Butterfly
מקווה שאהבתם<3 תגיבוו

החיים הטובים-פרק 1 (סיפור חדש! תגיבו!)

Butterfly 03/09/2013 576 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם<3 תגיבוו

~נקודת מבט של לילי~
"לילי!! טום!! יום ראשון בבית הספר!! לקום!!" צעקה אליס, אימם של התאומים.
"אמא, אבל למה גם אני צריך ללכת לבית ספר לחננות הזה ?!" קרא טום בייאוש וקם ממיטתו. לילי נאנחה. גם היא לא הייתה שמחה במיוחד שטום הול איתה לבית הספר החדש, רק כי הציונים שלו היו סבירים יחסית לשנה שעברה, אימם דיברה עם המנהלת והתעקשה שגם טום יוכל להכנס לבית הספר.
"מחוננים.." סיננה בשקט וקמה גם היא ממיטתה.
"שנינו יודעים שזה אותו בדבר" חייך טום בציניות והוריד את חולצתו. טום היה חתיך, עם השיער הבלונדיני הארוך שנופל על מצחו ועם עיניו הכחולות הגדולות שנראו בדיוק כמו של לילי.
לילי לבשה גופיה כחולה צמודה וג'ינס קצר, עם כפכפים כתומות. היא סירקה את שיערה החום הגלי והרכיבה את משקפיה.
שניהם ירדו למטה ולקחו את ארוחותיהם. הם הכניסו אותם לתיק במהירות ורצו לתחנת האוטובוס.
האוטובוס הגיע ושניהם עליו. לילי התישבה במושב ריק והכניסה אוזניות לאוזניה.
טום התישב לידה והביט קדימה.
"תיזכרי, אני לא יודע מי את בבית הספר סבבה?" לחש לה טום. לילי קצת נפגעה, אבל היא הכירה את אחיה. היא הינהנה והגבירה את הווליום בטלפון. כעבור חצי שעה הם הגיעו ויצאו.
הם הלכו למזכירות וקיבלו מערכת שעות.
לילי נכנסה לשיעור הראשון שלה, ביולוגיה למתקדמים. היא הופתעה לראות בכיתה שלה מספר גדול של חתיכים. היא התישבה במקום פנוי ליד חתיך אחד עם שיער קצוץ ושחור ועיניים ירוקות.
"היי" חייכה אליו.
"היי, מאט" חייך אליה הבחור והסתובב ללוח. הוא הוציא מחברת והתחיל לכתוב.
לילי הסתכלה עליו ופתחה גם היא מחברת. היא החלה לכתוב בהירות, אך ידה התעייפה.
היה צילצול להפסקת אוכל. לילי התיישבה בשולחן לבד, בסוף הקפיטריה. היא ראתה את טום יושב עם עוד שני בנים וצוחק איתם. היא נאנחה. תמיד טום היה יותר מקובל ממנה, והיו לו יותר חברים. למזלה היה לה את אנה, דני וקווין, אבל חוץ מהן, לא הייתה לה אף אחת. היה לה קשה להתחבר לבנות.
כעבור כמה דקות התישבו ליד השולחן שלה שתי בנות ; אחת עם שיער חלק, פוני בובה ופס ורוד בשיער, והשניה עם שיער בלונדיני אארוך ומתולתל ועיניים חומות.
"היי את החדשה נכון?" חייכה הראשונה והתישבה.
"כן. לילי" חייכה לילי.
"אני שרינה, אבל תקראי לי שר. וזאת מייבל" אמרה הנערה עם הפס הורוד.
"אתן לומדות במתקדמים?" שאלה לילי. בית הספר היה מחולק למתקדמים ומתחילים. לילי הייתה במתקדמים.
"אני במתחילים חחח אני לא כזאת גאון.. ומייבל במתקדמים" אמרה שר והוציאה מסטיק בטעם דובדבן מתיקה הורוד.
"וואו ראיתם את החדש החתיך ההוא?" אלה מייבל והצביעה בראשה לעבר השולחן שבו ישב טום עם חבריו החדשים.
ללילי לקח קצת זמן לקלוט שמייבל מדברת על טום.
"כן כנראה.. אתן יודעות שהוא ואני…" התחילה לילי ואז השתתקה. היא נזכרה במה שטום אמר לה בבוקר.
"אתם…?" שאלה מייבל והחטיפה מבט לעבר טום.
"אה.." חשבה לילי "יצאנו פעם" המציאה לבסוף.
מייבל ושר פערו את עיניהן.
"איך הוא?" שאלה מייבל והביטה אליו שוב.
"הוא מנשק טוב?" שאלה שר בחיוך.
"אה… אני חושבת" אמרה לילי.
"רגע, לא התנשקתם בכלל?" התפלאה שר.
"אה.. כאילו.. כן התנשקנו פשוט אמ.. לא זוכרת.. כאילו זה מזמן.. ועכשיו כבר יש לו חברה חדשה" מילמלה לילי. לטום באמת הייתה חברה, אבל היא לא הייתה חדשה כלכך. קראו לה ג'ולי והם היו חברים כבר שנה שלמה.
"וואו הוא מושלם פשוט" אמרה מייבל בחולמניות ובהתה בטום.
"כן…" סיננה לילי, נזכרת בכל הדברים של למה טום לא מושלם.
"תגידי, אני ומייבל ועוד שתי בנות עורכות מסיבת פיג'מות בסוף השבוע. רוצה לבוא?" שאלה שר וקמה.
"בטח" חייכה לילי וקמה גם היא.
לילי נשארה קצת זמן אחרי שנגמר בית הספר בכדי לדבר עם חברותיה החדשות על מסיבת הפיג'מות.
היא הגיעה הביתה והדלת הייתה פתוחה. היא ניחשה שטום כבר הגיע.
היא נכנסה ועלתה לחדרם. הדלת הייתה נעולה.
"טום?" דפקה על הדלת.
"לכי מפה" הוא יבב מתוך החדר. הוא.. בכה..?
"טומי!! תפתח לי זה גם החדר שלי!" דפקה לילי בחוזקה על הדלת.
הדלת נפתחה. טומי עמד בפתח עם עיינים אדומות ונפוחות.
"אתה בכית..?" שאלה לילי ונכנסה לחדרם.
טום נשכב על המיטה. "ג'ולי נפרדה ממני. בהודעה. לטובת הילד הזה שגדול ממנה בשנתיים."
"אוי" אמרה לילי והתישבה לידו. להיפרד ממישהו בהודעה, זה הדבר הכי אכזרי שמישהי יכולה לעשות לבחור. ברור למה הוא שבור.
"אני לא מבין.. מה אין בי שיש בו?? הא??" אמר טום בעצב והסתכל לעבר לילי.
"אה.. הוא גדול ממנה בשנתיים" אמרה לילי בתוכחה. טום נשכב אחורה, מיבב.
"סליחה…" אמרה לילי כשהבינה שזה רק מכעיר את מצב רוחו.
"יעודד אותך עם אני יגיד ששתי החברות החדשות שלי מאוהבות בך בטירוף?" ניסתה לילי. טום קם והתישב לידה.
"זה באמת מעודד אותך?" התפלאה לילי.
"הם חתיכות??" שאל טום מתעלם ממה שלילי אמרה.
"אה.. לא יודעת… מה זה חתיכות כאילו..?" מילמלה לילי כשהבינה לאיזה מצב היא נכנסה.
"כאילו כוסיות כזה" אמר טום, מנסה להסביר את עצמו.
"כן וגם הבנתי למה אתה מתכוון.." אמרה לילי.
"רגע, אמרת שאת אחותי??" שאל טום בבהלה.
"לא אל תדאג.. לא חשפתי את הסוד שלך.. אמרתי שאמ.. יצאנו פעם" אמרה לילי ובלעה את רוקה. לא היה לה מושג איך טום הולך להגיב.
"אהה אוקיי יופי. הם שאלו משהו?" הוא הגיב יפה משחשבה.
"אה.. איך אתה מנשק..?" גימגמה לילי והביטה אליו.
הוא פרץ בצחוק. "ומה אמרת?"
"אה.. שאני לא זוכרת.." השאלות של טום גרמו לה מבוכה. הוא צחק.


תגובות (1)

מווושלם ♥

09/09/2013 02:50
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך