rachel the killer
אני לא אפרוש. מצידי שיהיה אפס תגןבות. אני לא מתייחסת.

הבריחה פרק שישי אם אני זןכרת נכון

rachel the killer 07/12/2013 584 צפיות 4 תגובות
אני לא אפרוש. מצידי שיהיה אפס תגןבות. אני לא מתייחסת.

"מה?! אני ידעתי שהיא פגע רע מההתחלה." אמר דילן כשדון סיימה לספר את החדשות.
"זה לא נכון. אתה ניסית להתחיל איתי!" אמרתי בכעס והןא הביט בי באדישות.
"אני מתחיל עם כל אחת." הוא אמר וחיבק בחורה מופתעת כדי להןכיח לי.
"אתה מגעיל אותי." אמרתי בכעס אבל אלכס הפסיקה את השיחה והפתיעה אותי: "תראו, כולנו יודעים שהיא פגע רע וכן הלאה וכן הלאה אבל כרגע לא רק היא נאוימת אלא גם אנחנו ודון צודקת כרגע: בהתחלה נטפל בבעיה שלה ואז נטפל בה."
"תודה. אני חושבת." לא יגעתי איך להגיב להתערבות הזאת.
"אל תודי לי. אני אהרוג אותך במו ידי מאוחר יותר על מה שקורה עכשיו." היא אמרה בכעס וכולם הנהנו.
"מה אתם מתכוונים לעשות?" שאלתי ואמילי אמרה: "תראו, חגיגות הקציר יתחילו שלושה ימים אחרי שהןא אמור לנחות, עלינו לעכב את הטיסה במספיק זמן כדי שחגיגות הקציר יתחילו, שם כבר נחשוב מה לעשות, כרגע אני חושבת שעלינו לפוצץ את שדה התעופה."
"אבל אנשים יפגעו!" אמרתי בכעס.
"לא ענייננו." אמרה דון באדישות אבל ג'ני נראתה מודאגת.
"נוכל לפנות את כולם לפני שזה יקרה." היא אמרה.
"אם נצליח, עכשיו מייק ילך להשיג שש פצצות, הבחורים של רונידו יכולים למכור במחיר סביר." אמרה דון.
"אתם הולכים לקנות פצצות? ממי?" שאלתי הףבתדהמה.
"את אל תתערבי, בכסף הזה יולנו לקנות סמים." אמר בוב בכעס ודילן הסכים איתו.
"בעצם, כדי שתלכי לצד בכלל. אנחנו נסכם עכשיו מה נעשה כשחגיגות הקציר יתחילו. אחרי זה נודיע לך מה סיכמנו." אמרה אלכס ברשע וג'ני הנהנה בשמחה.
"לא, זה קורה באשמתה והיא צריכה לעשות את זה איתנו. אנחונ פשוט עובדים בשבילה עכשיו, היאתהיה שןתפה מלאה להכל, ובכל מקרה שיהיה היא תהיה אשמה בבכל." אמרה דון
"אני מסכימה, ויש לי רעיון יותר טוב מלפוצץ דברים." אמרתי.
"דברי." אמר דילן בגסות ובוב רץ לקרוא למייק.
"כשאבא שלי יגיע לכאן נאשים אותו במשהו, אפשר לזייף אונס או רצח, אולי גניבה, העיקר ללכוד אותו ביציאה משדה התעופה." אמרתי בחיוך כשאף אחד לא קטע אותי בגסות.
"נשמע טוב יותר. קדימה אנשים תתחילו לחשוב, על מה אפשר להאשים אות? שאלה ג'ני.
"מכירת סמים." אמרה במהירות דון וכולם חייכו והנהנו.
"ואניניודעת איך נעשה את זה." אמרה ג'ני וכולם הריעו.


תגובות (4)

יפה (:

07/12/2013 06:00

אווו תודה.

08/12/2013 07:06

יש אל תפרשי!
זה פשוט יפה, אל תשימי עליהם ♥

02/03/2014 10:38

לא פרשתי. כתבתי שאני לא פורשת…

02/03/2014 11:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך