naama@naama
יצא לי יחסית ארוך נכון? XD
לא פרק מעניין אבל קצת משעשע, נדמה לי *~*
הפרק הבא אני מקווה שיהיה לי יותר מעניין וכתיבה יותר יפה, כי רוב הפרק הזה זה דו שיח אכזבתי את עצמי -,-
טוב לא נורא הפרק הבא אני אשתדל יותר מקווה שאהבתם ;)

הגלגל מתהפך (פרק 9)

naama@naama 11/08/2013 542 צפיות 7 תגובות
יצא לי יחסית ארוך נכון? XD
לא פרק מעניין אבל קצת משעשע, נדמה לי *~*
הפרק הבא אני מקווה שיהיה לי יותר מעניין וכתיבה יותר יפה, כי רוב הפרק הזה זה דו שיח אכזבתי את עצמי -,-
טוב לא נורא הפרק הבא אני אשתדל יותר מקווה שאהבתם ;)

השבוע הראשון שלי בבית הגדול היה מעייף ביותר, אך גם נחמד.
דבר ראשון, גיליתי שדוד שלי, ג'ייק הוא האדם הנחמד ביותר הקיים על כדור הארץ שהכרתי.
דבר שני, השלמתי מלא חומר חסר, 'אחרי הכל אתה צריך השכלה לשנה הבאה' ציטוט של הדוד היקר שלי.
וזהו, אני חושב.
"ניק!" צעקה העירה אותי משנתי.
"אה?" ירדתי במדרגות כשמבט ישנוני על פני.
"אתה יודע שעכשיו זה זמן ארוחת צהריים?" ג'ייק ישב מול הטלוויזיה אוכל את הארוחה שהטבחית הכינה.
"מה?! נו באמת אתה לא רציני," אמרתי לו כשאני מתיישב לידו לוקח לו מהצלחת קצת צ'יפס.
"מה עשית עד מאוחר בלילה? ותפסיק לאכול לי את הצ'יפס!" הוא חטף את הצלחת שלו בהתגוננות.
"למדתי?" שאלתי כאילו זה מובן מאליו.
"דפוק, לא התכוונתי שתיקח את זה רציני טוב? ובאמת, לך לקחת צ'יפס מהמטבח וזהו!" הוא דחף אותי מהצלחת שלו.
"בסדר, בסדר." קמתי מהספה והלכתי לקחת צ'יפס מהמטבח.
"שלום לוסי, מה שלומך?" בירכתי את הטבחית לשלום.
"כמה נחמד לראות אותך יקירי, רוצה משהו לאכול?" שאלה ולא חיכתה לתשובה, הגישה לי צלחת עם אוכל.
"למה כל כך הרבה ירקות?" שאלתי בקול ילדותי, מביט על הצלחת שבתחליף לצ'יפס היה מלא ירקות.
"אתה צריך לגדול, אתה רזה מדי וחלש. ועכשיו בלי וויכוחים אני מנקה כאן!" אמרה, כשהיא משלחת אותי מהמטבח.
"רוצה להחליף?" שאלתי את ג'ייק אחרי שהתיישבתי לידו שוב.
במקום לענות לי הוא התפוצץ מצחוק, "אז לוסי מכריחה אותך לאכול ירקות אה? תעשה חיים אחיין חמוד שלי!" אמר ואז לקח נגיסה מהצ'יפס בחושניות.
"תודה לך באמת," אמרתי במרירות. "מה אתה רואה?" שאלתי אותו אחרי דקה.
"תוכנית בידור, מעניין מה הם מרכלים עלינו הפעם," הוא הגביר את הרמקול.
"טוב אני בחדר-" אך דודי קטע אותי במשפט.
"תראה מרכלים עלינו, יותר נכון עליך. באמת תהיתי מתי הם יפרסמו את זה…" אמר, חושב.
צפיתי גם אני הפעם מקשיב.
"לפני שבוע הגיע אחיינו של ג'ייק ג'ונסון לגור איתו, כמה מדווחים כי האחיין לא ידע על קיימו של דודו וגדל במשפחה מאמצת-" ג'ייק כיבה את הטלוויזיה.
"איך הם אוהבים לסלף דברים, תנסה להתרגל לזה." אמר נשען אחורה.
"אני לא חושב שאצליח," מלמלתי בלחש, אך הוא שמע.
"תרגע לאט לאט הם מקבלים תאמת, ועכשיו חדשות טובות! ריק בא לבקר, איך שאני מת על הבחור הזה," אמר וקם מספה.
"ריק בא?! ולא חשבת לספר לי נכון?" שאלתי אותו בכעס הולך אחריו.
"סליחה, ואני חושב שהוא בא עם חברה שלו, קלואי נכון? הוא הינה אני חושב שזה הם!" הוא פתח את הדלת.
מולי עמדו ריק וקלואי חבוקים.
"מישהו בכלל חושב על לספר לי משהו?!" אמרתי מעוצבן אך כולם המשיכו לעמוד מחויכים.
"טוב שנלך לבריכה?" שאל ג'ייק אחרי שתיקה שכולם עמדו קפואים באותה הבעה.
"כן למה לא? בוא ניק אני יעדכן אותך בהכל," אמר ריק מניח יד על כתפי כמו פעם.


תגובות (7)

נעמה!!
כמה זמן לא דיברנו -,-

11/08/2013 10:10

*לאט
ותמשיכי (והפעם קצת יותר מהר).
אני אוהבת את הסיפור :-)

11/08/2013 10:15

אורין- את רומזת לי משהו? :O
ספיר XD
אני ילדה עצלנית באמת =(
ותודה :)

11/08/2013 10:51

אני רומזת לך שבקושי דיברת איתי בזמן האחרון XD

11/08/2013 10:52

נעמה שלי זאבה שאת חיחי -.^ התגעגעתי כול כך
את חייבת להמשיך את כותבת מקסים
ואני במתח… מתח… מתח…
תמשיכייייייי אוהבת שרית =)

11/08/2013 11:02

שריתוש חיים שלי תודה ♥
ואורין אני אדבר איתך עוד מעט אני פשוט עסוקה >

11/08/2013 11:05

יאייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

11/08/2013 11:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך