האהבה הראשונה פרק 15+16 (תקראו בבקשה!!!)

07/03/2013 486 צפיות 4 תגובות

אני: אין לנו על מה לדבר!!! אתה התקדמת הלאה גם אני, אני מאושרת גם אתה!!
עמית: אני הרבה יותר מאושר איתך!!! את גרמת לי להרגיש שונה.. למה קשה לך להבין את זה??
אני: בוא נשכח ממה שהיה טוב לי עם אור..
עמית: אם זה מה שאת רוצה
הוא הלך משם והרגשתי צביטה קטנה בלב.. הראל חיבקה אותי :)
_____________________________________________________________________
~חצי שעה לפני המסיבה:~
התארגנתי למסיבה שמתי את הבגדים איפור, תסרוקת – הייתי מוכנה :)
דפיקה בדלת.. פתחתי וראיתי את אור :O הוא היה כל כך מושלםם!!!
הגענו למסיבה.. רקדנו כאילו אין מחררר!!! הרגשתי כל כך טוב עד שראיתי אותם, ראיתי אותם נכנסים ביחד – כן כן, עמית וג'יד נכנסו ביחד.. הוא היה נראה מדהים!! הרגשתי שאולי אני אני מתאהבת מחדש?? הסרתי את זה מהמחשבות ונתתי לעצמי להנות למרות הכל :)
לקראת 3 בלילה כבר לא ראיתי את אור, הוא נעלם ממש ככה… אחרי בערך שעה הוא חזר..
אני: אור איפה היית?? אתה לא מבין כמה חיפשתי אותך!!
אור: הלכתי לסיבוב התפוצץ לי הראש…
חזרנו הביתה והלכתי לישון אצל אור.. הוא שתה.. שתה הרבה הריחו עליו!!!
אור: הלילה את שלי!!!!
אני: חחחחח די חיים שלי אתה שתוי בוא נלך לישון..
נשכבתי על המיטה עצמתי עיניים פתאום הוא בא מעליי והתחיל לגעת בי.. אמרתי לו..
אני: אור די מספיק לא עכשיו!!! ואני גם אמרתי לך.. שאני לא מוכנה..
אור: די די עם השטויות הוא התחיל להוריד לי את הבגדים צעקתי!!! הוא הביא לי סטירה ובעט לי בבטן הוא ממש הפחיד אותי.. דחפתי אותו ויצאתי בריצה לא יודעת לאן אבל פשוט מצאתי את עצמי מחוץ לבית של עמית ב5 לפנות בוקר עם תחתון וגופיה!! ואור רודף אחריי… בלי לחשוב יותר מידי דפקתי בדלת של הבית של עמית.. אף אחד לא ענה.. (יש לו מין בית קטן משלו מתחת לבית של אמא שלו) דפקתי שוב ושוב כמו משוגעת הדלת נפתחה ו….
ג'יד פתחה אותה..
אני: איפה עמית?? אני צריכה אותו.. :(
ג'יד: הייי אל תבכי מה קרה?? תכנסי אני הולכת להעיר אותו…
אני: תודה :)
ג'יד: עמיתתתתתת קום!!
עמית: מה קרה?
ג'יד: אניל פה והיא צריכה אותך..
הוא ישר קם מהמיטה מבוהל.. הוא הסתכל עליי ואמר..
עמית: אנילי מה קרה? ומזה השריטה בפנים?
אני: הוא הוא.. הוא ניסה לאנוס אותי :(
עמית: מההה?? הבן זו…
אני: שששש.. השתקתי אותו… בבקשה תעזור לי!!!
ג'יד: אני יודעת שאף פעם לא הפסקתם לאהוב.. אני דפוקה שהפרדתי בניכם.. בהצלחה לכם.. והלכה..
אני: היא צודקת, אף פעם לא הפסקתי!!!
עמית היה קצת מופתע.. בעצם קצת הרבה מופתע וחיבק אותי חזק.. הרגשתי בטוחה איתו :)
כשקמתי היה כבר בוקר וראיתי את עמית לצידי חייכתי לעצמי חיוך ואז כאבה לי הבטן.. הוא היה עוד יושן.. הורדתי חולצה וראיתי סימן כחול גדול בבטן וחתך עמוק מהמכה שאור הביא לי.. צעקתי מהבהלה!!
אני: אההההההההה
עמית: מה קרה??? וקפץ.. הוא הסתכל עליי.. הבטן שלך!! בואי אנחנו הולכים..
אני: לאן??
עמית: לבית חולים!!!!
הגענו לבית חולים.. עברתי בדיקה.. הרופא קרא לנו ואמר ש…

2 תגובות ממשיכה :) (אני אמשיך רק מחר כי יש מסיבה לאבא שלי היום)


תגובות (4)

תמשיכייי!

07/03/2013 08:42

ואוווווו

07/03/2013 09:38

ואוווווו

07/03/2013 09:38

מצטערת שלא המשכתי עד עכשיו.. פשוט יום חמישי הייתה לי מסיבה.. ויום שישי הייתי חולה אז נשארתי בבית ואז כבר נכנסה שבת ואני שומרת.. אז אני ממשיכה עכשיו :)

09/03/2013 11:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך