'הזכרון האחרון' פרק אחד ❤️

Noya1 07/08/2014 620 צפיות 4 תגובות

נקודת המבט של לימאי:

״לילוש״ שמעתי את אימי מעירה אותי ״לימאי קומי כבר שבע וחצי יפתי״ אימי אמרה פקחתי את עיני וראיתי אותה יושבת מולי שמה עגיל משובץ קריסטל בצבע חום כהה לבושה בחליפת העבודה הרגילה שלה שערה נשפך על כתפיה והאיפור משלים את המראה המושלם של אימי, התישבתי ונשענתי על הכרית שלי ״קמתי אמא אתם יכולים לצאת״ אמרתי בקול בוקר צרוד במיוחד, שגרת יום יום הרגילה אמא מעירה אותי חמש דקות לפני היציאה שלה ושל אבי לעבודה.
נכנסתי למקלחת שבחדרי ציחצחתי את שיני בוחנת איך שערי ניראה הבוקר,סביר, לבשתי חולצת בית ספר בצבע תכלת עם קפוצון אפור מעל עם ג׳ינס משופשף כהה שמתי נעלי אול סטאר אפורות נמוכות, סירקתי את שערי השטני והבהיר, התאפרתי כמו בכול יום מעט מסקרה, סומק, איילינר דק, ואודם ורדרד עדין לקחתי תיק של אדידס והכנסתי לתוכו את המערכת וירדתי למטה, ישבתי בשולחן לוקחת בדרך עיתון יומיומי והסתכלתי בחדשות בעודי אוכלת את הארוחה הרגילה חביתה עם שוקו חם, הסתכלתי על צג הפאלפון השעה היתה חמישה לשמונה לקחתי את המפתחות שלי ונעלתי את הבית לאחר הליכה של עשר דקות, למה הליכה אתם שואלים? לא באלי נהג שכול בוקר יחכה לי בחוץ ויפתח לי את הדלת של האוטו אני מעדיפה לצעוד ברגל הגעתי לבית הספר ונכנסתי לכיתתי.

נקודת המבט של יגל:

נכנסתי לחדרו של יאיר לאחר טלפון לחוץ ממנו להגיע אליו לאחר הלימודים, הברזתי מהשעה האחרונה ובאתי לכיוון המועדון שנכנסתי ראיתי את העובדים מנקים ומארגנים למסיבה שתתקים ככול הנראה בערב, נכנסתי לחדרו הפנימי של יאיר וישבתי על הכיסא, ״מה יש?״ שאלתי, הוא היה נשמע לחוץ בטלפון לפני. ״אני יודע שאתה צריך הרבה כסף אז יש לי הצעה שתוכל לעזור לך מאוד״ הוא הושיט לי שלוש תמונות ובשלושתם צולמה נערה שנראתה בגיל 17 פחות או יותר היא נראתה הולכת מביתה לבית הספר ככול הנראה בגלל התיק שהיה תלוי על כתפה וחולצת התלבושת שהייתה עליה בעודי בוחן את התמונות יאיר המשיך לדבר ״נחשון בע״מ, מכיר?״ הוא שאל , ״ברור״ עניתי, ״לימאי נחשון, ילדה בת 17 לומדת בכיתה יא' בבית הספר ״פסגות״ בתל-אביב היא הבת של אורלי ורביב בעלי החברה, כמו שהבנת היא בת להורים מלאים בכסף ואנחנו מתכננים עכשיו מבצע״ הוא אמר ״איזה סוג של מבצע ?״ שאלתי והחזרתי לו את התמונות. ״תראה אימנתי אותך מהיותך ילד להיות לוחם אני חושב שהגיע הזמן שתוכיח לי שהצלחתי״ הוא אמר,״איזה סוג של מבצע יאיר?״ שאלתי, אני צריך עוד לאסוף את דורון מהגן. ״אנחנו מתכננים לחטוף אותה ולקבל על זה כופר״ הוא אמר.
״אתם התחרפנתם״ אמרתי ויצאתי.
נסעתי לכיוון הגן של דורון מהרהר למה הם עושים את המבצע הזה, זאת אומרת כסף לא חסר להם יאיר הוא מהמר גדול, אולי הוא הפסיד כמה מליונים, אני חושב שאני כן ישתתף בזה, זה הרבה כסף ובכול מקרה הם מחזירים אותה בסוף לביתה אני גם יכול להיות אחראי על זה שלא יפגעו בה אז אין מה להפסיד, בעודי מחכה לדורון מול שער גנו התקשרתי ליאיר ״חשבת על זה?״ הוא שאל ישירות.
״אני בפנים״ עניתי

בקשה תגיבו ❤️


תגובות (4)

מהמם …תמשיכי

07/08/2014 17:47

מדהים מושלם ועוד המון המון דברים מושלמים המשך דחוף איזה חוצפן היאיר הזה

07/08/2014 17:55

משלים את המראה המושלם של אמי? אם המראה שלה מושלם למה צריך להשלים אותו?
ישתתף=אשתתף
משום מה הפרק קצת נדמה לי מבולבל ועמוס.
פרק ממש נחמד תמשיכי

10/08/2014 02:16

אחת מהתכונות שמאפיינות אותי ואת הכתיבה שלי זה שאני מצמצמת בזמן אני ממש (אבל ממש) אוהבת לעשות כעבור שבוע ולספר את כול מה שהיה בו, העמסת יתר בפרק זה גם אחת מהתכונות.
שמחה שאהבת..

10/08/2014 02:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך