החיים המוזרים שלי: פרק 5- חצויה

Lost girl 22/04/2014 1055 צפיות 2 תגובות

חזרתי לבית שאני וג'ייק נפגשנו אתמול בתקווה למצוא אותו ולקבל עוד תשובות לשאלות שהיו לי.
"ג'ייק אתה פה?" צעקתי בתקווה שהתשובה תהיה חיובית.
"כן, אני פה, תסתובבי" הסתובבתי וראיתי אותו עומד ומחייך עלי.
"למה באת לפה?" הוא שאל אותי בהתפלאות.
"אני רוצה לדעת עוד." אמרתי והתסתכלתי עליו במבט מתחנן.
"אוקיי, מה את רוצה לדעת?" הוא שאל אותי תוך כדי שאנחנו נכנסים לבית.
"דבר ראשון. למה כל פעם כשאנחנו מדברים אנחנו מדברים דווקא בתוך הבית ולא במקום שנפגשנו?" התעניינתי.
"זה מסוכן לדבר בחוץ. יכולים לשמוע אותנו. המלאכים הנופלים יכולים להגיע לאיזה כוכב שהם רוצים בכל זמן שהם רוצים בקלות, בגלל זה אני נזהר, הם יכולים לשמוע אותנו ויהיה להם יותר קל לנצח אותנו במלחמה כי יהיה להם מידע נוסף, כמו זה שמצאנו את החצוי, ובאותו הזמן אני גם מסכן אותך אם הם ישמעו. המלאכים הנופלים הם יצורים רעים ואכזריים, אף אחד לא יכול לדעת מה הם מסוגלים לעשות." הוא הסביר.
"ואיך אתה יודע שאין מלאכים נופלים בבית הזה?" שאלתי והסתכלתי על ג'ייק במבט מבולבל.
"את הבית הזה יכולים לראות רק שדים. מלאכים נופלים, בני אדם וכל השאר שהם לא שדים לא יכולים לראות אותו או להכנס אליו."
"ואיך אני רואה אותו?"
"את חצי שד, זוכרת? את חצויה."
"איך יכול להיות שאני חצי שד אם שני ההורים שלי הם בני אדם?" שאלתי.
"לפני בערך מליון שנה היה בכדור הארץ המלאך הנופל הראשון. הוא היה מאוד חזק והוא ניסה להשמיד את כדור הארץ, למלאכים נופלים תמיד היית שנאה כלפי כדור הארץ. השדים נלחמו בו ולבסוף נצחו, השדים חשבו שהמלאך הנופל מת אבל הוא לא, המלאך הנופל ברח לכוכב אחר, הוא קרא לכוכב 'סולוטונוס', סולוטונוס בשפה של המלאכים הנופלים אומר: לשלוט בכל.
מאז המלאכים הנופלים מנסים להשתלט. מה שהמלאך הנופל הראשון לא ידע זה שהשד הכי חזק נשאר בכדור הארץ בשביל להגן על בני האדם, השד לא יכל להשאר בצורתו הטבעית אז הוא קיבל גוף של בן אדם. השד היה בגוף הזה הרבה מדי זמן ובסופו של דבר נתקע בו, וכך נוצר הדבר שנקרא 'חצוי'. גוף של בן אדם מזדקן ולבסוף מאבד את חייו, כאשר הגוף מאבד את חייו השד עובר לגוף אחר. מדור לדור השד כל הזמן מחליף גופים ובכל דור יש חצוי אחר." ג'ייק הסביר לי בקפדנות.
"אז אתה אומר שנכנס בתוכי שד?" אמרתי ורעד עבר בגופי.
"זה לא מדוייק. השד הוא שד רדום. כשהגוף מת השד נשאב לגוף אחר ללא רצונו. השד נשאב בגוף של תינוק לפני שהוא נולד. אז בכללי הבן אדם נולד חצי שד." הוא הסביר לי באיטיות בנסיון להסביר הכי ברור שהוא יכל.
"אז נולדתי חצויה?" שאלתי והסתכלתי על ג'ייק.
"כן." הוא ענה. "יש לך עוד שאלות?"
"כן, בפעם הראשונה כשדיברנו, בבית הספר, הוצאת משהו מהתיק, מה זה היה?" שאלתי.
"זה היה סימן. המלכה של הכוכב שלי ביקשה ממני לשלוח סימן כשאני ימצא את החצוי. היא הביאה לי סימן מיוחד שהיא תדע שזה באמת אני שלחתי לה ולא מישהו אחר." הוא ענה והסתכל עלי לראות אם הבנתי הכל.
"והאיש במסכת ההוקי? מי זה היה?" התעניינתי.
"מאיפה את מכירה אותו?" ג'ייק שאל והסתכל עלי במבט מופתע.
"כשנסעתי עם אמא שלי לבית ראיתי אותו מעביר לך שקית. מה היה בשקית?" שאלתי.
"דברים שיעזרו לשער מעבר בין כוכבים להשאר פתוח יותר זמן. אני לא יכול להחזיק את השער פתוח להרבה זמן, זה לוקח לי המון כוח ואם הוא יסגר יקח לי לפחות חודש לפתוח אותו מחדש, פתיחת שער דורש הרבה כוח והכח שלי בכדור הארץ מוגבל ולכן קשה יותר לפתוח שער בכדור הארץ." הוא הסביר.
"מה אני אמורה לעשות כחצויה?" שאלתי בהתעניינות.
"לעזור לכוכב שלי לנצח. הכוח שלך עצום, את רק צריכה לדעת איך להפעיל אותו." הוא ענה לי בחיוך.
"ואיך אני אדע איך להפעיל אותו?" שאלתי בפליאה.
"בזה אני יעזור לך." הוא ענה בקול מתנשא. "עכשיו בואי לבית הספר, יכולים לחשוד. אתמול גם לא היית בבית הספר וזה אחרי שניקול ואנג'ל ראו אותך איתי, אם לא תלכי גם היום, זה יכול להיות לא טוב."
"או…" לא הספקתי להגיד את מה שרציתי והיינו בכיתה.


תגובות (2)

יפה מאוד! ומותח
אני מתה על סיפורים כאלה,חצויים והכל
הייתה גם סדרה "חצויה"אבל היא נגמרה וגם החצויה היתה חצי ערפדית חצי בת אנוש..ואהבתי את הסדרה מאוד..ושאני התחלתי לראות את הסיפור שלך מההתחלה זה היה כזה מהמם!! דירגתי 5! בבקשה תמשיך/י !!

25/04/2014 22:20

    תודה :) אני אמשיך

    26/04/2014 10:09
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך