיזתו.רצתי לביתי,תוך דקות ספורות הגעתי,נחתתי על הספה והתקשרתי להארי "הלו" נשמע קולו הישנוני "הארי,אתה ישן?"אמרתי ונשמע בקולי שבכיתי "ג'ולייט,את בוכה,מה הטמבל עשה הפעם?" הוא שאל במהירות."הוא יצא לדייט עם מישהי אחרת,לדייט הארי!" אמרתי ובכיי התגבר "ג'ולי,אל תבכי,הוא טיפש,מגיע לך יותר טוב.."הוא אמר וקולו נחלש. "הוא שבר את ליבי,שוב.." לחשתי "ג'ולי,היום נצא,אכיר לך כמה חברים טובים ותשכחי ממנו,בסדר?"שאל הארי,הרהרתי מעט,אך החלטתי שזה רעיון טוב. "בסדר הארי" אמרתי וניגבתי את דמעותיי. "וג'ולי,לחייך :)" אמר הארי ,צחקקתי מעט וניתקתי.
הלכתי להתקלח,יצאתי כעבור חצי שעה,סירקתי את שערי וייבשתי אותו,לבשתי סרבל שחור,בעל מכנסיים קצרים וכתפיות שרוכסן זהוב מעטר את חלקו העליון. אחרי חצי שעה הארי הגיע,"היי"אמרתי כשנכנסתי לרכבו,"היי ג'ולייט" הוא אמר ונשק ללחיי.נסענו למועדון ה'פאנקי בודה'.נכנסנו אליו דרך תור מקוצר השייך לVIP "תכירי ג'ולייט,זה ליאם,זה זאיין,זה לואי וזה נייל" אמר הארי כשהציג לי את חברי הלהקה שלו,למרות שכבר הכרתי את שמותיהם. "שלום" אמרתי וחיבקתי כל אחד מהם."האזז,אני הולכת לבר" אמרתי להארי והתיישבתי בבר. "פינה קולדה " ביקשתי מהברמן "תהפוך את זה לשניים" אמר קול מאחורי,הסתובבתי וגיליתי שזה ליאם "הו, היי ליאם " אמרתי "היי ג'ולייט" הוא אמר והתיישב לידי "פרידה קשה?" הוא שאל .
"עזוב,אתה לא תבין.." אמרתי בייאוש "ג'ולי,אני עברתי פרידה קשה לפני שבועיים,תאמיני לי שאני מבין אותך.." הוא אמר בביטחון,שתינו את המשקאות שלנו ועוד כמה אחריהם והלכנו לרקוד , התנגן ברקע השיר
party rock של למפאו,רקדנו יחד ואז בזווית עיני ראיתי את לוקאס, "אני מדמיינת נכון?" שאלתי את ליאם
"מה??" הוא שאל מבולבל "תגיד לי שלוקאס לא עומד שם.." אמרתי בקול מתחנן. "מי זה לוקאס?" הוא שאל "בלונדיני,לובש חולצה לבנה,עיניים חומות.." תיארתי את לוקאס "אז לוקאס כן עומד שם.." הוא אמר בקול מצטער."טוב ליאם,סליחה אבל אני הולכת!" אמרתי, "חכי ג'ולייט,אקח אותך לביתך,אל תפריעי להארי" "תודה ליאם (: " אמרתי,"הארי אני הולכת וליאם לוקח אותי" צעקתי להארי כי המוזיקה הייתה רועשת מדי, "בסדר" הוא אמר ואני וליאם יצאנו.
הגענו לביתי,"ביי ליאם,תודה רבה" אמרתי לו,"בשמחה" הוא אמר וחייך .
נכנסתי לביתי וקיבלתי שיחת טלפון מ..


תגובות (5)

הכתיבה שלך נורא יפה !!!
תמשיכי !!!!!

21/11/2012 05:35

תודה רבה (:

21/11/2012 06:58

תודה רבה (:

21/11/2012 06:58

תמשיכי ממש יפה!! וברוכה הבאה לאתר!!!
ממליצה לך לקרוא כמה סיפורים ממש יפים פה כמו הסיפור של ענבר, של אור, של אס,של יולי, של נועה, של ליאור, של עדן ועוד מלא.. ובבקשה תקראי גם את הסיפורים שלי.. הם לא משהו אבל אני ממש אשמח אם תקראי אותם.. :)

21/11/2012 07:05

אני קוראת הרבה סיפורים באתר,פשוט לאחרונה פתחתי דף משלי,תודה רבה על ההמלצות (:

21/11/2012 07:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך