מקווה שאתם נהנים מהסיפור,בפרק הבא דמות מעניינת תצטרף..

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 2- LA baby

21/11/2012 906 צפיות אין תגובות
מקווה שאתם נהנים מהסיפור,בפרק הבא דמות מעניינת תצטרף..

וקיבלתי שיחת טלפון מ..
מנטליה הסוכנת שלי "ג'ולייט,הערתי אותך?" היא שאלה "לא זה בסדר,מה רצית?" שאלתי אותה. "דיברתי עכשיו עם forever 21 והם רוצים אותך לקמפיין האביב שלהם"היא אמרה נרגשת "זה נהדר,אבל למה בשעה כזו?" שאלתי אותה "בדיוק בגלל זה התקשרתי,את צריכה לעזוב לחודש.." היא אמרה בעצב ,"למה? ולאן" שאלתי אותה "לארצות הברית.." היא אמרה לי "מה?!?"שאלתי כמעט צועקת. "אני מצערת ג'ולייט,את לא יכולה לסרב לתפקיד הזה.." היא אמרה "בסדר,רק מתי?" שאלתי "בעוד יומיים.." היא אמרה וניתקה.
עליתי לישון,קמתי בבוקר ללא חשק,נגררתי לשירותים וצחצחתי שיניים,ישבתי בחדרי וארזתי מזוודות, בשעה 12 הארי התקשר "היי ג'ולי " הוא אמר "הארי,אני עוזבת לחודש.." אמרתי בעצב "מה?לאן?" הוא שאל בפליאה "לארצות הברית,לדגמן שם.." אמרתי בלחש."טוב,אל תדאגי,נדבר כבר,אל תהי עצובה.."
"בסדר האזז"אמרתי וניגבתי דמעה שהחליקה במורד לחיי. "ביי ג'ולי .." הוא אמר וניתק.
לבשתי ג'ינס פשוט וקפוצון בצבע תורכיז והלכתי לצילומים,הגעתי לסטודיו וראיתי שם את להקת הבנים the wanted הם לבשו חליפות שחורות,ואותי הלבישו בשמלה אדומה ארוכה,הצטלמנו במשך 4 שעות ושיחררו אותי,במקום ללכת הביתה,התהלכתי ברחובות לונדון,אהבתי את השקט ששרר בשכונות היוקרה.
אחרי הליכה ממושכת הגעתי לביתי,אכלתי סלט ירקות ושתיתי מיץ תפוזים (כמו דוגמנית..) והתחלתי לבכות, חשבתי על כל הדברים שאתגעגע אליהם בלונדון,אל החברים שלי..
~כעבור יומיים~
גררתי אחריי 2 מזוודות גדולות,והגעתי לנמל התעופה,פגשתי שם את נטליה,ולקחו אותנו למטוס. תוך מספר שעות הגענו ללוס אנג'לס,נשמתי לחיקי את ריחה הטוב,והלכתי למלון בו אני שוכנת. החדר שלי היה ענק ! פרקתי את מזוודותי,ושלחתי SMS להארי 'הארי,אני בLA אל תתגעגע יותר מדי' 'אל תדאגי..'הוא החזיר.
"ג'ולייט,מחר השקה של הבושם someday,ואת צריכה להיות שם"אמרה נטליה כשנכנסה לחדרי.
"בסדר נטליה.." אמרתי באי חשק, "ג'ולי,את זוכרת כמה רצית את הקרירה הזאת?אל תדאגי אנחנו נחזור בעוד חודש ללונדון.." היא אמרה ברוך "אני יודעת נטליה,אבל זה קשה לי.." אמרתי על סף דמעות "בסדר,מה דעתך על שופינג לניחום?" היא שאלה "אני אשמח,אבל לא היום אני רוצה לשחות קצת.."
"אוקי" היא אמרה והלכה. לבשתי את בגד הים שלי וירדתי לבריכת המלון,טבלתי את רגליי ונכנסתי לאט לאט,התחלתי לשחות,ונרגעתי,שחיה זה דבר שתמיד הרגיע אותי,כעבור חצי שעה יצאתי,התעטפתי במגבת וחזרתי לחדרי, התקלחתי,לבשתי טרנינג אפור ואז דפיקות נשמעו בחדרי..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך