הטוסט של נייל (:
סורי שקצר. וואי כלכך קשה לי לכתוב על החבורה המז%**# הזאת. כבר איזה חצי שנה שכולן מהן רבו איתי בריב שונה.עזבו. בעוד כמה פרקים תגלו את הכל.
אוקיי, אז מה דעתכם על הסיפור הראשון שלי פה? מוזמנים להגיב ולדרג (:

הזמן מדבר-הקדמה+פרק 1.

סורי שקצר. וואי כלכך קשה לי לכתוב על החבורה המז%**# הזאת. כבר איזה חצי שנה שכולן מהן רבו איתי בריב שונה.עזבו. בעוד כמה פרקים תגלו את הכל.
אוקיי, אז מה דעתכם על הסיפור הראשון שלי פה? מוזמנים להגיב ולדרג (:

הקדמה-
׳הזמן מדבר׳ הוא בעצם סוג של יומן כזה, שמספר על מה שעובר עלי ביומיום, איך זה להיות בכיתה ו׳ שזאת שנה אחרונה ביסודי.. אז.. בסיפור הזה אני אספר על כיתה ו׳ מנקודת מבט כללית.
אז הדמות הראשית היא מלאני (אני.) , בת 12 שלומדת בכיתה ו׳ ובדרך פוגשת המון ריבים, בעיות, שטויות והבכות.
שיהיה לי בהצלחה ^_^

פרק 1-
מלאני הלכה בכבדות לבית הספר.
׳הנה זה שוב מתחיל..׳ חשבה לעצמה. ׳שוב מתחילה התקופה הקשה בחיים.׳
היא נכנסה לכיתה החדשה ופגשה המון חברות וחברים, והתיישבה במקום שחברותיה לחבורה שלה שמרו לה. החבורה (מרוב טיפשותה -_-) לבשה אותו דבר, חולצה לבנה וגינס ארוך.
״מעניין מי זאת אילנה.״ צחקה מל לאשלי, חברה הטובה ביותר.
״בטח עוד אחת המורות הדאבות האלה.״ צחקה אשלי בתשובה.
החבורה התחילה לצלם תמונות ולהעלות, לתייג אחת ת׳שניה ולא להפסיק לצחוק.
הילדים החלו להכנס. עייניהן של בנות החבורה המשועשעות נקלעו אל לירון, הילדה שהכי שנאו בגלל מל, שבריב איתה מתחילת החופש.
״היי, שמנה!!!״ קראה מולי בהתלהבות אל לירון.
היא הביטה בהן בזלזול והייתה על סף בכי. ׳הנה שוב היא, מלאני, הילדה המושלמת והמהממת בעולם.׳
חשבה לירון בזילזול.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך