MayWriter
אין לי רעיונות >:

הדרך לחלום פרק 3

MayWriter 07/07/2013 778 צפיות 6 תגובות
אין לי רעיונות >:

-בבקתת הבנים-
ג'ייקוב נכנס, כולם הביטו בו. הייתה דממה. ג'ייקוב שאל: "הכל בסדר?" "ראינו מה שעשית." אמר שלדון ונכנס אל המקלחת. "מה עשיתי?" שאל ג'ייקוב בתמימות. סמי אמר: "התנשקת עם אביה…" ג'ייקוב פער את הפה, ואמר: "לא יודע על מה אתם מדברים." "תשתוק כבר! אתה נישקת את אביה, מה הבעיה להודות?" אמר טום. ג'ייקוב המשיך להיתמם, ואמר: "אני עוד לא קיבלתי הזדמנות לנשק אף אחת. עכשיו אם תסלחו לי…" הוא קבר את עצמו במיטה.
-בחדר האוכל-
ג'ון אמר: "תקשיבו, ג'ייקוב לא מפסיק להימרח על בנות, ואני לא יודע מה לעשות." אישה בת 30 אמרה לו: "ג'ון, תירגע… הם בגיל הזה. אתה לא יכול להימנע מאהבה… אל תשכח שגם אנחנו היינו בגיל שלהם, וגם עלינו אסרו להתנשק, אבל למרות האיסורים עבדנו מאחורי הגב ועכשיו אנחנו נשואים…." האישה חייכה. ג'ון אמר: "טוני, אני יודע אבל… אני לא רוצה שיהיה לילדים האלו מה שהיה לנו." טוני מחקה את החיוך מהפנים שלה, ואמרה: "טוב תקרא להם, אני בינתיים אסיים להכין את האוכל." ג'ון הנהן. הוא הלך אל כל הבקתות, ולאחר חמש דקות כולם הגיעו אל חדר האוכל. ג'ון התהלך מימין לשמאל, והתחיל לצעוק: "המבחנים הקודמים היו אסון מוחלט!" "ג'ון! תירגע!" אמרה טוני. ג'ון אמר: "אני צודק, טוני! כשתסיימו לאכול, תפגשו אותי בחדר האימונים מיד! כל מי שלא עבר את המבחנים ייעשה אימון מיוחד!" הוא התקרב אל טוני. אביה לחשה אל גרייסי: "הוא הרס לי את עור התוף… הוא יותר מדי רציני." "אל תתלונני עכשיו, בטח האימונים יהיו יותר קשים מהמבחנים. אני נעלמתי עם גרייסי, מעניין אותי אם לנו יהיה קשה יותר." אמר ג'ייקוב. גרייסי חייכה, ואמרה: "לא משנה, אנחנו נעבור את זה ביחד!" ג'ייקוב חייך. 'מה אני עושה?! אסור לי להתאהב בה… או בחיוך שלה…' הוא בהה בגרייסי. גרייסי שאלה: "הכל בסדר?" "אה! כן, כן, הכל סבבה." אמר ג'ייקוב, והסמיק. סמי אמר: "אני שונא מבחנים. מספיק לא הצלחתי בלימודים עצמם, אז כאן?" שלדון עודד אותו: "אתה לא בדיוק אחד שלא מצליח בספורט… אל תדאג!" "שלדון… אני דווקא שמח שנסעת איתנו.. למרות שאתה נוסע סמוי…" אמר סמי. טיילור התעסקה במחשבותיה, ולא הבחינה בקריאה לקחת את האוכל. 'הוא אוהב? או לא אוהב? אחרי הכל הוא עזר לי בסירחון ההוא בחדר האימונים… אבל… אולי הוא רק רצה לעזור, אבל לא מבחינה רומנטית? אוף… הלוואי ויכולתי לדעת מה הוא חושב…' "טיילור! קומי, לוקחים את האוכל." אמר טום, והעיר את טיילור ממחשבותיה. אלינור הביטה בכולם… 'אלו באמת החברים שלי? הם באמת לא מזהים אותי? ו…ושלדון, הוא לא זוכר אותי? אני מרגישה עצובה מדי כדי לאכול..' היא חשבה. היא עזבה את המקום שלה בראש הטור לאוכל. שלדון שאל: "אלינור, את לא רוצה לאכול? ג'ון יכעס עלייך." אלינור אמרה: "אני בסדר…" והלכה אל בקתת הבנות. שלדון נשם עמוק, לקח צלחת ומגש, והמשיך במעשיו.
-בחדר האימונים-
"ג'ייקוב וגרייסי, נא להיכנס לחדר ראשונים." אמר ג'ון. שניהם נכנסו יחד, בחשש. ג'ון אמר: "מכיוון ששניכם נעדרתם מהמבחנים, שניכם תתחילו." הדלת ננעלה. הסירחון חזר, שניהם לחצו על כפתורי הקסדה. פתאום, שני חצאים מרצפת החדר נעלמו, ונשאר רק פס אחד של רצפה שאפשר לעמוד עליו. "איך אתה מצפה שנעמוד על זה?" שאל ג'ייקוב. גרייסי ענתה: "אל תדאג… אנחנו נצליח." היא חייכה ברכות. הוא הביט למקום אחר כדי לא להתאהב. כדור מתכת כבד עמד ליפול על גרייסי, ג'ייקוב צעק: "זהירות!" הוא תפס את הידיים של גרייסי, וסובב אותה לצד השני. גרייסי אמרה: "תודה ג'ייקוב!" הכדור נפל לצד ימין. איש הופיע משום מקום ועמד לתקוף את ג'ייקוב, אבל גרייסי הצליחה להגן עליו. היא תפסה בכתפיים של ג'ייקוב, עשתה גלגלון מעליו והדפה את האיש. "את טובה!" אמר ג'ייקוב. האיש וגרייסי נאבקו, אבל האיש הצליח להפיל את גרייסי. היא כמעט נפלה, אבל ג'ייקוב תפס אותה והעביר אותה מאחוריו, הוא הביס את האיש והפיל אותו לצד שמאל. "ראיתי מספיק! אתם קיבלתם מאה." אמר ג'ון, הרצפה חזרה למצבה הקודם. ג'ייקוב וגרייסי השתגעו מהתרגשות, גרייסי חיבקה את ג'ייקוב והוא הרים אותה באוויר והם הסתובבו בחיבוק [יודעים, כמו הזוג הזה בסרטים שמתחבק ומסתובב כזה במקום…] "ג'ייקוב! גרייסי! החוצה!" צעק ג'ון. הם נרגעו קצת ויצאו מהחדר. אחריהם הגיע הזוג אביה ושלדון, וכו'. גרייסי אמרה: "א-אני לא יודעת מה אני חשבתי, אני ממש מצטערת!" ג'ייקוב הרגיש שהוא ממש מתאהב בה, בעדינות שלה. הוא אמר: "אל תצטערי, האמת שזה בסדר." ג'ון אמר: "גרייסי, ג'ייקוב, אתם משוחררים." השניים הנהנו. ג'ייקוב שאל: "בא לך לטייל קצת?" גרייסי הנהנה. הם הלכו החוצה. הם הלכו ביחד, הביטו בשמיים. המימד הזה… הכוכב בו היו, לא היה שונה במיוחד מכדור הארץ.. טוב, לא צמח דשא והשמיים לא תמיד היו כחולים…. אבל, זה לא מנע מהם לאהוב. ג'ייקוב אמר: "גרייסי, אני חייב לספר לך משהו." "מה?" שאלה גרייסי. הוא אמר: "אני מחבב אותך. א-אני יודע שנישקתי את אביה, אבל אני פשוט לא מרשה לעצמי להתאהב בך. אבל אני לא חושב שעכשיו זה יעצור אותי." הוא התקרב אל הפנים שלה, ואז נשמע פיצוץ. ג'ייקוב דחף את גרייסי לרצפה ונשכב מעליה במטרה להגן עליה. "ג'ייקוב!" קרא ג'ון, הוא ראה אותם נשכבים על הרצפה, אחת מתחת לשני. ג'ייקוב קם מגרייסי, ואמר: "מצטער על החוקים שלך! אני הגנתי עליה!" גרייסי קמה, ג'ון צעק: "תיזהרו! אלו… ההם!!!" גרייסי הסתובבה. היא אמרה: "זה נראה כמו ההוא שהצבת בחדר האימונים שגרם לי לאבד את ההכרה!" "כי זה מבוסס עליהם! תתרחקי מהם במהירות!!" צרח ג'ון, אבל.. אחד מ"ההם" לקח את גרייסי ואת ג'ייקוב. כולם יצאו החוצה…


תגובות (6)

ני בקושי מוזכרת בפרק הזה ):

07/07/2013 10:46

אל תדאגי זה יהיה משהו דרמטי..

07/07/2013 10:53

מהמם!! תמשיכי דחוףף ועם את צריכה רעיונות אני פהה ;)

07/07/2013 11:48

מושלםםםם תמשיכייי!!❤❤❤❤

07/07/2013 12:26

תמישיייכי(:

09/07/2013 05:02

נווו תמשיכי כבררר!!!

13/07/2013 03:06
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך