POTL*
ואוווווו אוקי אז בבקשה ערותת היה לי טיפה קשה אבל אני מקווה שזה בסדר אשמח אם תתנו לי ביקורות((:

הוא שינה אותי.. פרק 1

POTL* 30/01/2013 1357 צפיות 2 תגובות
ואוווווו אוקי אז בבקשה ערותת היה לי טיפה קשה אבל אני מקווה שזה בסדר אשמח אם תתנו לי ביקורות((:

כמו כל יום רגיל בברצלונה קמתי בבוקר אמי צעקה לי ״מלאני קומי כבר את מאחרת לתיכון אני לא יקח אותך את תצטרכי לנסוע ברכבת התחתית״ אמי אמרה ״אבל למהההה?? נו הנה אני אני מסיימת תקחי אותי אין לי כוח את יודעת שאני עצלנית בבוקר״ אמרתי ״טוב אבל יאללה מהר״ התארגנתי במהירות שמתי ג׳ינס שחור עם חולצה שעליה יש גולגולת וצעיף גוגולות צבעוני ( אני פשוט מטורפת על גולגולות) נעלי בובה שחורות ויצאתי למטבח כרגיל אמא שלי ובן מתנשקים במטבח קצת הגעיל אותי העניין הזה אבל הוא בן אדם טוב הוא עושה לאמא שלי טוב זה מה שחשוב פלטתי מפי ״אחחחממ״ והם הפסיקו אימי אמרה ״מתוקה בן יקח אותך לבית ספר היום יש לי עניינים חשובים לסדר״ עניתי חה ״טובב״ בן לקח את המפתחות של המכונית ונסענו בערך כ20 דקות עד שהגענו לתיכון אמרונג , תיכון אמרונג ענקי יש בו הכול. אני הייתי תלמידה קצת גרועה הצייונים שלי היו בתחתית וההתנהגות גם , המורים פה פשוט לא מבינים אותי והם קצת מעצנים הייתי אומרת , פתאום ראיתי את חברתי הטובה דמי היא פשוט מהממת יש לה שיער גלי ארוך כמו שלי בצבע בלונד שטני היא מדהימה היא חברה כל כך טובה בחיים היא לא בגדה בי לא ריכלה וגם אני לא עלייה כמובן , אנחנו שתינו ביחד עד הסוף! תמיד אמרנו אחת לשניה שנישאר ביחד. ״דמיייייי״ קראתי ״היי מלאני״ השיבה לי ״את לא מבינה כמה רוצה כבר לנוסע לשבועים באיטלה זה חלום נמאס לי כבר מהבית הזה   כל היום הם דבוקים אחד בתחת של השני די נמאס קצת חופש לא יזיק לי״ אמרתי לה ״חח טוב עוד שבוע תרגעי חח״ היא צחקה אבל אני הייתי רצינית אני רוצה קצת את החופש השלווה שלי למרות כל הרעש שאני עושה אני גם צריכה להיות לבד בלי הורים.
~צלצול~
נכנסו לכיתה אני ודמי באתה הכיתה יב׳7 הכיתה של ה״מופרעים״ המורה נכנסה וביקשה להוציא את ספרי הספרות למדנו במשך כשעה ושעה אחרי זה היה לנו היסטוריה הסתיימו השעתיים ויצאנו. יצאתי מהכיתה ופתאום לא שמתי לב ונתקעתי במישהו ״אייי תסתכל/י לאן את/ה הולך!!!״ וכל הספרים שהיו בידי נשמטו ארצה נתקופפתי בכדי להרים את הספרים וגם הוא התקופף ולא שמתי לב כשבאתי להתרומם הראש שתי נדפק בראש שלו ״אוץץץ נו באמת מה תשים לב!!״ ״בסדר סליחה , רק רציתי לעזור מצטער״ הוא ענה וכשהסתכלתי עליו ראיתי עיינים כחולות מדהימות שיער קצוץ חום שטני גוף עוצר נשימה. אני לא שמתי לב והפה שלי היה קצת פתוח ״אההה זה בסדר בסדר״ ״רגעעע״ הוא קרא לי ועצר אותי בידו ״איך קוראים לך את ממש מוכרת לי״ ״ההה סליחה תעזוב אותי אני מבקשת״ הסתובבתי והלכתי משם בריצה….  


תגובות (2)

אהבתי מאוד [:
אבל הפרק קצר מידי וגם תשתמשי יותר בפסיקים נקודות וכאלה אה ותוספי לתיאורים
חוח אז יש לך כתיבה יפה
ואת ממשיכה מהר :)

30/01/2013 12:11

אוקי תודה רבה ! באמת אני מנסה לעשות את המיטב ! (:

30/01/2013 12:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך