החבר שלו פרק 3

HopelessDreamer 08/02/2017 639 צפיות אין תגובות

*הערה: שיניתי את שמו של מני למתן*
ערן
היא הלכה והוא נשאר, העולם מנצנץ וזוהר כמה יפה כרמית, חבל שהיא הלכה היא השאירה טעם של עוד, הנשיקות שלה כל כך טעימות ומתוקות, אבל למה היא התקמצנה? למה הנשיקות היו כל כך קצרות? למה היא נרתעה? נו טוב זו נשיקה ראשונה שלה אפשר להבין אותה, ערן הסתכל למטה, על הזקפה, צריך להפטר ממנה עכשיו, יש לו כאבי ביצים היא הייתה כל כך סקסית, כל חיבוק הוא הרגיש את שדיה הקטנים מתחככים בו, השפתיים הרכות והנעימות נפגשו בשפתיו, הלשון שהשתחלה פנימה והדם זרם במהירות לכיוון מטה..
איבר מינו היה קשה כמו אבן וכתם רטוב קטן נראה על המכנס,
הוא קם, נכנס לשירותים של התחנה המרכזית והביא ביד, כשסיים והיה בדרכו לצאת מהשירותים הפלאפון צלצל, זה היה מתן, חבר שלו הכי טוב "נו איך היה יא זין?" ערן חייך "וואי אחי שמע נראה לי שהלך ממש טוב אני לא יודע אני בעננים" "כן רואים" ענה מתן
"מה? מה רואים?" ערן לא הבין "אני מאחוריך יא זין!"
ערן הסתובב וראה את מתן מנופף לו מרחוק, מתן הוא שטותניק רציני הוא לא יכול להעביר דקה בלהיות רציני..
הם הלכו ביחד לשתות, יום חמישי בכל זאת
כל הערב ערן היה בעננים רק חשב כמה כרמית יפה סקסית ומתוקה, ואיזה מזל שהוא התחיל איתה..
האלכוהול סובב לו את הראש, לא שמע מה כולם אומרים, הסתכל על החיוך הצדדי של מתן, על הסיגריה שעישן חבר אחר, אחד צחק בלי קול, החיים נראו לו יפים פתאום, כבר תקופה שהוא לבד, כל כך לבד, הוא ומתן גרים בעליית גג קטנה שהם שוכרים מחבר של אח של מתן, כל ערב יושבים מעשנים נרגילה עם חברים בדירה, הכל חוזר על עצמו, הכל ריקני, אל אבא שלו הוא לא הולך, אמא שלו נפטרה ואבא שלו התחתן עם אישה אחרת, רעה, הוא לא אוהב להיות שם, אבא שלו לא אותו בן אדם מאז שהכיר אותה, הוא הפך לקר, ערן נהיה עצוב שוב כשחשב על כל זה, ואז נזכר שוב בכרמית, נראה לו שהיא קרן האור היחידה שלו כרגע, הוא נאנח, הלוואי שהיא תשאר שלי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך