MayWriter
כל הדמויות שלא צירפתי, זה בכוונה כי פרק הבא הן יצטרפו...
יהיה פרק יותר טוב.

הדרך לחלום פרק 1

MayWriter 05/07/2013 646 צפיות 8 תגובות
כל הדמויות שלא צירפתי, זה בכוונה כי פרק הבא הן יצטרפו...
יהיה פרק יותר טוב.

-פנימיית טאנק האמסוורת'-
"אביה…" "כאן!"
"אליס…" "בוקר!"
"ג'ייקוב.." "בוקר אור!"
"גרייסי…" "פה!"
"טיילור…" "פה!"
"טום…" "היי!"
"סמי…." "פה!"
זה נראה כמו עוד בוקר רגיל בפנימייה.
הלימודים עדיין היו משעממים, המורות היו קשוחות כרגיל, שום דבר לא יצא דופן… אביה וגרייסי מדברות בשקט בספסלים מאחורה, ג'ייקוב בוהה בסאלי כרגיל, שלדון ואליס נותנים אחד לשני מבטים מאוהבים, טיילור, טום וסמי כותבים במחברת ובאמת מקשיבים לשיעור. מה יוצא דופן? פתאום המורה עצרה את השיעור. היא ביקשה: "אביה, אליס, ג'ייקוב, גרייסי, טיילור, טום וסמי, גשו בבקשה לחדר המנהלת…" כולם אמרו פה אחד: "אבל מה עשיתי?!" "עכשיו!" קבעה המורה בצעקה נוראית שפילחה את הרוגע. כולם הלכו אחד אחרי השני, עם ראש מורכן. אביה לחשה אל גרייסי: "מי היה מאמין שהיום אני כבר בת 17?" "אביה, יש לי הרגשה לא טובה." אמרה גרייסי. היא הביטה באביה, אביה אמרה: "אל תדברי שטויות." הם נכנסו אל חדר המנהלת. המנהלת הבחינה בהם. היא אמרה: "אביה, גשי אליי." "למה?" שאלה אביה. המנהלת אמרה בקול רם יותר: "גשי- אליי!" אביה הלכה אל המנהלת. המנהלת אמרה: "ג'ייקוב… גש אליי." ג'ייקוב התקרב אל המנהלת. היא אמרה: "יש לי הצעה עבורכם." "הצעה??" שאל ג'ייקוב. המנהלת אמרה לו: "אתם הנבחרים. ההצעה שלי אליכם היא שתעלו עכשיו על המכונה ותיסעו למימד האחר." "מה?! מה מימד אחר?!" שאל סמי. טום וטיילור הרגיעו אותו. אביה אמרה: "אני לא יודעת…" "אנחנו נעשה את זה." אמרה טיילור. "טיילור, אל תמהרי כל כך להגיד כן.." אמר טום. "אני לא אוותר על נסיעה למימד אחר, על שבירה של השגרה!" אמרה טיילור. טום אמר: "אבל טיילור, אם נהיה שם הרבה זמן שם תהיה עוד פעם שגרה." אביה וג'ייקוב הביטו אחד בשני. הם אמרו יחד: "אנחנו נחשוב על זה." "אם תחליטו לצאת לשם…" אמרה המנהלת ונתנה לג'ייקוב קופסא. גרייסי הביטה בכולם.
-באמצע הלילה-
"גרייסי…" אמרה אביה. גרייסי לא התעוררה. אחרי כמה טלטולים גרייסי התעוררה סופית. "אביה… השתגעת? זה אמצע הלילה…." אמרה גרייסי. אביה אמרה: "אני החלטתי שנוסעים." "אביה…. אל תחליטי מהר כל כך." אמרה גרייסי. אביה אמרה: "נוסעים. תיקחי איתך מה שאת רוצה, אני בינתיים אעיר את השאר." גרייסי הנהנה והתחילה לארוז. אביה בינתיים העירה את אליס. "נוסעים? אביה, אני רוצה להישאר כאן." אמרה אליס. אביה אמרה: "אני חשבתי על מה שטיילור אמרה, והיא צודקת! צריך לשבור מעט את השגרה." "אבל יש פה אחלה של שגרה." התלוננה אליס. אביה אמרה: "נו, אליס, בבקשה… אני צריכה עוד להעיר את טיילור.. לכי לארוז, אחר כך נעיר את הבנים." אליס כמעט בכתה, אבל היא הנהנה והלכה לארוז. ברגע שאביה העירה את טיילור ואמרה לה: "אנחנו נוסעים" היא קפצה מהמיטה וארזה הכל. וכמובן, היה קשה מאוד להעיר את הבנים… כולם יצאו החוצה ופתחו את הקופסא- היא נפתחה לחללית ענק. אבל בסוף כולם נכנסו לחללית והניחו את המזוודות שלהם. היו 5 מיטות…כל אחד תפס מיטה. לטייסים היו מיטות שהם הכיסאות. על שני כיסאות הטייסים היו כתובים השמות "אביה" ו"ג'ייקוב". אביה וג'ייקוב התיישבו, כולם ישבו על מיטותיהם. שני הטייסים הדליקו את החללית, על הלוח של החללית הופיעה הודעה- להיחגר, כי עומדת להיות נסיעה מטלטלת.
פתאום היה אור חזק,
והחללית שנסעה במהירות שיא לחלל, נעלמה.


תגובות (8)

שנייה מה עם סאלי??

05/07/2013 14:24

היא נעלמה בכוונה… D:

05/07/2013 14:50

רגע אז את תוסיפי את הדמות שלי?

05/07/2013 15:31

ברור, כתבתי שכן…

05/07/2013 16:09

מגניבב

05/07/2013 23:47

אהבתי,תמשיכי

05/07/2013 23:53

יוואוווווווווווו הוספת את שתי הדמויוות שלייייייייייייייייייייייייי , תוודהה תוודהה ♥♥
ואגב פרק מהמם, מחכהה להמשךךךך!!!

06/07/2013 10:12

תמשיכיייייי !!!

06/07/2013 19:01
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך