POTL*
היי לא היה לי זמן להעלות מקווה שתאהבו אמשיך כבר מחר (:

הוא שינה אותי.. פרק 5

POTL* 02/02/2013 798 צפיות 2 תגובות

אחרי נסיעה של שעה הגענו לשדה נתתי נשיקה ענקית לאמא שלי וגם לבן וגם דמי נתנה נשיקה גדולה לאמא שלה שבאה איתנו אבא של דמי נפטר ממחלה כלשהי.
דמי חיבקה את אמא שלה חזק וגם אני נתתי נשיקה גדולה ויצאנו מהאוטו והתקדמנו לעבר הכניסה לשדה התרגשנו מאוד ושמחנו שסוף סוף יהיה חופש ונהיה ביחד! ראיני את כל הקבצה שלני מהשכבה את החברות שלי כן יש לי גם חברות אבל פחות טובות אני בקשר איתן אבל דמי היא אחות חברה הכי הכי טובה המחכנת שלנו סימנה שהגענו ולאחר 10 דקות כל הילדיל מהשכבה הגיעו היינו בערך 50 ילדים בני 17/18 והתחלנו להתקדם לעבר הבדיקות חשבתי לרגע, ופחדתי שלא יפתחו לנו את המזוודה.
 אמרתי לדמי ״רק נקווה שלא יפתחו לנו את המזוודה״
״אני גם מקווה!!!״ ענתה
הגענו לבדיקה ועברנו אותה בשלום ללא פתיחת מזוודות הכול עבר חלק.
הגענו לדיוטי פריי והחלטנו שצריך כמה בשמים חדשים וגם שוקולדים הלכנו לעבר החנות של הבשמים וקניתי 2 בשמים חדשים אחד ג׳וסי קוטיור והשני ברברי בודי יש להם ריח מדהים!! כן אני אוהבת ריחות חזקים ומתוקים.
ודמי קנתה בושם של ביונסה והשני כמוני גם של ג׳וסי קוטיור היא הריחה אותו עלי והתאהבה.
קנינו איזה 5 חיבלות של כל מיני שוקולדים בכל מיני טעמים לבן חום מריר , אני לא אוהבת מריר הוא פשוט היה בחפיסה.
ואכלנו ולא הפסקנו לאכול ואני קניתי גם שיהיה לי כפכפים אז קניתי הוואינס בצבע אפור עם אבן.

אחרי חצי שעה בערך הגיע השעה לעלות לטיסה אין לי בעיה עם טיסות להפך אני אוהבת כמה שיותר שעות ודמי ההפך הגמור ממני היא פוחדת מטיסות היא בטח היא רואה סרטים עם התרסקויות של מטוסים איך היא לא תפחד חחחחחחח עלינו למטוס המטוס היה מחולק ל3 מושבים בכל צד אני ודמי נכנסו וקבעתמ שאני ליד החלון ודמי ישבה באמצע ולידה ישב בחור חתיך הורס בלונדיני עם עיניים כחולות ירוקות מדהימות ישר הם התחילו לדבר אני קצת השתעממתי אבל בסופו של דבר נרדמתי שעה לפני שנחתנו כך שהטיסה הייתה 4 שעות.

נחתנו!!!! ״סוף סוף נגמר הסיוט!!!!״ דמי צעקה בקולי קולות כשהגענו לקרעקע במטוס
צחקתי.. ״זה לא היה כזה נורא אל תגזימי! חחחחח״ אמרתי לה
״כן , כשאת לא מפחדת מטיסות ואין לך כאבים באוזניים״ השיבה לי

ירדנו מהמטוס וניגשנו לקחת את המזוודות וללכת לאוטובוס.
הגענו למלון הוא היה מפואר הבית ספר שלנו הוא בית ספר פרטי של צפונים כאלה , ההורים שלנו טחונים במילה יפה והם לא רוצים שנלמד בבית ספר ציבורי ״לא חינוכי״ ככה הם תמיד אומרים לי.
הגענו לחדרים וישר קפצנו על המיטה באושררר לשכב ולישון.
פתאום אנחנו שומעים דפיקה בדלת שתינו מסתכלות אחת על השנייה ועושות זוג או פרד מי קם לפתוח את הדלת בסוף יצאתי שאני פותחת ״אוףףףף״ אמרתי בעצבנות והיא צחקה וראינו את המורה שלנו אומרת שעוד חצי שעה אנחנו יוצאים לסיור בעיר וישר דמי קמה ואמרה ״אבללל תנו לנו לישון אנחנו גמורים!!!!״
״ההה.. חמודות אתן לא באתן לפה לישון באנו לטייל״ אמרה לנו המורה
״אבל יש לנו שבועיים פה נו קצת לישון ״ אמרתי לה
״לא, עכשיו אתן תקומו ותתארגנו אם אתן לא בלובי עוד 30 דקות אתן עולות על טיסה הביתה״ אמרה המורה כשהיא נראת כועסת
״טובבבבבבבב״ שתינו אמרנו ביחד
התלבשנו וירדנו ללובי ושם ראיתי את…..