נופרי1235
מקווה שאהבתם ותגידו לי אם זה נשמע מעניין

האם לחלום הזה יש משמעות הקדמה

נופרי1235 14/02/2013 573 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם ותגידו לי אם זה נשמע מעניין

שלום בסיפור שאני כותבת מסופר על ילדה שקוראים לה גל:

שלום קוראים לי גל ואני בת 16 פעם קרה לכם שמישהו שממש קרוב אליכם מת , והוא פתאום מתחיל להופיע בחלומות שלכם , לי זה כן קרה ולא רק בחלומות אלא גם מתי שאני הולכת ברחוב אני חושבת שאני רואה אותה ואז פתאום היא נעלמת.
יש לי אח קטן בן שמונה קוראים לו מייקל והוא מסכן כי הוא נכה הוא לא יכול ללכת יש לו בעיה ברגליים, אבל יש לו כיסא עם גלגלים שיכול לקחת אותו לכל מקום. אני ואח שלי מאוד מחוברים זה לזה ויש כמה ילדים בבית- ספר שלו שצוחקים עליו. לפעמים אני שומעת את מייקל בוכה בשקט בלילה ומתפלל לאלוהים שיוכל ללכת בלחש.
הייתה לי אחות ושמה חן אני והיא ההיינו תאומות ההיינו דומות מאוד וגם באותו גיל עד שיום אחד אח שלי ממש כעס והלך עם הכיסא המיוחד הזה לבחוץ חן פחדה עליו שמשהו יקרה לו אז היא ראתה אותו בצד השני של הכביש ורצה אליו בלי להסתכל ימינה ושמאלה ואז הגיעה אוטו ודרס אותה.
אני שמעתי מלא צפירות בחוץ באותו רגע רצתי לכיוון הכביש ראיתי שם מלא מכוניות והרבה אנשים צועקים המשכתי לרוץ וראיתי את אח שלי בוכה ואז רצתי עוד שלושה צעדים וראיתי את חן מתה על הכביש עם דם בידיים. אני וחן ההיינו גם אחיות וגם סוג של חברות , אחרי שבועיים חלמתי חלום עליה והיא אמרה לי להיזהר וחיבקה אותי ובכתה ואני חיבקתי אותה , קמתי מהחלום הזה בבהלה וכולי רועדת.
ואז למחרת בבוקר ישבתי עם החברה שלי נועה בקפיטריה ופשוט ראיתי אותה הולכת ומסתכלת עליי ואז לרגע אחד היא נעלמה לא הבנתי מה זה וכך זה נימשך תמיד .
אין לי אבא אבא שלי עזב את הבית אני לא יודעת למה , אבל אני יודעת שהוא עזב את הבית מתי שההייתי ממש קטנה אפילו אני לא זוכרת איך הוא ניראה אני אפילו לא יודעת את השם לו.


תגובות (3)

נשמע נחמד תמשיכי D:
תכתבי יותר תיאור דמויות איך הם ניראים תעבדי על פסיקים ומרכאות , תארי יותר את המראות הרגשות של הדמויות , תתארי יותר את המצב בהם הם נמצאים .
נגיד : ראיתי אותה על הכביש כאשר דם זלג מידיה , באותו הרגע הרגשתי חסרת אונים , צעקות ובכי נשמעו מכול עבר .
מקווה שעזרתי , ותמשיכי ממש אהבתי את הרעיון של הסיפור :)

14/02/2013 05:14

אהה וברוכה הבאה לאתר , אם באלך את מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי D:

14/02/2013 05:14

אמאללה…חשבצי שזה אמיתי!
תמשיכי….וברוכה הבאה;)

14/02/2013 05:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך