midnight writer
תודה לכל מי שיירשם ^^ משפט יומי: "התאבדות היא דרכנו לומר לאלוהים: 'אתה לא יכול לפטר אותי, אני מתפטר'" (ביל מאהר)

האקדמיה למוזיקה-הקדמה והרשמה.

midnight writer 28/06/2014 777 צפיות 17 תגובות
תודה לכל מי שיירשם ^^ משפט יומי: "התאבדות היא דרכנו לומר לאלוהים: 'אתה לא יכול לפטר אותי, אני מתפטר'" (ביל מאהר)

קוראים לי רד מלבורן, ואני מנגנת בפסנתר מאז שאני זוכרת את עצמי. כשהייתי בת 10 אבי קנה לי פסנתר כנף שחור ויפיפה, ומאז אני גם לא חושבת על להפסיק לנגן. הייתי בבתי ספר למוזיקה, אצל מורים פרטיים, אני עשיתי הכל, כמו שאומרים 'בדרך הנכונה'.
ומחר, אני נבחנת מול פרופסורים למוזיקה מהטובים בעולם כדי להתקבל לאקדמיה שלהם, "אקדמיית מרלינטון למוזיקה", ואני חייבת להודות שזו הפעם הראשונה שאני לחוצה כל כך לפני מבחן קבלה. לא שאני לא מוכשרת, כמה שזה נשמע יומרני ומתנשא, אני יודעת לנגן בפסנתר ואני עושה את זה טוב. זה אולי אחד הדברים היחידים שאני עושה טוב, ואני לא מתכוונת לוותר על זה.

כדי להירשם:
שם-
(הגיל של כולם יהיה 16)
מראה-
אופי-
מנגן ב- (אם אפשר שלא כולם ינגנו בגיטרה ופסנתר, יש עוד כלי נגינה)
רקע- (לא חובה דרמטי)


תגובות (17)

אפשר ? אם כן אז בבקשה :
שם : אופיר
מראה : רזה ,שיער שטני על גבול החום ,עיניים אפורות .
אופי : מצחיקה ,ילדת פדיחה ,אכפתית ,חברה טובה .
כלי נגינה : כינור ושרה יפה אבל היא חושבת שהיא שרה מכוער .
רקע : רגיל

28/06/2014 19:50

    זה מתרחש בניו יורק, אז השם אופיר לא ממש מתאים. את יכולה בבקשה לשנות אותו, למשהו יותר אמריקאי?

    28/06/2014 20:00

    כן בשמחה אז קים ואני יכולה להיות הbff שלך חחח

    28/06/2014 20:26

ג'סי אן לינאדו.
שיער שחור ארוך ומתולתל עם נגיעות צבע כחול בשערה.
עינייה שחורות בדיוק כמו הלב שלה.
יש לה שפתיים מלאות וריסים ארוכות.
מבנה גופה –
גבוהה, לא עולה על 1.75.
יש לה חזה ממוצע ואגן רחב.
יש לה את המבנה שלרוב הנשים יש.
בטן צרה ורגליים מלאות.
– אצלה הן לא הכי מלאות כי היא מתאמנת לשמור על גזרה נאה.
אופי –
די רואה שחור.
היא פסימית ששונאת את החיים של הוחושבת שהמפלט של הנשמה שלה היא הנגינה.
היא לא מאמינה באהבה ממבט ראשון או באהבה בכלל.
יש כאלה שיגידו שהיא נוטה לעבר המין שלה, בעקבות כך שכשנשאלה האם היה לה חבר ענתה בסרוב.
כלי נגינה – פסנתר ולפעמים גיטרה [לא מכירה אחרים לצערי]
ברגע שידייה נחות על קלידי הפסנתר עינייה נעצמות בבת אחת והיא מנגנת בלי הפסקה.
היא הכריחה את עצמה בגיל קטן לדעת היכן נמצא כל תו ותו בפסנתר כך שתוכל לנגן בעיניים עצומות.
רקע –
להוריה לא היה מספיק כסף על מנת לקנות לה פסנתר או מורה שילמד אותה לנגן.
היא מגיל קטן החלה ללמוד במתנס העירוני לנגן על הפסנתר הרעוע שהייתה נמצא שם.
המורה שלימד אותה היה אדם די זקן שכל שרצה היה להעביר למישהו את סודות הנגינה שלו.
אז הוא לימד אותה, תמורת כך שתסכים לנגן במקומו בטקסים במתנס.
היא הגיעה אל האוניברסיטה על מלגה.
כלומר, הסיכויים להעיף אותה הם הגדולים ביותר.
– מקווה שתצרפ/י –

28/06/2014 19:51

תודה לשתיכן, הדמויות ממש חמודות

28/06/2014 20:00

שם: אן
מראה: עור בגוון מוקה, עינייפ זהובות, שיער ערמוני ,ארוך וגלי. היא מעט נמוכה אבל רזה.
אופי: היא מאוד ממושמעת וצייתנית, היא סובלנית ובעלת סבלנות רבה וכבוד לאחרים. עם חברים היא תתנהג באופן הרבה יותר משוחרר ותראה נערה שהחיים שלה סובבים סביב מסיבות, צחוק והנאה. היא שחקנית טובה מאוד ולא נוטה להראות את הצד הכייפי שבה.
כלי נגינה: גיטרה חשמלית\ גיטרת בס\ תופים(תחליטי לבד)
רקע: אח שלה נמצא בלהקת רוק מפורסמת והוא לימד אותה לנגן ב_____ מאז שהייתה קטנה. כיום היא מנסה להתחרות בו. בכללי יש לה הורים רגילים שהאב הוא עורך דין והאם עקרת בית. המשפחה שלה מאוד עשירה ואן היא כישרונית מאוד בנגינה על_____ וכך היא התקבלה לאקדמיה.

מקווה שזה בסדר ^~^

28/06/2014 20:01

שם: מייק
מראה חיצוני: שער שחור קצוץ, רזה מאוד, בלי שרירים, עיינים חומות, גבוה (1.80+)
אופי: מלא בביטחון, ציני מאוד, רגיש מאוד, רואה תמיד את הטוב בכל בן אדם חוץ מאת הטוב שבו, חושב שיופי שזה שטיות.
כלי נגינה- התחיל לנגן כשהיה בכיתה ב' באורגן, בכיתה ד' התחיל לנגן בתופים ולפני שנה למד לנגן גם בגיטרה ובכינור.
רקע- אמא שלו נפטרה שנה לאחר שנולד והוא חי כל חייו ביחד עם אבא שלו, אבא שלו מנהל את חברת ההקלטות הגדולה ביותר בישראל ואפילו חתם את מייק בחברת ההקלטות שלו, אבא שלו הוא אחד מהמנהלים של האקדמיה והרבה חושבים שזאת הסיבה בה הוא התקבל. מייק לא כל כך אוהב את אבא שלו בגלל שאת רוב חייו הוא היה עם המטפלת שלו נינה ולא עם אבא שלו שהיה עסוק בעבודה.
למייק יש כישרון שירה מעולה ולכן אבא שלו תמיד רצה להתחים אותו בחברת ההקלטות שלו אבל מייק תמיד חשב שזה רעיון רע כי הוא עוד ילד, כשהוא הגיע לגיל 16 הוא הבין שמוזיקה זה הדבר שהוא רוצה לעשות בחייו ולכן החליט לחתום בחברת ההקלטות של אבא שלו.
אם את צריכה עוד פרטים תגידי לי :)

28/06/2014 20:02

    הוא נשמע ממש חמוד, אבל אני אשנה את חברת ההקלטות הגדולה בישראל לחברת ההקלטות הגדולה ביותר בניו יורק…

    28/06/2014 20:05

    אה ברור, לא חשבתי על זה שזה בארה"ב ><

    28/06/2014 20:07

תשמרי לי דמות… ייקח לי זמן לכתוב (:

28/06/2014 20:06

שם: איימי

מראה: שיער בלונדיני (צבוע) ארוך חלק ובקצוות גלי, עיניים חומות, שתי גומות עמוקות, צבע עורה שזוף, היא די נמוכה אבל היא אוהבת את זה, רזה. אוהבת להתאפר עדין ואוהבת ללבוש שמלות קצרות וצמודות בכל מיני צבעים וכפכפים. יש לה שפתיים עבות ואף סולד וחמוד, עצמות לחיים בולטות. יש לה חיוך מתוק שאע אפשר לסרב לו. יש לה עגיל באף וקעקוע קטן של לב בפרק כף היד.

אופי: היא אופטימית, היא מאמינה שהכל לטובה ולכל דבר שקורה יש סיבה. היא אוהבת לדבר המון, היא מקצינה סיפורים שסיפרו לה או שקרו לה. קשה לה לשמור סודות ולכן היא להימנע משייספרו לה. היא כנה וזה בא לרעתה לפעמים, היא אומרת לכולם את מה שהיא חושבת עליהם. היא אוהבת להיות במרכז העניינים ושונאת שאומרים לה מה לעשות. היא שקרנית גרועה ובכל פעם שהיא משקרת היא מתחילה לגמגם ולהסתכל ללמעלה. היא עקשנית וסקרנית מאוד.

כלי נגינה ורקע: מאז שהיא הייתה קטנה ההורים שלה שלחו אותה ללמוד פסנתר למרות שהיא בכלל לא רצתה ולכן היא יודעת לנגן על פסנתר. כשהיא הייתה בת 12 היא החליטה שהיא רוצה ללמוד לנגן על תופים ולכן היא החלה ללמוד בחשאי עד היום.

28/06/2014 20:16

    לא הספקתי לקרוא את מה שכתבתי אז… מעדיפה להימנע משיספרו לה סודות*
    ועוד לרקע: היא בת יחידה ואין לה מורה קבוע לתופים, היא פשוט מחפשת אנשים שיודעים לנגן ומבקשת שילמדו אותה. אם ההורים שלה יגלו שהיא מנגנת על תופים הם יכעסו נורא עלייה ויתאכזבו ממנה ממש. לכן בכל פעם שהיא חוזרת הביתה אחרי אימון תופים היא אומרת שהיא הייתה בחוג פסנתר.

    28/06/2014 20:19

שם: דריאן לנוארד ארט, אבל תקראו לו דרי.
גיל: 16
מראה: שיער שחור חלק, בקצוות הפוני כחול. עיניים ירוקות. גבוה, שזוף. לא הייתי אומר עליו שהוא שרירי. רזה.
אופי: מתבודד מאז שאימו מתה. סבלני, שקדן, חכם, בעל לב נדיב, אוהב לתת ולעזור. הוא לא סנוב או גותי כמו איך שהוא נראה, הוא פשוט אוהב להיות לבד (ראו רקע).
כלי נגינה: יש שניים- תופים בעיקר וגיטרה חשמלית.
רקע: הייתה שריפה בביתם ואמא של דריאן נכנסה פנימה כדי להציל אותו בזמן שניגן על תופים. הוא ניצל אבל היא לא.

28/06/2014 20:16

אני חייבת להודות שזו הקדמה מעולה.
לא פעם ביקרתי בהקדמות לסיפורים (לא דווקא מפורסמים) וראיתי שבהקדמה מציגים את הדמויות, שזה ממש לא נכון אגב (אם תרצי הסבר אשמח לכתוב לך). אבל ההקדמה שלך שילבה בין התקציר של הסיפור עצמו [שזה מה שאמור להיות בהקדמה] וגם בהצגת הדמות. אהבתי♥
אני מניחה שיצא לך בפוקוס או משהו… אבל לא משנה.
אוהבת והעקוב אחר הפרקים הבאים(-:

28/06/2014 20:18

    תודה, זה באמת מה שניסיתי לעשות כי אני שונאת כשפשוט מספרים על הדמות וכותבים, קוראים לי…אני נראית…אני אני אני. זה די מעצבן ולא מבינים את הפואנטה של בסיפור.
    אני שמחה שהצלחתי ^^

    28/06/2014 20:19

תודה לכל מי שנתן דמויות, עזרתם מאד ^^

28/06/2014 20:18
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך