POTL*
הקניון מרה מגנום באמת קיים בברצלונה הייתי שם קניון מדהים גדול שווה לראות למי שנוסע לברצלונה.. תגובות יתקבלו בברכה (:

הוא שינה אותי.. פרק 4

POTL* 31/01/2013 764 צפיות 2 תגובות

כעבור שבוע
השבוע עבר יחסית מהר בלעדי תומר היה שקט לא היה הפחד ששרר בתוכי הרגשתי סוף סוף חזקה ולא מפוחדת.
עוד כמה ימים הטיול שלנו הטיול הגדול לאיטליה. ואני צריכה ללכת לקנות לי דברים אוכל קצת בגדים אני יודעת שאני לא נשמעת אחת שמתה על קניות אבל אני באמת אוהבת לקנות בגדים למרות שכולם בצבע שחור אדום או לבן ולפעמים כחול.
היום יום רביעי כך שהיום נתנו לנו יום חופש כדי שנתארגן לטיול כי הוא ביום שני .
דמי ישנה אצלי ועשינו סוג של מסיבת פיג׳מות אבל מפחידה עם סיפורי אימה ודברים מבהילים יש כאלה שאומרים שזה מפחיד אבל אנחנו אוהבת דברים כאלה עם ערפדים ודם ודברים מסוכנים כן אנחנו אחיות לא בדם אבל היא באמת כמו אחותי.
החלטנו שאנחנו רוצות ללכת לישון כדי שמחר נלך לקנות את כל הדברים ונהיה מסודרות.
הלילה עבר עם קצת סיוטים חלמתי על תומר שיוצא מהכלא ומנסה לרדוף אחרי ואני כל הזמן מתחבאת והוא מוצא אותי ומנסה עוד פעם לגעת בי רק שהפעם הוא מצליח.
התועררתמ בבהלה וראיתי את דמי ישנה שינה מתוקה היא כזו חברה טובה אין לי מילים היא פשוט בובה! הערתי אותה במלחמת כריות התחלתי לזרוק עליה את הכרית שלי והיא כתגובה נבהלה ואמרה ״את לא נורמלית פעם אחרונה שאני יושנת אצלך״ (כמובן שזה בציניות) והיא החזירה לי בחזרה והתחלנו להשטולל ולצחוק בקול גבוה והיא עצרה שנייה בכדי להסתכל על השעון וראתה שהשעה רק 8 בבוקר היא התעצבנה ואמרה ״את מתה מלאני תראי איזה מוקדם נוווו אני ירביץ לך חחחח״ ״נוו תרביצי חזק אבל תרביצי חחח״ צחקתי בקולי קולות עד שאמא שלי התעוררה ונכנסה לחדר וראתה אותו כולו מפוזר בנוצות מן הכריות והיא אמרה ״אתן לא שפויות!״ וצחקה ואני ודמי הסתכלנו אחת על השנייה ואמרו 3…2..1.. ״מלחמתתת כריותת!!!!״ צעקנו והתחלנו לזרוק על אמא שלי כריות והיא כתגובה רצה לחדר והביאה את הכריות שלה ולבסוף נשפכנו על הרצפה ולא הפסקנו לצחוק.
אמא גם צחקה ואמרה ״חחחח אתן שתיכן זה אסון , יאללה תנקו פה את כל הנוצות חסר לכן אני רואה נוצות״ והפעם היא הייתה קצת רצינית שתינו אמרו ״טובבב נוו״ והתחלנו לצחוק עוד פעם.
סיימנו לנקות הכול והלכנו למבטח והוצאנו משם לחם וגבינה וביצה והכנו לנו ארוחת בוקר מדהימה! התיישבנו לאכול ואכלנו, לאחר שסיימנו לאכול עלינו לחדר להתלבש ולהתחיל לסדר את המזוודות דמי הביאה גם את המזוודה שלה כדי שכבר תסדר אותה פה בכל מקרה היא תישן פה ביום שבת כי נצטרך לקום מוקדם לשדה התעופה אז החלטנו שנבלה ביחד כל הסופ״ש הזה.
התלבשתי שמתמ חצאית גבוה שחורה עם ניטים משהו מיוחד וחולצה בפנים נופלת וכפכפים בורדו עם אבן, ודמי לבשה שמלה שחורה ממהמת קצת צמודה ונעלי בובה שחורות.
לאחר שסיימנו להתארגן אמרתי לאמא שלי שתקפיץ אותנו היא הסכימה ונסענו לקניון הכי גדול באיזור ה״מרה מגנום״ החלטנו להתחיל מהחנות הראשונה pull&bear אני מאוהבת בחנות הזו וככה עברנו בכל חנות וקנינו מלא מלא בגדים למרות שבאיטליה גם אפשר לקנות אבל אני יודעת שקצת יקר שם מן הרגיל ובברצלונה הכול זול כן זה גם עונת הסיילים אז בכלל זול בסוף אני קניתי 4 שורטים 5 חולצות 2 סריגים 6 זוגות נעלים והלבשה תחתונה חדשה ואקססוריז איך אפשר בלי ודמי קנתה גם מלא מלא דברים כמו אותו הדבר אנחנו אחיות לכל דבר.
סיימנו את המסע המטורף ואמרנו שאנחנו חייבות לשתות משהו כדי שלא נתייבש החום בחוץ מזעזע אז ישבנו בבית קפה קטן ושתינו אייס קפה ונהנינו סיימנו לשתות ואמא שלי באה לקחת אותו היא הייתה בחוץ וכשראתה אותנו הייתה בהלם היא אמרה לנו ״את משוגעות קניתן את כל הקניות אפשר לחשוב שבאיטליה לא תקנו בגדים״ אני ודמי צחקנו ואמרו ״ לא נורא.. נקנה גם שם חחחח״ .
אחרי נסיעה של 30 דקות הגענו הביתה נכנסנו ושמנו את הדברים בחדר והחלטנו לנוח טיפה ולסדר הכול יותר מאוחר. נכנסתי לפייסבוק דרך המחשב וראיתי את הקבוצה שלנו של הטיול פרסמה שהטיסה הוקדמה למחר בלילה הייתי שמחה כמה שיותר קרוב יותר טוב אמרתי לאמא שלי והיא קצת התאכזבה היא רצתה להיות איתי עוד קצת אבל היא ידעה שאני יהנה דמי גם מאוד שמחה.
והתחלנו לסדר את כל המזוודה ועשינו רשימה של דברים שלא נשכח כל אחת סימנה מה שהיא צריכה סיימנו להכניס הכול וראינו שהמזוודות לא נסגרות שתינו אמרנו ״או או״ והתיישבנו אל המזוודה והתחלנו לקפץ עליה כאילו אני יושבת על כדור קופצני ולבסוף היא נסגרה ״אם היא לא תעבוד במוח היא תעבוד בכוח״ צחקתי ואמרתי לדמי שצחקה גם.
דמי גם סגרה את המזוודה ועשתה פרצוף תודה לאל שהצלחנו.
והחלטנו שנלך לישון מוקדם כי הטיסה הוקדמה ל3 בלילה אז עדיף שנישן עכשיו השעה הייתה 8 ונכנסו למיטה ונרדמני אחרי 5 דקות ואמא שלי העירה אותנו ב12:30 כדי שנתלבש נצחצח שיניים ונשתה משהו כי היינו צריכות להיות בשדה ב1:30 התארגנו לבשתי קפוצון שחור עם מכנס אדום ונעלי vans שחור עם אדום ולבן ושמתי את האוזניות beats השחורותשלי על הצוור דמי גם לבשה כמעט אותו דבר כמוני רק קפוצון לבן ומכנס שחור ודמי יש לה beats ירוקות מושלמות והיא גם שמה על הצוור שתינו קפה ולקחנו את המזוודות מהחדר ונסענו לשדה כדי לפגוש את הכיתה.