Lucy Koren
אני יודעת שעבר מלא מלא מלא מלא זמן... אני פשוט בתוך כל הבגרויות.. אין לי שניה לנשום. עכשיו סיימתי מוקדם ללמוד את החומר לבגרות מחר, אז החלטתי לשבת עוד קצת ולכתוב את הפרק הזה.
התגעגעתי מאוד לאדרנלין שעוטף אותי כשאני כותבת את דרקוני הכתר. באמת שאני נהנית מכל רגע.
מקווה שגם אתם תהנו! D:

דרקוני הכתר- פרק 10

Lucy Koren 15/06/2013 926 צפיות 15 תגובות
אני יודעת שעבר מלא מלא מלא מלא זמן... אני פשוט בתוך כל הבגרויות.. אין לי שניה לנשום. עכשיו סיימתי מוקדם ללמוד את החומר לבגרות מחר, אז החלטתי לשבת עוד קצת ולכתוב את הפרק הזה.
התגעגעתי מאוד לאדרנלין שעוטף אותי כשאני כותבת את דרקוני הכתר. באמת שאני נהנית מכל רגע.
מקווה שגם אתם תהנו! D:

10.
גוון עמדה מול מיטתה המסודרת, כאשר תיק טיולים מונח עליה, ולידו מפוזרים בגדים, עששית, בשר מיובש, לחם, מעט תחבושות וחוט ומחט.
היא ניסתה לחשוב מה עוד עליה לקחת איתה למסע למציאת דרקוני הכתר.
פחד אפף את מוחה. ההיגיון דיבר אליה ונלחם ברגש. היא כל כך רצתה למצוא את דרקוני הכתר, אך ידעה בוודאות שסיכוייה קלושים.
"איך אישה צעירה שהולכת לבדה תוכל למצוא את דרקוני הכתר שנעלמו לפני שנים רבות כל כך? בעיקר אחרי שאנשים רבים ניסו למצוא אותם ללא הועיל, ורבים מהם מתו תוך ניסיון."
היא נאנחה בשקט ומילאה את ראשה בתמונת אחיה. תומאס התנהג מוזר כל כך. כאילו משהו השתלט עליו.
היא הכניסה במהירות את הדברים אל תוך התיק הקטן והסתכלה על השידה הנקייה ליד מיטתה. ספר ההיסטוריה קרא לה, אך היא לא הייתה בטוחה שעליה לקחת אותו איתה.
בסופו של דבר אופייה ניצח. היא לקחה את הספר העבה וטחבה אותו אל תוך התיק שהיה כעת כבד משרצתה.
היא הרימה את התיק על גבה, פתחה את הדלת וירדה במדרגות.
אביה היה עסוק בחדרו, כך שלא שם לב שהלכה, והמשרתים העדיפו לא לראות לאן היא הולכת.
כשיצאה מהארמון והתרחקה מעט משערי החומה, היא הביטה אחורה, אל המרפסות המפוארות. אל ביתה.
תומאס הביט בה מלמעלה. היא לא הרגישה את אהבתו אליה עוד. עיניו היו מזוגגות ואדומות.
"אני נשבעת תומאס. אני אמצא אותם בשבילך. אני אוציא אותך מהמצב הזה." היא לחשה לעצמה כשדמעות חונקות את גרונה, וכאב חד מפלח את ליבה. מי יודע אם תחזור.
היא הסתובבה והלכה הרחק מהארמון, מפחדת להביט אחורה ולחזור בה. לחזור הביתה.
היער עטף אותה תוך זמן קצר. העצים הירוקים נראו רטובים מעט מהלחות, וטחב מילא את הגזעים.
"הטחב צומח בכיוון הצפון, ועלי להגיע אל ממלכת השמיים הצפונית. אם אעקוב אחרי הטחב, אגיע בסופו של דבר אל ממלכת אליירה." היא חייכה לעצמה בשביעות רצון מהתכנית שהגתה, והחלה ללכת בכוח מחודש בכיוון צפון, בעקבות הטחב.

מארי ישבה על כיסא מרופד ליד מיטתו של דייב הקודח מחום. זיעה קרה מילאה את מצחו החיוור, ועיניו פלבלו בחוריהן.
"דייב.. בבקשה דבר איתי." היא מלמלה בשקט כשדמעה יחידה מצליחה להשתחרר מאחיזתה ונופלת על לחיה.
אנחת כאב נשמעה מכיוונו של דייב, ומארי החזיקה את ידו בחוזקה. "דייב, הכל יהיה בסדר." היא אמרה, עדיין בשקט, אך בנחישות.
היא הביטה החוצה, מבעד לחלון. השמיים היו סגלגלים, והריח שעמד באוויר היה חזק כל כך, עד שגרם לה להשתעל בכל כמה זמן.
"ד.. דרקוני הכתר.." נשמע מלמול לא מובן מכיוונו של דייב.
"דייב, מה אמרת? דבר איתי דייב." נבהלה מארי מקולו המחוספס שבקע מגרונו.
"דרקוני הכתר." הוא אמר בנחישות ונשך את שפתו מכאב מיד אחר כך. עיניו היו פקוחות, כאשר ניתן לראות בהן את הכאב שחש.
"מה איתם?" שאלה מארי בבהלה.
"דרקוני הכתר." אמר שוב, עדיין מביט בה.
"דייב, שמעתי את הסיפור שלך, אתה לא צריך לספר אותו שוב. תנוח." היא אמרה בשקט וניסתה לשחרר את ידה מאחיזתו ולכסות אותו בשמיכה החמה.
דייב לא עזב את ידה והמשיך להביט בה. ממלמל במרץ את שמם של דרקוני הכתר.
כעבור כמה דקות שנראו לה כמו נצח, ראשו של דייב נשמט ונשימתו הואטה. הוא ישן, אך עדיין כאב לו מאוד. פעימות ליבו האיצו, ועיניו המשיכו לפלבל, אך אחיזתו נחלשה.
מארי שחררה את ידה מידו של דייב וקמה על רגליה. היא יצאה מהחדר, ומהארמון והחלה להתהלך בחצר.
ראשה היה טרוד במחשבות על דייב. "הוא אדם מחושב. הוא לא היה מדבר סתם. כבר קרה שכאב לו משהו מאוד, והוא לא דיבר איתי." היא חשבה לעצמה.
"מה היה כל כך חשוב שאמרת את זה?" היא צעקה לחלל האוויר. ואז היא הבינה.
"דרקוני הכתר!" היא אמרה יותר בשקט ועיניה אורו, "אני חייבת למצוא אותם! זה כבר קרה בעבר."
היא רצה אל תוך הארמון בסערה, אספה כמה חפצים שנראו לה שימושיים, לקחה חרב ממחסן הנשק, אוכף מהאורווה, מעט אוכל מהמטבח ומפה. היא לקחה את הסוס המהיר ביותר שיכלה לקחת ויצאה בדהרה מהארמון. חיוך היה על פניה הבהירות. עיניה בצבע האוקיינוס נצצו בהרפתקנות. היא חופשיה בינתיים. והיא עושה זאת כדי לעזור לחבר, ולא כמרד.
הסוס השחור דהר במהירות, נושם במהירות, אך ביציבות, ורגליו השריריות דחפו את הקרקע וקידמו אותו מהר יותר לכיוון השקיעה.
"לממלכת האוויר. ממלכת הדרקונים!" היא אמרה לעצמה וחייכה חיוך ניצחון. היא הבינה את דייב.


תגובות (15)

אני מתה על הסיפור הזה!!
חבל שהוא נכתב לעיתים רחוקות כול כך.
(את קולטת כמה זמן לקח לי להיזכר מה זה הסיפור הזה?)
אני מצפה בכיליון עיניים להמשך

15/06/2013 13:02

איך אפשר שלא להינות?? זה מדהים, אחד הסיפורים האהובים עלי! D:
הכתיבה שלך כל כך טובה, היא מרתתקת וסוחפת, כיף לקרוא! אהבתי את הפזיזות של מארי, היא לא מבזבזת זמן בכלל אה? ישר כשהיא קלטה על מה דייב מדבר היא אספה את החפצים שלה ויצאה לדרך! כאילו זה דבר של מה בכך! חחח
את יודעת לבסס דמויות ולגרום לקוראים שלך להיקשר אליהן בדרך מיוחדת וקסומה,
בקיצור, אהבתי מאוד את הפרק, איזה כיף שהחופש הגדול מתקרב ותוכלי לכתוב יותר, מחכה בקוצר רוח לפרק הבא, ובהצלחה רבה בבגרויות שנשארו! 3>

16/06/2013 11:31

וואו, סיפור מדהים, אני ממש ממש מחכה לפרק הבא !! (:
באמת שהכתיבה מעולה והסיפור כלכך מעניין, העלילה מתקדמת מעולה ואני אשמח שתודיעי לי כשיעלה פרק חדש^^

18/06/2013 11:31

וואו ממש ממש תודה בנות! מצטערת שאני מגיבה בדיליי חחחחח יש לי בגרות בביו' מחר, אז אני לומדת..

18/06/2013 13:29

לוסי, ביקשת שאעדכן אותך על יציאת פרק חדש..אז הנה הודעתי! :)
מה שמזכיר לי..אני צריכה לקרוא את הסיפור שלך!! מההתחלה.. :)))

24/06/2013 06:04

אמ… היי לוסי, אני לא בטוחה אם תראי את זה, פשוט לא רצתי לכתוב את זה בתגובה לסיפור של מישהו אחר…
זה נחמד לדעת שאת עדין זוכרת אותי ורואה שנעלמתי:)
זה פשוט שהאתר הזה הפך להיות משהו קצת "מופרע", אנשים התחילו לנטח את האשיות שלי ולחדור לפרטים אשיים מידי,
אפילו עם שם בדוי לא הצלחתי לשמור את החיים שלי בצד, וגם קצת נמאס לי מכול המלחמות שהתחילו כול יומים.
אז אני הולכת חוזרת. כבר לא מפרסמת כמעת. אבל קוראת.
אבל השארת לי עכשיו לפחות משהו חיובי אחד על האתר;)

24/06/2013 10:45

שירן!!! וואי אין לך מושג כמה התגעגעתי חחחח שנים לא ראיתי אותך פה.
אני מבינה אותך בקטע של החיים הפרטיים, באמת.. ואני מבינה שזה קשה.
אבל תזכרי שתמיד אהבתי לקרוא דברים שלך, והייתי שמחה לראות אותך פה יותר P:
ואם יבוא לך לשלוח לי במייל דברים שאת כותבת ובא לך לשתף בלי שיחדרו לך לפרטיות יותר מדי, אני זמינה: [email protected]
ואם יש לך סקייפ בדוי, כמו לי חחחחחח אז lucy.koren
מקווה לראות אותך פה יותר.

וסבריאל.. אני רצה לקרוא!! D:

24/06/2013 10:49

חחחח את מצחיקה.
והאמת שהתגעגעתי לאתר הזה בצורה כזו או אחרת.
סתם מתוך סקרנות, באמת קראת משהו מהדברים הטיפשיים שכתבתי?
את זוכרת שם במקרה?

ודרך אגב, אם זה מעניין אותך אין לי בעיה להגיד את השם האמיתי שלי;)

24/06/2013 10:53

אממ.. אני לא זוכרת שמות.. אבל אני זוכרת שהתקופה האחרונה שהעלית פה דברים לא הייתה תקופה טובה כל כך מבחינתך.. קצת פסימית אפילו..
אבל היי, זה קורה לכולנו :)
ואם אין לך בעיה אז גם לי אין חחחח, אבל מה שנוח לך. את לא חייבת P:

24/06/2013 11:08

כן, זו הייתה תקופה קצת… מוזרה
אבל זה כבר. ב"ה, אני נימצאת במקום אחר לגמרי היום:)

והשם האמיתי הוא ניצן בן שאנן:))

24/06/2013 11:53

יש לך שם באמת יפה ^^ אני אוהבת אותו P:

24/06/2013 12:17

גם אני נהנית!! איזה פרק מושלם! כל כך התגעגעתי לקרוא דברים שלך, הסיבה היא שכשאני קוראת קטעים שלך אני מרגישה כקוראת מתוך ספר, ממש ככה. התיאורים שלך יפיפים, עדינים ומלאי חיים. תודה לך שגרמת לי לדמיין עכשיו את הסיפור הזה :)
תמשיכי לכתוב! אבל בלי לחץ…קודם תסיימי את שאיריות הבגרויות…

נ.ב. ממש אהבתי את השורות האחרונות!

25/06/2013 14:16

פרק חדש הועלה..

30/06/2013 10:05

פרק חדש הועלה..

30/06/2013 10:05

שכחתי לגמרי..פרק חדש הועלה! :)

16/07/2013 05:44
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך