מממ זה שיחזור... :(

האביר הלבן על הסוס פרק 2 – פולני.

01/09/2014 968 צפיות 14 תגובות
מממ זה שיחזור... :(

פרק 2 – פולני
אדל לא שמעה שהנער הזה היה בעקבותיה, היא התרכזה בכאב ראש ובפרקי ידה שכאבו. בסופו של דבר הוא הדביק את הקצב שלה וצעד מאחוריה מתנשף.
״את בסדר?״ הוא החליט להפתיע אותה מאחורי הגב מאחר והיא לא שמה לב שהוא בעקבותה.
היא קפצה במקומה בבהלה והסתובבה בכעס, כשראתה שזה אותו נער שבגללו כואב לה כל כך, זעמה הוכפל פי כמה.
״כן.״ אמרה באיפוק. והמשיכה ללכת בשביל המוכר, הפעם בקצב יותר מהיר.
הוא המשיך ללכת אחריה.
״את לא ניראת בסדר, את רוצה שאני אקח אותך לרופא? אולי למיון?״
היא באמת לא הייתה ניראת בסדר, את עינייה עיטרו עיגולים שחורים ובמצחה הייתה בלוטה בולטת במיוחד, שפתיה היו יבשות והיא הייתה חיוורת.
״אז עכשיו אתה גם אומר שאני לא ניראת טוב?״ היא שאלה בזלזול מהול בכעס.
״לא א-
״תחסוך,״ היא קטעה אותו ושמה יד שמפרידה בינהם,
״אני לא יודעת מי אתה או מה אתה,״ היא הוסיפה לאט ובעצבים עם אצבע מאשימה כלפיו, ״אבל אם אתה רוצה שאני אסלח, כדי לך ללכת מפה באותה המהירות בה באת ולא לחזור.״ היא אמרה בלי טיפת רחמים או רגש ועם הדגש על לא לחזור.
היא הסתובבה באדישות כדי להמשיך בדרכה, היא כבר הייתה באיחור.
״מי אמר שאני רוצה שתסלחי לי?״ הוא שאל בהתחכמות, ״אני רק רוצה לדעת אם את בסדר.״
״איזה פולני!״ היא קראה אחריה בגיחוך לאחר הפער שנוצר בינהם.
לאחר שהגיעה לביתה, היא אירגנה את עצמה כמו בכל בוקר; מקלחת, איפור, בגדים מוגזמים… כשסיימה היא יצאה מהבית ופסעה לכיוון בית הספר כשבידיה עוד כוס קפה.
כשנכנסה לכיתה הופתעה לגלות, שבמקום המורה השנואה עליה של מתמטיקה, יש מורה חדשה.
״שלום חמודה, אני חדשה כאן, שמי הוא אוסנת. מהו שמך?״ היא שאלה בחביבות מסוקרנת שהחליאה את אדל.
אדל הרימה את גבותיה בשעשוע כשהבחינה ברשימת השמות שאוסנת החזיקה. ׳עדיין קיים המנהג הזה של לבדוק שמות?׳ היא תהתה.
״שמי הוא אדל.״ אדל אמרה בטון של המורה. ׳גם ככה היא, עם כל הנחמדות שלה, לא תחזיק מעמד הרבה זמן בתיכון הזה.׳ חשבה.
אדל הלכה למקומה שבסוף הכיתה, ליד אמיר ׳השמן׳ והתיישבה בהפגנתיות. לאחר כמה דקות היא הניחה את ראשה על ידיה משיעמום, נזהרת לא למרוח את האיפור, וקיוותה לתפוס איזו תנומה קלה.
״אדל!״ המורה אוסנת קראה לאדל כשהיא עמדה לצעוד אל עבר הקפיטריה.
אדל עצמה את עינייה ונאנחה.
״מה?!״ היא שאלה בטון חסר סבלנות שאמור לזרז את המורה.
״הסתכלתי בציונים הקודמים שלך במקצוע,״ היא אמרה ועשתה הפסקה, אדל כבר הבינה לאן השיחה הזאת הולכת להוביל אז הלכה והתיישבה על השולחן מול המורה. ״תראי, בסופו של דבר, אלו החיים שלך. אם תבחרי לזלזל במקצוע כל כך חשוב, זו בחירה שלך. אני כאן כדי להגיד לך את ההשלכות ולעזור לך לממש את הפוטציאל שלך.״
׳והנה התחלנו את נאום הפוטנציאל.׳ אדל אמרה לעצמה בחגיגיות צינית.
״זהו מקצוע שתצטרכי בכל צעד בחיים שלך. אני הייתי חושבת פעמיים לפני שהייתי זורקת לפח הזדמנות ללמוד אותו.״
המורה דיברה בטון נעים שהרגיע אותה. כשהיא ראתה שהמורה לא באה נגדה אלא נותנת לה אפשרות בחירה, היא נכנעה.
״טוב. מה אני אמורה לעשות?״ היא שאלה בטון טיפה מפוחד אך עדיין קשוח ולא מסגיר הרבה רגשות. היא גרועה במתמטיקה.
על פניה של המורה נמרח חיוך שבע רצון. ״מה את אומרת? נתחיל בשיעורי בית?״


תגובות (14)

יקח = אקח
׳מפרידה׳ = אין צורך לשים במרכאות. היא באמת מפרידה.
המקף לפני לא לחזור לא מתאים^
מטמטיקה= מתמטיקה.
מממ פולני? מה הקשר^
תשתמשי ביותר מאזכרים. אדל ואדל ואדל ואדל. בסוף אני אשנא אותה.
יצא לך יפה ;)
המשיכי❤️❤️

01/09/2014 19:22

    פולני כאילו דואג יותר מידי חחחחחח
    וואי שנהבוש אתה לא מבינה כמה טעויות נהיו לי זה כבר לא מצחיק…

    01/09/2014 20:12

    תיקנתי :)
    מזל שאמרת לי, כשעברתי על הפרק ראיתי עוד כמה טעויות כמו אמרה במקום שאלה ועוד כמה…
    תודה רבה

    01/09/2014 20:20

מעולם לא שמעתי על הסטיגמה של הפולנים 0-0 אבל זה חדש~
יקח = אקח [עדיין לא תקנת אחמ].
אוח. זה שחזור? גם אני שונאת לשחזר פרקים!T-T זהמעצבןומתסכל#
המשך!

01/09/2014 22:15

    היי! יש את הסטיגמה הזאת במלא מקומות! ניראה לי שבסיפור של יובלי זה גם הוזכר… לא מצאתי את המקום של הייקח ואקח אוףףף

    01/09/2014 22:19

    רגע. באתי הרגע לצטט לך את המשפט עם ה-"יקח" ופתאום ראיתי שתיקנת 0-0
    טעות שלי, מחילה ^^

    01/09/2014 22:22

    יאפ כשאומרים פולנים מתכוונים לאנשים שכל הזמן מתלוננים וכשהם דואגים זה ברמה של נודניקיות…

    01/09/2014 22:37

זה לא רק מתסכל ומעצבן. זה גם מייאש, מעציב, מדכא, מחרפן, משגע, אובדני…
תיקנתי אחרי שאמרת, אל תבקשי סליחה חחחחחחח.
לאב יוו :)

01/09/2014 22:35

יובלי מה דעתך על הפרק אבל (זה לא סחיטת מחמאות נו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח)

01/09/2014 23:51

תמו מושלם כמו תמייד תפסיקי להעעלות פרק פיםם במאתיים שנההה בבקשהה תודה ואגב תממשיכיייי

02/09/2014 20:08

    מי אוהב אותך יותר ממני הא? תודה על הכל היום :)))))))))))) לא הגזמתי

    02/09/2014 20:11

אהבתי. נשמע קליל ומעניין, בדיוק מה שמתחשק לקרוא לפני השינה (וזה בדיוק מה שאני צריכה עכשיו)
מקווה לקרוא את ההמשך במהירות, ובקשר לפרקים שנמחקו- אל תדאגי, בטוחה שבפעם השנייה שתכתבי תצליחי יותר טוב, כי מניסיון, הכתיבה משתפרת עם הזמן.

04/09/2014 22:36

    תודה רבה על התגובה :) מחמיאה לי נורא ומקווה שאת צודקת…

    05/09/2014 13:19

ממש ממש יפה :)
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי מה דעתך :)

07/09/2014 17:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך