סוריסוריסוריסוריסוריסורי שלקח לי מלא זמן להמשיך!!!!!!!
פשוט האייפד נעדר ואניכותבת בו בדר״כ אז סורי!!!!!
עכשיו כשהוא נמצא(בלי. מתחת לסמרטוט יבש. החשודים(אחים) מובלים לחקירה בחשד לחטיפה.) אני ינסה להמשיך הרבה ומלא!
אוהבת!
(ואנייודעת שזה לא טוב...כמו שכבר אמרתי יש לי חסימה בכתיבה ואני מכריחה את עצמי לכתוב...מקווה שלא רואים את זה יותר מדי...:/)
וקאו אם את קוראת את זה-
~(^•><•^)~
(לכל השאר- נכון הם חמודים(זוג עכברים מתנשק) אני המצאתי אותם!!!!!;)
ו-
D•:>
הצלחתי לעשות את הליצן מוחעאאעאעחאעחעאחאעחעחאעחעאחעחאחעאחעאעאחחאעחאהע!!!!
(לכל השאר- היא המציאה נכון חמוד? המצאנו עוד מלא ^_^ )
ח_ח
(זה לדוגמא הסמיילי הישראלי הראשון שיביא לנו את המיליונים!
-ם-ם-
(משקפיים ח_ח)

דיימונז(שדים)- פרק 34

18/08/2011 858 צפיות 7 תגובות
סוריסוריסוריסוריסוריסורי שלקח לי מלא זמן להמשיך!!!!!!!
פשוט האייפד נעדר ואניכותבת בו בדר״כ אז סורי!!!!!
עכשיו כשהוא נמצא(בלי. מתחת לסמרטוט יבש. החשודים(אחים) מובלים לחקירה בחשד לחטיפה.) אני ינסה להמשיך הרבה ומלא!
אוהבת!
(ואנייודעת שזה לא טוב...כמו שכבר אמרתי יש לי חסימה בכתיבה ואני מכריחה את עצמי לכתוב...מקווה שלא רואים את זה יותר מדי...:/)
וקאו אם את קוראת את זה-
~(^•><•^)~
(לכל השאר- נכון הם חמודים(זוג עכברים מתנשק) אני המצאתי אותם!!!!!;)
ו-
D•:>
הצלחתי לעשות את הליצן מוחעאאעאעחאעחעאחאעחעחאעחעאחעחאחעאחעאעאחחאעחאהע!!!!
(לכל השאר- היא המציאה נכון חמוד? המצאנו עוד מלא ^_^ )
ח_ח
(זה לדוגמא הסמיילי הישראלי הראשון שיביא לנו את המיליונים!
-ם-ם-
(משקפיים ח_ח)

בעל הברדס השחור מזמן לשני לשחרר והוא עוזב את סאם. חומת האש שעטפה אותי מתחילה להתפוגג וסאם נופל על הרצפה.
״סאם? סאם?״ אני רצה אליו ומנסה להעיר אותו. ״סאם!״
אבל הוא לא קם.
״הוא יקום בעוד מספר שעות. כדאי שלקחי אותו למרפאה.״ האדום אומר לי והם יוצאים.
אני כורכת את זרועו של סאם סביב כתפי ומרימה אותו. אני מחזיקה אותו חזק והולכת. הוא קצת נגרר אחריי, וזה כבד אבל אני מתגברת. אנחנו ממשיכים ללכת ולבסוף כשאנחנו מגיעים למרפאה השמש כבר יורדת מהשמיים, מפנה את מקומה לירח. שני בחורים חסונים מגיעים ולוקחים ממני את סאם. בהתחלה אני לא נותנת להם, אבל בסוף נכנעת. הם שמים אותו על מיטה לבנה מוצעת ואני מתיישבת לידו. איש זקן אחד ניגש אלינו, ״אז מה יש לנו כאן?״ הוא מחייך אליי.
״אני לא יודעת…״ אני ממלמלת.
״אז אני מניח שמה שנשאר לנו זה לבדוק אותו, אה? מה את אומרת?״ הוא ממשיך לחייך אליי ומביא כל מיני מכשירים שלו. הוא מתחיל לבדוק לו את הנשימה, הראש והחזה.
״הוא סובל מתופעת לוואי של כשפות דם עליו. את יודעת על זה משהו במקרה?״ הוא שואל אותי.
אני מהנהנת בשקט.
״את יודעת שאסור לכשף כאן תלמידים אחרים.״ הוא ממשיך ואני מהנהנת שוב. 
 ״חוששני שעליי ליידע את המועצה על זה.״ הוא אומר ובוחן את התגובה שלי.
״טוב, אני ישאיר אתכם כאן לבד, טפטפי לו את זה כל שעתיים ושימי את זה על המצח שלו,״ הוא נותן לי פיסת בד רטובה ובקבוק קטן עם נוזל, ״וזהו. ייקח לו קצת זמן להתאושש, הוא צריך לנוח ולהרגע מהמקרה.״
״מה בעצם קרה לו?״ אני שואלת כשהרופא מתחיל להתרחק.
״תופעת לוואי של כשפות דם.״ הוא מסתובב אליי ואומר שוב, ״המוח נותן את הפקודה לעשות ככה, הגוף עושה אחרת, המוח אומר להתנגד, לא הגוף ממשיך בשלו…זה יוצר מתח טראומטי בגוף ובנפש שהתרופה היחידה בשבילו היא לנוח ולהרגע. לתת למוח להבין שיש לו שוב פיקוד על הגוף.״ הוא מסביר ומחייך אליי בניסיון להרגעה ואז פונה והולך. אני מסתכלת על סאם ונאנחת. 
אחרי כמה זמן אני נזכרת בהוראות הרופא ומטפטפת לו את הנוזל ושמה על מצחו את הבד. שום תזוזה מצידו. אולי רק הגוף נרגע טיפה.
אני ממשיכה לשבת לידו וכבר שעה עוברת וכלום לא קורה. לפתע הדלת נפתחת במהירות וקטרין מתפרצת פנימה.
״סאם? סאם!״ היא רצה לעבר המיטה ומתיישבת לידה, ״סאם מה קרה לך?!״ היא מתחילה לבכות עליו.
״מה עשית לו?״ הוא מפנה אליי מבט שנאה אחרי הרבה זמן שסעם לא מגיב,״ תעני לי מפלצת!״
״לא עשיתי לו כלום, אני נשבעת!״ אני מתגוננת.
״אז את אומרת שהוא סתם שוכב כאן חסר הכרה?!״ היא צועקת עליי בהיסטריה ודמעות מציפות את הפנים שלה.
״לכי מכאן מפלצת! לכי! תעזבי את סאם! את לא רואה שאת רק פוגעת בו?!״ 


תגובות (7)

מסכימה עם מיטל :]

18/08/2011 20:56

סוף סוף!
חשבתי שכבר שכחת אותנו!!!
אני שמחה שבילך, ופליז תמשיכי….:) (עיניי במבי, ואצבעות משולבות…)
ויש לי להגיד משהו,
אממ… (בלי להעליב וזה, כן?) אני קצת משום מה חושבת שהסיפור קיבל תפנית ממש חדה מאז שהם הגיעו למחנה וכל זה, איפה דילן וכל השאר?
לוידת, אבל זה קצת מוזר לי:S
ושוב… תעשי מה שבא לך, אבל אל תשכחי אותם~!

18/08/2011 23:53

תודה על התגובות!
וa.d אני מודעת לזה…
זה בערך הקטע…
אולי אני יעשה פרק שהם יבואו או משהו..אבל אל תדאגי- אני לא שוכחת!
(חוצמזה אני צריכה אותם להמשך!;)

19/08/2011 02:08

ווואוו אני בהלם!!
טוב זה לא משנה הברבה אני כימעט תמיד בהללם אחרי שאני קוראת סיפור ורואה שאין המשך!!
אז…
בבקשהההה מימךךךך!!!!
תמשיכי את הסיפור המהמם והמותח הזה!!!!
אני חייבת לדעת את ההמשך!!!
כי אים לא אז אני אשתגע!!!!
טוב נו אים אני אשתגע לא יקרה כלום כי אני כבר משוגעת!!חיחי!!
קיצןר תמשיכי ומיד!!! ♥♥ D:

19/08/2011 15:35

*הרבה

19/08/2011 15:39

אנלנו הולכות לעשות מיליונים מהסמיילים האלה D•:>
קרדיט לנווווו

20/08/2011 21:30

מסכימה עם כולן =]
את כותבת מהמם!

21/08/2011 11:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך