maya_ts
היי זה סיפור חדש לגמרי! (: אנחנו מקוות שתאהבו אותו, ואם כן, אנחנו נמשיך בפרק 2 (: **כתבתי אותו עם חברה, יוב- יוב המושלמת :) **

הבריחה – הקדמה + פרק 1 + הרשמה

maya_ts 02/04/2014 857 צפיות 13 תגובות
היי זה סיפור חדש לגמרי! (: אנחנו מקוות שתאהבו אותו, ואם כן, אנחנו נמשיך בפרק 2 (: **כתבתי אותו עם חברה, יוב- יוב המושלמת :) **

שלום, אני אשלי. ואני מפוצלת.
אתם בטח שואלים אותי מה זה \"מפוצלת\". קראתם את מפוצלים? אני כמו ביאטריס ופור. אני יכולה להשתייך לידידות, אוריינות, ואומץ לב. במקור, אני מאומץ לב.
אני מתכוונת לברוח עוד חודש, בגיל 16.
לאן? זו השאלה. חשבתי אולי… ל.. להיות חסרת פלג.. אבל.. מה אני יעשה אז?
————————–
\"אשלי!\" תומס צעק לי ממרחק. תומס הוא החבר הכי טוב שלי. אנחנו בורחים יחד.
\"כן???\" שאלתי \"יש לך משהו להגיד על אתמול??\" תבינו, אתמול הוא זרק עליי המבורגר, בארוחה, הוא התעצבן יותר מידי, ולדעתי, הוא חייב לבקש סליחה.
\"כן! שהייתי צריך לזרוק עלייך פצצת אטום, לא המבורגר.\" הוא אמר בצחוק.
\"את חושב שזה מצחיק?\" גלגלתי את עיניי.
\"כן!\" הוא אמר בציניות.
\"סתום\" עניתי.
\"לא רוצה!\" הוא התגרה בי.
\"תגיד שאתה לא רוצה כשאני אזרוק אותך לתהום!\" עניתי
\"כן, בטח!\" ציחקק
\"נראה מי יצחק אחרון.\" אמרתי, והתקדמתי לעבר דלת חדרי, אותה חלקתי עם תומס.
בדרך, אלי פנתה אליי:
\"היי!\" היא אמרה.
\"מה עכשיו?\" עניתי.
\"סתם, רוצה לשאול מה קורה איתך, כי בזמן האחרון את כל כך גסה אליי. את יודעת, זה לא נעים במיוחד.\" ענתה בעצב
\"מה קורה איתי?!\" עניתי בכעס, \"גסה?!, את זאת שגנבה לי את החבר הכי טוב !! למזלך, זה לא הצליח, אבל ניסית! בכיתי חודש! חודש!\".
\"מה?, מה עשיתי?!\" אמרה.
\"אוי, לכי לעזאזל ותשמרי את השקרים שלך לחבר הכי טוב שלך… שאין לך!\" אמרתי והפניתי את גבי לאלי. היינו פעם חברות טובות.. אבל לכל דבר יש סוף. וגם לאומץ לב.


תגובות (13)

מהממם תמשיכי
אבל יש לי שאלה איזה מין דמויות את צריכה רעות,טובות,חברות שלהם?

02/04/2014 13:47

שם; נירה פיוטרי.
גיל; 16.
פלג; {הפלג הראשון, כאילו.} כנות.
מראה; גבוהה ודקה, שיער חום גלי וארוך. נמשים. עיינים ירוקות. נראת תמימה ברמות.
אופי; השקרנית הכי טובה בעולם. נראת תמימה, מהסוג שנאמן לפלג שלו יותר בכל דבר. אבל היא לא. היא פשוט שחקנית טובה. תמיד תלך אחרי האמת שלה.
עבר; גדלה וחונכה בכנות, אבל תמיד הרגישה לא שייכת.
כולם שם מדברים בכנות כזאת, ורק היא.. היא פשוט לא יכלה להפסיק לשקר. היא ציפתה שיעלו עליה תוך שניה, אבל זה לא קרה.
בגיל שמונה, היא עברה את מבחן ברום האמת, ולהפתעתה היא יכלה לשקר. זה לא היה הגיוני.
יום לפני טקס הבחירה -יום הבחינה- היא החליטה שלא משנה מה תיהיה תוצאתה, היא תלך. תעבור לפלג בו תוכל לשקר בחופשי, ללא עונש מוות על זה.
בחן אותה מתנדב מהקרבה עצמית, שבתחילת המבחן כל הזמן הרגיעה אותה שהכל בסדר. בסוף המבחן הוא רק נד בראשו, אמר ״אומץ לב.. ו..״ זה היה מוזר. ״ומה?״ היא שאלה. ״ואוריינות.״ נירה התחילה להשתגע.
ובטקס הבחירה- החלטה שלך.
אני יעשה עוד דמות עוד מעט.
איזה רעיון גדול!

02/04/2014 14:14

    אנחנו נוסיף אותך תכף, כי כרגע אנחנו לא יכולות להוסיף אותך..
    אהבנו!

    03/04/2014 12:09

נו אני רוצה לקרוא את הסדרה ואין לי ממי להשיג ספר!

02/04/2014 16:50

אני אהבתי אבל אין לי דמויות :(
מלאך ספיר ( אני) לא בפעולה כרגע.
נ.ב הייייי רייצ'ל!

02/04/2014 16:53

מלאך ספיר שלא מהעולם הזה. כן שיניתי

02/04/2014 16:57

כן

02/04/2014 17:01

שם:כריס מוארו
אופי:חצוף,עקשן,אמיץ,עצבני,חזק,אלוף בהכל
פלג:אומץ לב
גיל:18 וחצי
רקע:חונך באומץ לב ותמיד הרגיש שייך לשם הוא היה אמיץ יותר מכולם בגילו ובחירתו באומץ לב בטקס הבחירה הייתה ברורה.
תמיד הציק לילדים חסרי הפלג ולאלה שהיו קשורים לפלג הקרבה עצמית תמיד קרא להם "נוקשים"והרביץ להם,לפמים אפילו הזדהה עם חברי אוריינות ששנאו אותם.
עד שביום של הבחירות גילה שהוא מפוצל הוא היה שייך לאומץ לב ולהקרבה עצמית לפלג שהוא כל כך שונה.
לבסוף אחרי התלבטויות קשות בחר באומץ לב אבל התחרט על כך מיד ותמיד הרגיש משיכה אל הפלג הזה.
יום אחד החליט שנמאס לו ושהוא רוצה לעזוב את הפלג.
והוא ברח עם תומס ואשלי.

מקווה שאהבת עם את רוצה לשנות את מוזמנת.

02/04/2014 18:59

מהממםםם !!

02/04/2014 19:00

תודה על התגובות והדמויות, סיפורים מעניינים מאוד123, הסדרה עדיין בחנויות, ול.ר.י שמתי לב שכבר עשית דמות, ואהבתי אבל לא משנה לי איזה :)

02/04/2014 20:30

    קראתי את זה עכשיו… סיימתי את ספר שתיים.

    07/06/2014 14:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך