די קשה לכתוב את כל הסיפורים ביחד אז מי שרוצה המשך שיגיב בשני הסיפורים האהובים עליו ואני ימשיך לפי הרוב ואם לא יגיבו אני יחליט לבד:)
זה אומר שכל אחד מגיב על שניים ורושם שהוא רוצה שאני ימשיך אותם והשלושה שיקבלו הכי הרבה תגובות אני ימשיך:)
ואפשר גם ככה להגיב כי אני מרגישה די מטומטת שלא מגיבים כי כבר אי אפשר לראות את כמות הצפיות:)
ודבר אחרון( בגלל שלא כל כך ענו לי על זה מקודם)-את איזה בן הכי אהבתם?- פשוט התחיל אצלי ריב קטן בכיתה אז החלטתי לבדוק=] ובבקשה תבחרו אחד=]
וסורי על החפירה..

דיימונז(שדים)- פרק 18

15/06/2011 796 צפיות 8 תגובות
די קשה לכתוב את כל הסיפורים ביחד אז מי שרוצה המשך שיגיב בשני הסיפורים האהובים עליו ואני ימשיך לפי הרוב ואם לא יגיבו אני יחליט לבד:)
זה אומר שכל אחד מגיב על שניים ורושם שהוא רוצה שאני ימשיך אותם והשלושה שיקבלו הכי הרבה תגובות אני ימשיך:)
ואפשר גם ככה להגיב כי אני מרגישה די מטומטת שלא מגיבים כי כבר אי אפשר לראות את כמות הצפיות:)
ודבר אחרון( בגלל שלא כל כך ענו לי על זה מקודם)-את איזה בן הכי אהבתם?- פשוט התחיל אצלי ריב קטן בכיתה אז החלטתי לבדוק=] ובבקשה תבחרו אחד=]
וסורי על החפירה..

אני וטד יושבים אחד מול השני ובוחרים אוכל מהתפריט. זה כבר בדייט השלישי שלנו ואני מאושרת מהעובדה הזאת. המלצר בא ואנחנו לוקחים ארוחה זוגית. המלצר הולך ומשאיר אותנו לחכות.
״על מה את חושבת?״, טד שואל אותי
״עד כמה יפה אתה נראה הערב״, וזה נכון. עם השיער השחור והעיניים הירוקות אני לא צריכה יותר.
״גם את נראית טוב״, הוא מחזיר לי מחמאה, ״איך הולך לך בלימודים?״
״כלום, את הכל אני כבר יודעת..״, אני מחייכת אליו
״שמעת את השמועה הזאת ש..״, הוא מנסה להזכר,״ש..אה! שהארוסה המסתורית עומדת להתגלות שבוע הבא?״
״אהה..כן?״, אני שואלת בשקט
״מה זה לא מעניין אותך?״
״לא כל כך״, אניי מנסה להתחמק,״מתי האוכל אמור להגיע?״
״שניה אני ילך לבדוק״, הוא קם, נושק לראשי והולך למטבח.
״מה שלום הזוג יונים?״, אני שומעת קול מאחורי
אני מסתובבת ורואה את דילן,״אה זה אתה״, אני נרגעת
״מי ציפית שזה יהיה איזה ארוס אחד?״, הוא עושה מבט חושב,״נהה״, הוא עושה תנועת ביטול עם היד,״לאיכול להיות…אז מה את עושה איתו?״
״עם מי?״, אני מנסה להבין
״עם הזה שהלך למטבח״, הוא מחייך כשאני לא מבינה
למראה החיוך שלו אני מנסה לא לתת למחשבות שלי לברוח ולטבוע בתוך עיניו הכחולות,״אני יוצאת איתו למסעדה״, אני לא מבינה מה הבעיה.
״אני מדבר בכלליות״, הוא מסביר.
״אהה…אממ..״, אני מנסה להסביר ומוצאת את עצמי חושבת על זה,״אני איתו כי…אני..אהה..זאת אומרת..אממ…״
החיוך שלו גדל,״כבר סיבה אחת להפרד״
״לייל?״, אני שומעת כל מאחוריי
״היי טד!״, אני מסתובבת אליו,״מה קורה עם האוכל?״
״הוא אמור להגיע עוד מעט…״, הוא נראה חשדני,״עם מי דיברת הרגע?״
״סתם מישהו מהכיתה שלי״, אני מתרצת ושמה לב שהוא שוב פעם נעלם בפתאומיות כזאת.
״טוב״, אני רואה שקשה לו להאמין אבל הוא בוטח בי. האוכל מגיע ואנחנו בשקט. כשהוא מנסה לפתח שיחה אני לא זורמת ועסוקה בעיקר במה שדילן אמר.׳כבר סיבה אחת להפרד׳. אני ממסה לחשוב למה אני עם טד. כי אני מחבבת אותו…אבל אולי זה לא מספיק? ובכלל אני חייבת לבדוק מה אני מרגישה כלפי דילן…ועדיין לא מצאתי פיתרון לבעיית האירוסים שלי.
״אני רוצה הביתה״, אני אומרת לפתע
״טוב״, אומר טד, מופתע, ומזמין חשבון. כשהוא מגיע אני מתעקשת לשלם חצי ואנחנו הולכים. הדרך לבית שלי עוברת בשתיקה שהורגת אותי. אחנו נעצרים רחוב אחד לפני הבית שלי,״טוב, כדאי שנפרד כאן״, אני אומרת לו ומקיף אותי בזרועותיו ורוכן כלפיי,״רק נשיקת פרידה״, הוא אומר. אני באה לנשק אותו ואז עוצרת בעצמי. גם ככה אני אצטרך לעשות את זה מתישהו. אני משתחררת ממנו והולכת לאחור,״לא, טד, אני לא יכולה״, אני מנידה בראשי.
״מה את לא יכולה?״
״אני לא יכולה לעשות את זה״, אני מסבירה לו ומנסה לעצור הבכי שלי,״ אני צריכה קצת זמן לחשוב. אני…אני רוצה שעד שאני יידע מה אני רוצה ש…שנפרד״, אני מסתובבת ובאה לרוץ כשאני מרגישה את ידו אוחזת בזרועי ולא נותנת לי ללכת,״לייל״, הוא אומר לי,״תבטיחי לי שלפחות נשאר ידידים! אין מצב שאני מאבד אותך! את..את חשובה לי מכדי שאני אתן לזה לקרות…״, הוא ממשיך לאחוז בידי ומחכה לתשובה. אני לא עונה.״תבטיחי!״, אחיזתו מתאדקת והכאב שבקולו גדל.
״מבטיחה..״, אני אומרת לבסוף והוא משחרר את ידי. אני מתחילה ללכת כשאני שומעת אותו קורא לי שוב. 
״מה?! מה אתה רוצה ממני עכשיו?!״, אני מטיחה בו ומסתובבת אליו.
״שכחת את הפרחים״, הוא אומר ומגיש לי זר פרחים גדול שאני יודעת שבזבז עליו מחסכונותיו. והדמעות זולגות. 


תגובות (8)

משהו קטן מאחינעם: טוב,כולם נא להגיב… אחרת יש לכם עסק איתי….
כן מה עוד? אה אל תתנו ליהלה להעיף את טד מהסיפור!!!!!!!!!!!!!!! וגם את כריסטופר
אל תתנו להם למות!!!!!!!!!!
לי יש הצעה ואתם תגיבו בהתאם: סאם הולך לטיול ומת. טד ולייל מתחתנים ומאמצים את דילן! ומקימים פינת זיכרון לסאם (בבית הענק שלהם)

16/06/2011 12:00

זאת לא יהלה שכתבה את הנאום שלמעלה…. זאת אני (אחינעם)

16/06/2011 12:01

אחינומוש!!!! עכשיו זה נראה כאילו יש לי פיצול אישיות!!! חכי חכי מה אני יעשה לך!!!=)

16/06/2011 12:02

לאחימותק- ממש אהבתי את הרעיון שלך!!!!!
ליהלהמותק- הצלחתי להיכנס לפרק הזה:))))))))))))))9
מהמם++++++!!!!!!!!!!!1
מדהים בריבוע!!!!!!!!!!!1
דיימונז לנצח!!!!!!!!!!!!!!!!
חשובחשובחשוב: אני הכי אוהבת את דילן, הוא מדליק ומיסתורי כזה (כמו פאץ'- המבין יבין!). תעשי שלייל תהיה איתו! בקשה??!!

16/06/2011 16:34

אני רוצה שדילן יהיה איתה אבל גם שיבטלו את האירוסים ושטד יהיה עדיין ידיד טוב שלה, אגב- כמה פרקים בלי סאם (או לפחות רק קצת סאם…), מה קורה איתו? ושוב אני מסכימה עם הנסיכה e שזה אחד הסיפורים המהממים ביותר!
! ואף פעם לא מוקדם מדי להוציא ספר…

16/06/2011 17:49

דוטי בקרוב תקבלי כל כך הרבה מסאם שתתגעגעי לפרקים שהיה קצת ממנו=)

16/06/2011 18:21

יאכסה איזה מגעילה לייל יצאה פה!!!!!
יהלה למה?!?!?!? הם מתוקים אבל גם דילן חמוד…..אוף אוף אוף!!!!
ותגידי לאחי בשמי שמה שהיא כתבה ממש לא חכם…..וכבר הסברנו לה שדילן בגיל שלהם אז אי אפשר לאמץ אותו…..

21/06/2011 20:58

מדים מדים מדים מדים מדים מדים מדים מדיםדים דמדים מדים מדים מדים מדים מדים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15/09/2011 06:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך