האימוץ

Sunflower 19/11/2013 511 צפיות אין תגובות

"בוקר טוב אהובה" לחש תום, הפליא אותו שהילרי לא קמה מוקדם ,בכל זאת היום הם הולכים לבחור את הילד שירצו לאמץ , הילרי קמה בבהלה והיה נראה שהיא עוד רגע מקיאה , היא לא הייתה נראית טוב, היא הייתה חיוורת ואדומה,ושאלה "מה?" כאילו לא ידעה שזה היום , היא חיכתה לזה כל החודש , היא הרגישה מסוחררת וקמה מהמיטה ונזכרה פתאום "אוי זה היום" בבהלה היא רצה למקלחת ציחצחה שיניים והסתרקה היא לבשה חולצה שחורה אם פרחים אדומים וסקיני ג׳ינס ,היא רצתה לעשות רושם על הילדה.
״את בטוחה שאת רוצה היום? את לא נראית לי טוב כל כך ,אפשר לדחות את זה…״ תום שאל בדאגה ,״לא! אני רוצה היום חיכיתי לזה חודש וחצי ואני לא יבזבז את ההזדמנות ״ ענתה תוך כדי שהיא מתאפרת ,
״טוב איך שאת רוצה, אבל אם הולכים אז מיד אחרי אני לוקח אותך לרופא בסדר? אה ותיקחי מעיל יהיה קר ״ אמר תום , לקח את התיק יצא החוצה ונכנס למכונית והילרי אחריו . כעבור שעה הם הגיעו לבית היתומים , הם נכנסו לבית הגדול והמדכא. כל הפרחים היו נבולים והגינה לא הייתה מטופחת, הילרי חשבה לעצמה שמזל שהם לוקחים את הילדה מהמקום הזה לבית הגדול והמטופח שלה ושל תום . בפנים היה המון חדרים הם התחילו לחפש ביניהם את חדר הפגישות, חדר אחד היה מלא מיטות , וגם החדר השני והשלישי אותו דבר בחדר רביעי היה מטבח ושולחן אוכל וגם בחדר הבא היה שולחן אוכל, בחדר שאחריו היה שולחן כתיבה גדול אם אישה היא הייתה שמנמנה וגדולה היו לה משקפיים גדולים שהבליטו את עייניה הירוקות, אף מחודד ,היו לה פנים בלי רגש . היא לא הייתה נראת שמחה שנכנסו תום והילרי שהיו מאושרים מתמיד, היא שאלה בגסות רוח ״מה אתם עושים פה?״ ״מה זאת אומרת? אנחנו באנו לחתום על המסמכים הסופיים לאימוץ, לראות את הילדה ״ ובטון של הילרי היה קצת כעס . ״אה , כן , טוב זה המסמכים תחמו ותלכו לחדר השלישי משמאל במיטה האחרונה נמצאת הילדה אם המטפלת שלה ,קוראים לה צ׳יינה לימקוברץ ״ ענתה באי עניין הילרי ותום הנהנו בנימוס והלחו חותמים על המסמכים כאשר הם גמרו הביאו לה את המסמכים והלכו במהירות לכיוון החדר השלישי . הם נכנסו וראו המון ילדים רצים וצועקים ומשחקים ומטוסי נייר היו באוויר , הם הלכו עד הסוף של החדר וראו אישה פיליפינית מחזיקה בידיה תינוקת קטנטנה (שחורת עור) שמחייכת ומחזיקה בידיה הקטנטנות את האצבע של המטפלת , הילרי רצה לכיוונם וביקשה מהמטפלת את צ׳יינה , היא החזיקה אותה חיבקה אותה שיחקה איתה ונישקה אותה , ראו שיהיה להם קשר מאוד מיוחד וראו את האהבה , אחריה תום החזיק אותה והייתה ביניהם גם כל כך הרבה אהבה שכבר אפשר היה לראות שהם יהיו ההורים שלה. לבסוף החזירה הילרי את צ׳יינה למטפלת ושמחה כל כך שזאת תיהיה הבת שלהם .
היא ותום התקדמו בהחזקת ידיים וחיוכים אחד לשני בדרך למכונית , הם נכנסו בלי להגיד אף מילה אחת , הם פשוט ידעו שהילדה המקסימה הזאת תיהיה הבת המושלמת .
הם הגיעו למרפאה ושם הילרי נבדקה על ידי הרופא הוא , כעבור כמה דקות הוא אמר במהירות ״את בהריון״ הילרי ותום הופתעו מאוד , ״אבל הרופא אמר לנו שהיא עקרה ,שהיא לא יכולה ללדת !״ אמר תום בלי לחשוב , ״אז הוא טעה , את בהריון לבן , בשבוע השלישי ״ שתיהים פערו את עייניים שהתחילו לדמוע ולא אמרו מילה , הם כל כך רצו את זה והיו כל כך עצובים שאמרו להם שהם לא יכלו להוליד , ופתאום זה , הילרי החזיקה את ידו של תום כל כך חזק עד שהיד נהייתה אדומה לגמרי . ״מה? מה יוולד לנו גם בן וגם יהיה לנו ילדה מאומצת ? ״ שאל תום והפר את השתיקה ״ כן ! זה יהיה מקסים זה בדיוק מה שרציתי ״ ענתה לו בשמחה ,״אם לך זה בסדר אז גם לי ״


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך