'הזיכרון האחרון' הקדמה ❤️

Noya1 07/08/2014 793 צפיות תגובה אחת

לימאי נחשון:
שם משפחה מוכר נכון? מין הסתם את נחשון בע״מ אתן מכירים? מכירים נכון? החברה של ההורים שלי.
טוב בוא נתחיל מההתחלה.
קוראים לי לימאי, אני ילדה עדינה בין אם במראה ובין אם בהתנהגות ישלי שיער בהיר שקיבלתי מאימי ועניים בהירות שקיבלתי מאבי אני בת 17 לומדת בכיתה יא' אני בת יחידה שגרה בבית שיכול להספיק לגדוד חיילים שלם, אני לומדת בבית הספר עם מחשב, טאבלט, ושולחן פרטי לכול אחד. רוב היום אני לבד בבית הריק עם סימה העוזרת בית שלנו היא באה פעם בשבוע ויש מישהי בשם לימור שבאה כול בוקר להכין לי ארוחת בוקר וצהרים את ארוחת הערב שלי אני אוכלת עם הורי ברגע שהם חוזרים מהעבודה, אז כמו שהבנתם אני לא אוכלת אוכל בית טעים ומשובח של אמא, אבל ההורים שלי מפנקים אותי ונותנים לי מכול טוב יש לי מה שאני רק רוצה, החדר שלי גדול וכולל מקלחת ושירותים, טלוויזיה שתלויה מול המיטה מחשב שעומד על שולחן גדול שמכיל דפים וכול מיני דברים שימושיים אחרים אז בעקרון כול מה שילדה רק רוצה, ההורים שלי לא איתי כמעט אבל אני אוהבת אותם מאוד כמעט כמו שהם אוהבים אותי, אני בתם היחידה אז מן הסתם שהם יאהבו.

יגל ביטון:
ערס? לא זה לא המילה! עבריין אולי קצת יותר מתאים. קוראים לי יגל בן 18 עולה ליב' אני בן למשפחה עניה ביותר שני ההורים שלי מובטלים ומנסים לגדל אותי ואת אחי הקטן דורון, הם ניסו להביא לנו הכול ובסוף נשארנו בלי כלום, טלוויזיה אין לנו וכך גם מחשב, בקושי את שכר הלימוד שלנו הם משלמים. אנחנו גרים בדירה קטנה בדרום תל אביב וכך הגעתי לאן שהגעתי. אני מכניס למשפחה לא הרבה כסף בחודש אני עובד אצל מישהו בשם יאיר אני לא רוצח או משהו אני רק השומר משרד שלו הוא אימן אותי במשך שנים ללמוד להכות ואף להרוג אף פעם לא הרגתי בן אדם ואני גם לא מתכוון לעשות זאת, אל תבינו לא נכון אני לא בן אדם רע לא באתי לכאן כי רציתי באתי לכאן כי הדרכים התגלגלו כך שבסוף הגעתי לאיפה שאני עכשיו, אולי זה נשמע אפסורדי אבל זה מציאותי לגמרי.

דמויות שטוחות:

יקיר פרץ:
עבריין, רצחתי שלוש פעמים בחיים שלי רצח מזויין, מזה אומר? פשוט יריתי וברחתי אני עובד אצל יאיר מה שהוא אומר לי אני עושה.בן 18 עולה ליב' אך בקושי לומד ויש לי אחות אחת שבשבילה אני עושה את כול העבודה הזאת ליהי,החיים שלי,החולשה שלי, שממנה אני מסתיר כול פרט שקשור לארגון הפשע בו אני שותף.

זה סיפור עם יותר עלילה מהסיפור הקודם.
מקווה שתקראו והתאהבו, תגיבו מה דעתכן על הדמויות ואם צריך לתקן משהו :)


תגובות (1)

זה לא בדיוק הקדמה, זה הצגת דמויות. יש הבדל.

07/08/2014 22:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך