brendy
בבקשה תגידו לי אם אהבתם... P: אני באופן אישי לא כל כך אהבתי, אבל אם נראלכם שיש משהו שאני יכולה לתקן כדי להפוך את זה ליותר טוב, אז בבקשה תגידו לי (:

הבחור שהיא אוהבת לשנוא – פרק 2

brendy 13/12/2011 699 צפיות 2 תגובות
בבקשה תגידו לי אם אהבתם... P: אני באופן אישי לא כל כך אהבתי, אבל אם נראלכם שיש משהו שאני יכולה לתקן כדי להפוך את זה ליותר טוב, אז בבקשה תגידו לי (:

יסמין המשיכה לנסות לשלוח הודעות ל"שי" הזה שעות אחרי שהוא התנתק. היא ידעה שזה חסר טעם.
היא לא שמעה בחיים קול כמו שלו. חוץ מזה, היא לא מכירה אף אחד נחמד כמוהו, אף אחד שעזר לה או לפחות חייך אליה כל בוקר. חוץ מאור, אבל אם הוא מסתובב עם כפיר והחבורה שלו, אין סיכוי שהוא נחמד או חכם כמו שי.
היא גם לא הבינה איך הוא רוצה אותה בכלל. הוא הרי ראה אותה בסקייפ, והיא לא יפה או מיוחדת כמו דנה מהכיתה שלה, הבחורה הכי יפה בי'6, בשכבה, ובכלל בכל הבית ספר: עיניים כחולות,רזה, שיער בלונדיני, כל הבניםרודפים אחריה, למרות שהיא לא רוצה אף אחד… הלוואי שיסמין הייתה יכולה להגיד למלא בנים שהיא לא מעוניינת, אבל אף אחד במילא לא רוצה אותה. היא הרי לא מיוחדת. אז מה אם יש לה עיניים ירוקות. לחצי מהכיתה שלה יש עיניים ירוקות. והשיער שלה לא בלונדיני ומושלם כמו של דנה, יש לה שיער חום בהיר עם קצת גוונים בהירים מהשמש, אבל זה ממש לא מיוחד. היא גם לא רזה כמו דנה, כי היא תמיד אומרת לאמא שלה שלא יזיק לה להוריד איזה 2-3 קילו מיותרים.
פתאום היא חשבה על רעיון. אולי יש סיכוי, ש "שי" המתחזה הזה הוא מישהו שכפיר שלח כדי לצחוק עליה. אולי זה נשמע קצת דמיוני אבל היא בטוחה שהוא היה יכול לעשות את זה. הוא יכול להיות ממש רשע למי שהוא לא מחבב וממש נחמד למי שהוא כן.
היא ראתה הודעה one new messege על המסך-
שי: נו.. הצלחת לגלות? (;
יסמין: לא… אתה מנסה לעבוד עליי? מישהו שלח אותך כדי לעשות עלייי צחוקים? כי אם כן, תדע לך שזה ממש מגעיל ונמאס לי מזה!
שי: תירגעי.. אף אחד לא שלח אותי, אני באמת מחבב אותך… את מכירה אותי אבל לא נראלי ששמת לב אליי באמת מתישהו…
יסמין: כן.. ואתה שמת לב אליי? אף אחד לא שם לב אלי.. אני כמו אוויר בשביל אנשים לפעמים..
שי: רק לפעמים.. לפעמים לא (:
יסמין: אולי תשנה את השם שלך כבר לשם האמיתי, אני הרי יודעת שלא קוראים לך שי!
שי: את תצטרכי לגלות לבד… את מחבבת אותי עכשיו, אולי אחרי שתגלי מי אני לא תרצי אותי..
יסמין: אם לא תגלה לי מי אתה בקרוב אולי אני באמת לא ארצה אותך!
שי: טוווב נו אני אתן לך רמז.. >< השם שלי מתחיל באות א…

א?! א?!?!? יסמין התחילה לדבר לעצמה "אין סיכוי שזה אור! למה שהווווא ירצה אווותי?!?! יש לו מלא חברים ואני בכלל לא מקובלת כמוהו וכמו הכפייר הזה שלו!"
היא החליטה לדבר איתו קצת מחר כשהוא יהיה רחוק מהחבורה שלו ולבדוק אם זה אותו הקול, קול צלול ועמוק כמו הים, תמיד תמיד רגוע.
עם המחשבה עליו, יסמין הלכה לישון, ולמרות כל הבעיות, נרדמה בשנייה שהניחה את ראשה על הכר.


תגובות (2)

זה דווקא טוב! אני מצפה להמשך.

14/12/2011 04:26

תווודה D:
קשה לי להעלות סיפורים מהר כי אני בחזרות כל הזמן למחזמר שאני משתתפת בו (:
אבל זה חשוב לי שאנשים קוראים P:

21/12/2011 01:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך