הג'נטלמן ואמנדה פרק 8

03/06/2013 428 צפיות תגובה אחת

באחד מן הערבים בדרכי לפגוש את אמנדה ראיתי את הקבצן שסיפר לי את סיפורן של העלמות סמית'.
הוא הסתובב בחוסר שקט מוחלט סביב העץ שמתחת לביתן.
" אדוני הנה לך , קנה לעצמך לחם" אמרתי לי ונתתי לו מטבע
"בחור צעיר אין אני זקוק לכספך יש לי יותר ממה שאתה חושב" ענה לי
" מה כוונתך?" שאלי אותי
" אין אתה הבחור ששאל על העלמה סמית' הצעירה?
"כן זה אני , ומה אתה מחפש בשטח ביתה של הגברת סמית'"
"סודות רבים קבורים תחת הבית הזה וכך גם הסודות שלי "
"מה כוונתך?"
" אתה בחור נחמד אני בטוח שאתה מצא חן בעייני העלמה סמית' הצעירה"
" אינני חושב כך, היא דוחה אותי, וכשאני מנסה היא מרחיקה אותי, והכל בגלל ההבטחה המטופשת שלה לאמה, אילו מין סודות שלך קוברים בשטח זה?"
"אין אני קבצן באמת. זוהי רק תחפשות. אני סוחר אנגלי שזה שנים רבות חיי בצרפת"
"ומדוע איש מכובד כמותך לבוש בבגדי קבצן?"
" אני הוא ארוסה של הגברת סמית', אני נטשתי אותה שנים רבות ביום חתונתנו"
הייתי המום, וכעס עצום תקף אותי דחפתי את האיש לרצפה והוא נאבק בי כדי לקום
"הרגע ילד!" אמר לי
"איך אוכל להרגע, הכל בגללך"
" תקשיב לי! ליפני שנים רבות ביצעתי פשע בגבול צרפת ונאסר עליי לחזור לאנגליה אחרת עונש מוות יוטל עליי, את הגברת סמית' נטשתי בלית בררה, ואמנדה היא ביתי"
" ביתך? וכיצד זה אפשרי, אמנדה היא ביתה המאומצת של הגברת"
"זהו שקר שהיא מספרת לכל השואלים, אני עזבתי אותה מתחת לחופה,הרה עם ביתי והיא מספרת שאימצה את אמנדה כדי לשמור על מה שנישאר משמה הטוב"
" אם שבת לאנגליה מדוע אתה מחופש לקבצן ולא הולך להתנצל בפני הגברת סמית' ואמנדה?"
" זה יותר מסבוך משנדמה לך ילד"
"האם לאהוב מישהי שלא מחזירה לך אהבה מיפני שאמא רוצה לנקום בך לא מסובך יותר?"
" אני מנסה לעזור אומץ כבר ימים ואיני מסוגל"
"אעזור לך ואתה תעזור לי"
במשך רוב הלילה דיברנו, הוא סיפר לי על הרפתקאותיו בצרפת ואני על עברי וילדותי בכפר .
מר בלאקווד הבטיח לי שיעזור לי . נפרדנו לשלום וקבענו להיפגש למחרת בערב.


תגובות (1)

תמשיכייייייייי

04/06/2013 02:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך