Lucy Koren
אני יודעת שהעליתי את זה כבר, אבל שכתבתי כמה דברים בפרקים, אז אני מעלה את כולם מחדש.

דרקוני הכתר-הקדמה

Lucy Koren 29/09/2012 769 צפיות 11 תגובות
אני יודעת שהעליתי את זה כבר, אבל שכתבתי כמה דברים בפרקים, אז אני מעלה את כולם מחדש.

"ביחד עמכם עמדנו שנים רבות, היום הוא היום בו אנו עוזבים. היום הוא היום בו אנו עפים למקום בו לא תוכלו לבקש עוד את עזרתנו. אתם אשמים במותינו. אתם אשמים בעזיבתנו. לא תוכלו עוד למצוא אותנו. לא תוכלו עוד לקרוא לנו. זהו העונש אשר עליו החלטנו. זהו העונש אשר הטלנו עליכם, לאחר שגרמתם למות בנינו ובנותינו. לא הקשבתם לנו, ועכשיו אנו לא נקשיב עוד לזעקתכם."
שבעה דרקונים עמדו זקופים מול אנשי העיר הראשית שבאו לראות את ההצהרה החשובה. הדרקון הדובר היה בצבע זהב ועמד באמצע, בין שני דרקונים בצבע אדום.
"בבקשה, אל תלכו." נשמע קול חלוש מקהל העומדים בגינת הדשא הגדולה והירוקה שליד הארמון.
"אנחנו מצטערים ילד, אין ברירה." אמר הדרקון הזהוב לילד הקטן שהחזיק את בובת הארנב שלו ודמעות נפלו על לחייו הסמוקות.
"אנחנו שבעת דרקוני הכתר שנותרו בחיים לאחר המלחמה. בויילקאפ ואמבר האדמוניים, הארט וגליטנס הירוקים, פרוסט הכסוף, פליים הכחולה ואני ראנוקס הזהוב. נותרנו ארבעה זכרים ושלוש נקבות, אנחנו חייבים לשמור על עצמנו." ראנוקס הביט בילד כל אותו הזמן, מצטער על החלטתו, אבל נחוש בדעתו.
שבעת הדרקונים זקפו את צווארם הארוך והביטו לשמים. הם פרשו את זוגות הכנפיים שלהם בתיאום מושלם מעלה, ובקפיצה אדירה שהרעידה את האדמה הם התרוממו לאוויר.
הילד הסתכל בהם מתרחקים בזמן שכולם הלכו לביתם. לאנשים לא היה כל כך אכפת מעזיבתם של הדרקונים. שלום שרר עכשיו בין הממלכות. הדרקונים לא היו נחוצים עוד.


תגובות (11)

דרקוניםםםםםם???? *~*
אני אוהבת דרקוניייייםםםםםם
תמישיכי מיד!!
ותאריכי טיפה ..
מאוד אהבתי!!

29/09/2012 17:20

אמממ ואין לי הערות!!
כתבת את זה בצורה מושלמת!!
הפסיקים והנקודות במקום הנכון
ובטח בהמשך הסיפור את תרחיבי על המלחמה ומניעיה!!
יש לך כתיבה מאוד בוגרת!!
כתבת לפני שנכנסת לאתר?

29/09/2012 17:22

היי! את מעתיקה!

29/09/2012 17:24

שיט!!
לא משנה!
עזבי!!!!

29/09/2012 17:25

דרקונים !! הם כאלה חמודים !! דרקונים !!

29/09/2012 17:27

כולם באים לכאן אחריי??
ראית מה זה לוסי??
חחחחח טוב
לא חשוב…
מעריצים…

29/09/2012 17:29

חחחחחח תודה משכית שהבאת לפה את כולם..
הראל.. ממי אני מעתיקה?
נונו צודקת. דרקונים הם בהחלט חמודים. P:

תודה על התגובות, באמת!!!
משכית, זה לא ארוך כי זו הקדמה P:

30/09/2012 00:13

וואו! הקדמה טובה!! את כותבת מדהים!!!
אני אוהבת דרקונים! עצוב שהם בחרו לעזוב…
אבל היי! עכשיו הזכרת לי עד כמה אני רוצה דרקון מחמד!! אוףף!
ת-מ-ש-י-כ-י-!

30/09/2012 06:03

חחחחח תודה נעמי, באמת שכיף לקבל מחמאות כאלה.
אני אמשיך רק אחרי החופש, כי מחר אני טסה לפולין בלילה. אני אנסה להעלות מחר בערב כשיצא החג. :)

30/09/2012 07:40

ואוו, אין לי מילים.

30/09/2012 07:43

וואו פולין?
טוב, מקווה שהוא יעלה בהקדם! אבל גם אם לא,
שתהיה לך נסיעה טובה! :)

30/09/2012 07:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך