הבת של המלכה-פרק 6

Direction girl ❤️ 16/11/2013 685 צפיות 2 תגובות

נ.מ פרי:
נעמדתי על אדמה של וילה ענקית בעלת שתי קומות, גינה ענקית וגג.
״מי הגאון שקנה קניון בשביל שני אנשים?!״ שאלתי אותם. נייל הצביע על הארי, הארי הצביע על נייל.
גלגלתי את עיניי.
״טוב בואי נכנס, שותפה חדשה.״ התרגש הארי. נכנסנו. נכנסתי לבית מבולגן מאד, כל הדברים מפוזרים על הרצפה.
״איך שאתם חיייםםםם!!״ קראתי.
״יקח לי לפחות שעתיים לסדר את כל זה!!!״ נאנחתי.
״טוב, אנחנו הולכים לבריכה, רוצה גם?״ הציע נייל.
״טוב לכו לבריכה ככה יהיה קל יותר לסדר.״ קרצתי להם.
הם ברחו לבריכה והתחלתי.

נ.מ הארי:
קפצתי עם נייל עם בגדים לבריכה. (כזאת גאונות! ^^)
לאחר איזה עשר דקות חזרנו.
״סיימתי״ חייכה לנו פרי. אני ונייל הבטנו בפה פעור בבית הנקי ומצוחצח שלנו.
״טוב, עכשיו כשכולנו חברים, כדאי להחליף מספרי טלפון, לא?״ הצעתי בביישנות.
נייל תקע בי מבט של ׳אתה חולה אהבה משוגע׳.
״אה..אין לי טלפון״ הסמיקה פרי.
״מה?!?!?!?!?! חייבים לקנות לך אחד. עוד היום אני ואת הולכים לקנות לך אייפון חמש אס!״ קרא נייל.
״זה נפלא, ההורים המשוגעים שלי לא מרשים לי טלפון נייד. רק טלפון נייח מימיי הביניים.״ נאנחה.
״הא?!״ הופתע נייל.
״בכמה מילים, ההורים שלי חיים בסרט הודי.״ צחקקה וקרצה.
״בגלל זה ברחתי משם.״ אמרה וסטרה לעצמה, בדיוק כמו מה שקרה במלון-כשהכרנו.
״יש משהו שאת רוצה לספר לי?!״ חקר נייל והתקרב אליה.
״אתה מלחיץ אותי. אני אמצא ת׳זמן המתאים לספר לך את הכל״ נאנחה.
אני כלכך אוהב את כך שהיא ישרה, תמיד אומרת ת׳אמת בסוג של הסוואה, אבל אמת. ואני תמיד רציתי ביטחון עצמי כמו שלה. איך שהיא התחילה לצחקק ולקרוץ לי רק כשהכרנו. היא גם ממש חמודה וצינית וחמודה. (בטעות כתבתי חמודה פעמיים אינכוח למחוק ^^) והיא ממש יפה ומצחיקה.
הרגשתי פיק ברכיים. אני מאוהב!!!!!!!
״תגידי יש לך חבר?״ שאל נייל מרוב טמטומו. עשיתי לו מבט של ׳אני אחנוק אותך. אחרכך.׳
״אה לא..״ הסמיקה ותקעה בי מבט של ׳מה הוא רוצה ממני?! הוא מתחיל איתי?!׳ (אוח אני והציניות שלי. זוג משמיים. מיד אחרי אני והארי.^^)


תגובות (2)

מושלם

16/11/2013 10:02

עפתי (בעצם אני נשארת על הכיסא) לקרוא את הפרק הבא!

16/11/2013 13:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך