4 תגובות ממשיכה ^^ מקווה שתתמכרו לסיפור (-:

החיים הנוראיים שלי פרק 4

08/02/2014 697 צפיות 9 תגובות
4 תגובות ממשיכה ^^ מקווה שתתמכרו לסיפור (-:

ולא תאמינו מה ראיתי……
ראיתי את החדר הכי יפה שראיתי בחיים שלי ! הייתה לו מיטה ענקית, וג'קוזי ומחשב וטלוויזיה ענקית אולי אפילו 2! "מה זה זה החדר שלי?" שאלתי את הארי, "כן" הוא חייך. ממש רציתי לחבק אותו באותו רגע!! "להשאיר אותך לבד?" "לא,לא אין צורך, אתה רוצה תשב" חייכתי….."אז…….איך הגעת לפה?" הוא התיישב על המיטה. לקחתי בובה על המיטה וחיבקתי אותה. "המשפחה שלי, היא התעללה בי, אז ברחתי" אמרתי בשקט ודמעה ירדה על לחיי. "זה כואב לך לדבר על זה?" הוא אמר לי גם בשקט. "לא, לא," אמרתי. "מה זה הרעש הזה?" שמעתי רעש של צפצופים. "זה המחשב שלך,זה מהפייסבוק" הוא ניגש אל המחשב שלי ותוך כדי אמר, "יש לך?" "מה זה פייסבוק?" אני יודעת שאני נערה, אבל אף פעם לא נתנו לי מחשב אז אף פעם לא ידעתי……ירין הייתה ממש עסוקה ולא לימדה אותי וכל השאר……טוב השאר מהשאר יותר סבלתי מאשר למדתי. "את לא יודעת מה זה פייסבוק?" "לא……לא לימדו אותי" אמרתי בשקט. "פייסבוק זה רשת חברתית, את יודעת מה זה?" "כן כן, אל תגזים, מקבלים הודעות ומגיבים על תמונות וכו'…"
"בדיוק, מה השם המלא שלך?" "מאיה עדן" "הנה, עכשיו את בפייסבוק, את רק צריכה תמונת פרופיל, אני אצלם אותך מהטלפון שלי, אעשה כמה דברים ויהיה לך תמונת פרופיל" הוא צילם אותי, עשה כמה דברים, והתמונת פרופיל שלי התנוססה על המחשב. "הנה, עכשיו את בפייסבוק" "מה זה הרעש הזה שוב?" "זה מהפייסבוק, שלחתי לך בקשת חברות, הנה…..עכשיו אנחנו חברים בפייסבוק" "וואו! מגניב תודה!" אמרתי לו, "טוב……אני אלך עכשיו, נתראה אחר כך?" "כן בטח" אמרתי לו והוא הלך מהחדר. עלמה מיקדורשטיין הופיעה מולי, "היי מאיה, הכל בסדר?" "כן עלמה מיקדורשטיין" חייכתי אליה, "אויש חמודה….תקראי לי עלמה." "טוב תודה עלמה," "מחר את הולכת לבית ספר של הארי!
היא הודיעה לי חגיגית, "מה באמת?!" התרגשתי, "רגע……מי ישלם על ציוד לימודים, ועל הלימודים, ועל בגדים בשבילי……?" "אל דאגה חמדתי, אני אדאג לכל, עכשיו תתקלחי עוד מעט יש ארוחת ערב" כ"כ התרגשתי, פעם ריאשונה שיש לי הזדמנות לחיות חיים נורמליים! הלכתי להתקלח, במקלחת משלי!! המים היו ממש חמימים ושוב המשרת שם לי בגדים על המיטה, ושם לי מיץ תפוזים טרי על השולחן "להתרעננות," הוסיף ויצא מהחדר. הנה שוב הרעש המוזר הזה, הוא מגיע מהמחשב, אה זה בטח מהפייסבוש….פייסכוך…..לא נורא אני כבר אלמד את השם. ההודעה לא הייתה מהארי, אלא מ……


תגובות (9)

תממשייכככיייי !!!!!
דחוווווף !!
מהררר !!!!

08/02/2014 08:29

תממשייכככיייי !!!!!
דחוווווף !!
מהררר !!!!

08/02/2014 08:29

תממשייכככיייי !!!!!
דחוווווף !!
מהררר !!!!

08/02/2014 08:30

תמשיכי מהרררררררררר

08/02/2014 08:47

עוד 2 תגובות ממשיכה (= תודבה על הפרגון

08/02/2014 09:09

המשךךךך

08/02/2014 09:33

תמשיכיייי

08/02/2014 10:52

תמשיכי

08/02/2014 11:23

תמשיכי!!!
את ממש מוכשרת… :)

08/02/2014 11:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך