HopelessDreamer
הסיפור הוא מעין פאזל שתכף יתחבר

החבר שלו פרק 4 (18+)

HopelessDreamer 09/02/2017 528 צפיות אין תגובות
הסיפור הוא מעין פאזל שתכף יתחבר

השעה כבר שתיים בצהריים, מתן התעורר רק עכשיו, המיטה שבקצה החדר הייתה ריקה ומבולגנת, ערן יצא מהבית כבר בשבע בבוקר, הוא עובד בבקרים, לכן הוא גם חזר לדירה מוקדם יחסית אתמול, באחת בלילה.
מתן נשאר בבר עם החברים, הוא יכול לקום מתי שבא לו הוא עובד רק בלילות בבר שנמצא במרחק הליכה מהדירה שלהם,
מתן כבר חייל, בצבא הוא טבח, הוא עושה שבוע בבסיס ושבוע בבית, יש לו קסם אישי הוא מצחיק הוא היפראקטיבי, יש לו נצנוץ שובבות בעיניים וחיוך כובש שלא יורד לשניה מהפנים, עורו שזוף וחלק וגומות מעטרות את הלחיים, עיניו שחורות ושיערו שחור וזקנקן קטן מעטר את סנטרו, הרבה בחורות מחכות שיתחיל איתן אך הוא אינו מודע לזה,
וגם אם היה מודע לא היה עושה דבר וחצי דבר עם המידע..
חסר לו האומץ להזמין בחורה לצאת איתו, יש לו אומץ להכל אבל רק לזה לא, אולי כי זה רגע רציני מידי שצריך להוריד לרגע את החיוך המוגזם מהפנים? מי יודע..
תעיד על כך אורית החיילת מהבסיס, אפילו חברותיה פנו אליו ואמרו לו תזמין אותה לצאת כבר, והוא, מאוהב בה קשות, אבל לא מסוגל.. לא מסוגל לבצע מהלך.. הוא חושב עליה הרבה אבל מילים הוא לא מנדב, מתן לא מדבר הרבה על רגשות, בניגוד לערן, הרגיש והפטפטן.
מתן שטף את פניו והביט בראי "איזה חתיך אתה" אמר לבחור שהשתקף אליו, צחק לעצמו והסתובב להשתין, מביט בבלאגן השורר בחדר השירותים ובבלאגן שהוא ראה מהדלת שהשאיר פתוחה, ערן שיהיה בריא.. בלאגניסט לא קטן.
אולי החדשה הזאת כרמית תסדר אותו, הוא חושב, בחורה חמודה דווקא, שיחק אותה הזין הזה.
לפתע חש מתן ריקנות איומה, המשמרת שלו מתחילה רק ב10
הוא התיישב מול המחשב, כתב ××× בגוגל ודפדף בין עמודי הפורנו הוא מביט בתמונות של הסרטונים ולוחץ על סרטון שנראה לו מעניין, מסיבת סקס, כולם שוכבים עם כולם, בחורה בלונדינית בגרביון רשת שקוף ללא תחתונים נמרחת על בחור כהה עור, 2 בחורים שריריים וצעירים מרימים בחורה יפיפייה בעקבים משני צידיה ומפשקים את רגליה כך שאיבר מינה נגלה לעיני המצלמה שעושה זום,
האלכוהול נשפך שם כמים,
הלוואי והייתי במסיבה כזאת
הוא חושב אחרי שהוא גומר..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך