תגובות וממשיכה מקווה שאהבתן <3

החיים הם אהבה אחרת גדולה פרק 9:

26/02/2014 724 צפיות 3 תגובות
תגובות וממשיכה מקווה שאהבתן <3

פאקקק למה אמרתי אתזה ?!?!
הייתי כולי אדומה..
״ מאי? את בסדר ?״ הוא שאל אותי
״כן בטח״ חייכתי אליו חיוך מזויף
מה אני הולכת עכשיו להגיד לו ?! כאילו אני מרגישה עם זה קצת לא בנוח וזה…
החלטתי שאני עושה אתזה. לא נורא. אני סומכת עליו ;) אם אני ירגיש לא בנוח, אני ילך הביתה ;)
גמרנו לאכול והלכנו אליו. התקשרתי לאמא ושחררתי לה שאני ישנה אצל גלי. אם היא תדע שאני ישנה אצל רועי היא תהרוג אותי.
ראינו בלילה במיטה שלו סרט ממש יפה והוא הביא לי לפיגמה חולצה גדולה שלו ומכנסון דפוק אותי מאחותו.
הייתי ממש עייפה אז אמרתי לו לילה טוב ואז הוא נישק אותי נשיקה סוערת שהתמשכה איזה 10 דקות והרגשתי שהוא נגע לי בתחת תוך כדי הנשיקה. טוב נוו זה דפוק אותי אז הוא אמר שזה היה דורש ;)
עצרתי את הנשיקה , לא היה לי אוויר.
אמרתי לו לילה טוב ונרדמנו ישנים כפיות.
כל הלילה הוא ליטף לי תשיער והחזיק אותי מהבטן קרובה אליו.
הרגשה נעימה כזאת שמעלה צמרמורת וחיוך.
באמת בבוקר קמתי עם חיוך על הפנים וגיליתי שרועי לא לידי.
בהתחלה נלחצתי כי בלילה הינו רק אני והוא ואז חשבתי שאני לבד בבית, אבל כשירדתי למטה ראיתי אותה עושה חביתות , סלט וקפה לארוחת בוקר. אוייש אני מתה עליו !!
״ חיימשליי אתהה !!״ אמרתי וקפצתי עליו בנשיקות
״ הכל בשבילך יפה שלי״ הוא אמר לי
~ אכלנו ~
ביקשתי ממנו שיקפיץ אותי הביתה כדי שאני יתלבש לבית ספר ואמרתי לו שזה יקח 5 דקות.
נכנסתי מהר הביתה, התלבשתי והתארגנתי מהר כי רועי חיכה בחוץ ואז ראיתי מישהו או מישהי שלא הבנתי מי זה או זאת חוסם לי את היציאה.
קפאתי במקום.
הייתי בלחץ כי כל האיש היה אם מסכה שחורה ובגדים שחורים. לא זיהיתי מי זה.
~ כעבור חצי שעה ~
נקודת המבט של רועי :
נוו מה קרה ?! חצי שעה היא כבר שם! היא אמרה 5 דקות !!
טוב אני נכנס לבדוק מה איתה.
נכנסתי וראיתי אותה בוכה ומישהו מנסה להפשיט אותה.


תגובות (3)

תמשיכייי יפה
ואני המשכתי תודה על התגובות חח

26/02/2014 07:15

WTF
שלא יעז לגעת בה אם את לא ממשיכה עכשיו אני הולכת לבד להציל אותה!!!!!!!!
תמשיכי דחוף!!

26/02/2014 11:04

ואווו סיפור מהממם תמשיכי!

01/03/2014 05:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך