shiroosh
פרק קצרצר ומוזר שכזה ><
מקווה שנהניתם :)

הגלגול הבא – פרק 2

shiroosh 09/11/2013 725 צפיות 3 תגובות
פרק קצרצר ומוזר שכזה ><
מקווה שנהניתם :)

הוא הסתכל עליי במבט שטני. עיניו בערו ונחיריו התרחבו. עגלי זיעה החלו להצטבר בקצה מצחו, והתחלתי להרגיש צמרמורת בקצות אצבעותיי, שהתפשטה לרעד בלתי נשלט. היא הגיעה עד לעורפי, וכשפגעה בקצוות שיער סמיכה, צנחה.
מגבו יצאו כנפיים אדומות, בלי נוצות. לרגע הוא נראה יותר כמו השטן, אבל אני רק קפאתי במקומי והבטתי בו מתפוגג באוויר ונעלם.
הוא השאיר אחריו ענן מחניק של עשן, שגרם לי לסחרחורת.
כמה שניות אחר כך שמעתי קול מתכתי וקר, כמו קול של חרב שצונחת על הרצפה. כשהערפל עזב סוף סוף, ראיתי שזו הייתה הסכין שהייתה נעוצה לו בעורף. התקרבתי אליה בניסיון לגעת בה, אבל היא חמקה מבין שתי הידיים שלי ונבלעה בתוך הרצפה, כמו טיפת מים שצונחת על אדמה יבשה.
ישבתי על רצפת השיש הקרה, מותש. פתאום הסכין ירדה מהתקרה וריחפה אליי, ומבלי שעוד הספקתי לראות היא ננעצה בבטני בחוזקה. ראיתי את הדימום, את הכאב לא הרגשתי.
הדבר האחרון שאני זוכר היה חושך מוחלט, וכמה ורדים אדומים כדם.

התעוררתי מהסיוט. על מצחי הופיעו עגלי זיעה קרה, וחיפשתי את שמיכת הצמר שלי כדי לנגב אותם בה. כשהרגשתי שהיא לא בסביבה, פקחתי עיניים.
אז מסתבר שלא הכל היה סיוט. מהצד ראיתי מלאכית עם שמלה לבנה וכנפיים לבנות. השיער הדבשי שלה גלש לאורך גבה ברכות, ועל ראשה הייתה מין הילה כזאת, כמו שיש למלאכים בסרטים.
"מה קרה לי?" שאלתי, דווקא לא כדי למשוך את תשומת ליבה- כדי לדעת מה סיוט ומה לא. בשלב הזה העדפתי שכמה שיותר ממה שאני זוכר יהיה רק סיוט.


תגובות (3)

יאו פרק יפה , מדהים תמשיכי ! אהבתי גם אני כותבת 3 סיפורים בו זמנית עכשיו אבל אף אחד לא מגיב
אבל יש לך כתיבה יפה תמשיכי !!!!!!!!!!!

09/11/2013 06:05

תמשיכי ^~^

09/11/2013 09:44

תודה לשתיכן, אני אמשיך בקרוב ^-^
מאיה, אני מצדיעה למי שכותב כמה סיפורים בו זמנית (ועוד בהמשכים?!), אני בקושי מסוגלת לכתוב סיפור אחד.. XD

10/11/2013 05:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך