אני מאוד מקווה שאהבתם , כי אני אישית לא כל כך אהבתי את הפרק הזה..

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 4- הוא שכח מסלינה.

24/11/2012 1328 צפיות 2 תגובות
אני מאוד מקווה שאהבתם , כי אני אישית לא כל כך אהבתי את הפרק הזה..

הגענו למסעדה אסיאתית, "מה תרצו להזמין?" שאלה המלצרית בחביבות "אני אקח נודלס פיקנטי ואת הבשר הטוב ביותר שיש לכם פה" ביקש ג'סטין "אני אקח סלט נבטים בבקשה.." ביקשתי "בשום פנים ואופן ! היא תיקח טאקו גבינות" ג'סטין אמר בקול רציני "ג'סטין אני לא אוכלת דברים שומניים כאלו.." הסברתי לו "בסדר,אז היא תיקח טאקו גבינות דל שומן" הוא תיקן את ההזמנה,וריצה אותי.
המלצרית הלכה,"אני מאוד מקווה שאת לא מהבנות האלו שלא אוכלות כלום.." הוא אמר בצחוק "ג'סטין, אני מצטערת,אני לא אוכלת הרבה אני שובעת מהר.." הסברתי רצינית למרות שהוא צחק. "באמת ג'ול.." הוא נאנח "ג'סי,אני מצטערת זה העבודה שלי" הסברתי לו בהבנה. המלצרית הגיעה עם המנות שלנו,הסתכלתי על הטאקו ונדהמתי מגודלו "אם אוכל חצי ממנו איחנק" צחקקתי "האוכל פה כל כך טעים שלא משנה כמה תוכלי תמיד תרצי עוד!" אמר ג'סטין כמפרסם את המסעדה,התחלנו לאכול ולאחר חצי שעה ג'סטין כמעט סיים,הוא בחן את צלחתי וגילה שעוד לא גמרתי חצי מהטאקו "טוב,צדקת"הוא אמר כנוע "אמרתי לך, אני מצטערת" "אין לך על מה.." הוא אמר ונגס נגיסה גדולה מהטאקו שלי.. התחלתי לצחוק כמו מטורפת , פניו היו מלוכלכות מהגבינה ופירורי הטאקו.
יצאנו מהמסעדה שבעים ומרוצים,עלינו למכוניתו של ג'סטין,והפאפרצי צילם אותנו "אני מקווה בשבילך שלא צילמו אותך אחרי הנגיסה מהטאקו.." אמרתי וצחקתי "זה לא מצחיק !" אמר ג'סטין פגוע "אוי תתבגר,זה היה מצחיק.." אמרתי "אסלח לך בתנאי שתצטלמי איתי לאינסטגרם.." הוא אמר וחייך חיוך זדוני "בסדר " אמרתי וחייכתי למצלמה יחד עם ג'סטין , התמונה יצאה יפה, הוא העלה אותה וכתב "טאקו עם @ג'ולייט_ג'פרסון (אל תחפשו את זה באמת,זה המצאה..) הוא נסע למלון בו אני שוכנת,הגענו והיינו צריכים להיפרד "ביי ג'סי (: " אמרתי במתיקות "ביי ג'ול " הוא אמר וחיבק אותי "תתקשרי אליי.." הוא הוסיף כשהלך.
עליתי לחדרי,התקלחתי ולבשתי פיג'מה,נכנסתי למיטתי ועליתי לישון.
קמתי בבוקר,קרני השמש סינוורו את פניי,צחצחתי את שיניי ולבשתי חולצה לבנה ושורט בעל הדפס של דגל ארצות הברית והלכתי לחנות "פוראבר 21" ששם אני אמורה לדגמן.
"שלום" בירכה אותי המזכירה והובילה אותי אל הסטודיו שנמצא קרוב אל החנות, שם הסבירו לי מה אני צריכה לעשות,איזה קולקציה אדגמן ועם מי..
אחרי שעה של הסברים צילמו אותי כמה צילומי ניסיון,לפי הבעת פניהם הם די התרשמו ממני.
יצאתי מסטודיו והלכתי לקניות במרכז החנויות הסמוך, קניתי המון בגדים, ולפתע נתקלתי ב..


תגובות (2)

תמשיכי ותקראי את הסיפור שלי

24/11/2012 13:19

אני מצטערת,אני לא יודעת למה.. ודיירקשנית בסתר,אשמח לקרוא את סיפורך (:

25/11/2012 09:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך