תגובה 1 וממשיכה (=

החיים הנוראים שלי פרק 1

03/02/2014 757 צפיות 3 תגובות
תגובה 1 וממשיכה (=

אני מאיה. ובאתי לספר לכם על חיים שלי, אם אתם רוצים לא לקרוא את הסיפור שלי אתם יכולים ללכת, אני כבר רגילה……קמתי בבוקר, סידרתי את המיטה שלי, טוב זה לא ממש מיטה, זאת ריצפה, אין אפילו קרטון או משהו, הלכתי לצחצח שיניים בצינור שבגינה, ושלא תבינו לא נכון, אני לא ענייה, להפך המשפחה שלי מסתדרת די טוב, לכול בני המשפחה שלי יש מיטות חמות, אמבטיה, אוכל מסודר ורק לי…..לא. אמא שלי, מתה בלידה שלי ולכן אני האחות הכי קטנה, ומאז אבי שונא אותי, יום יום הוא אומר לי שזה הכול באשמתי ושואל אותי למה נולדתי. אבי ירד לעבודה, כמו בכל יום, "אבא איפה לזרוק את הזבל?" ירד אחי הגדול ב3 שנים, יואב, הוא כמו אבא, מתאכזר אליי. "תנעל אותו בחדר אשפה למטה יחד אם מאיה" הוא אמר בפסקנות ונשק לו על הלחי. אני כבר רגילה, אבא שלי עושה לי את זה בכל יום 'כאזכור איך הוא הרגיש כשאימי מתה בגללי' אני לא מבינה למה נולדתי בכלל, אולי זה באמת באשמתי……ירדנו למטה ושם ראיתי את אחי הגדול ב5 שנים, רן; רן הוא לא שם לב לכל דבר, הוא מין פריק-גיק כזה, אף פעם לא באמת דיברתי איתו. הוא חלף על פנינו בלי להחליף מילה. "יואב למה אתם עושים לי את זה? למה אתם מתעללים בי??" הוא שינה את פרצופו לפרצוף של אבא כשהוא כועס עליי, הפרצוף שלו כל הזמן פחות או יותר. "כי מגיע לך! את אשמה, אמא הייתה כל כך טובה עד שאת היית חייבת להיוולד ולהרוס הכל!! עכשיו תרגישי כמו שאנחנו הרגשנו, בזבל!" הוא זרק אותי לתוך החדר אשפה. ונעל. היה די מואר, היה ריח נוראי של אשפה וערימת ג'וקים בפינה, לא לנשום, אמרתי, לא לנשום. פתאום שמעתי את הדלת נפתחת זאת הייתה אחותי הגדולה ממני בשנתיים, ירין. ירין היא היחידה שאוהבת אותי בעולם הזה, ואני מה זה מודה לה! היא הנקודת אור שלי. "היי מאמי שלי את בסדר מה את עושה פה?" היא באה וחיבקה אותי. "אבא ויואב נעלו אותי פה, עוד אזכור נוראי על כך שנולדתי והרגשתי את אמא…." "אוי מסכנונת שלי….בואי אני מזמינה אותך לארוחה" חייכתי, סוף סוף משהו טוב קורה לי היום. הלכנו לאכול במסעדה נחמדה במרכז העיר, קראו לה 'מז'ונה', המלצרית הייתה מאוד נחמדה אלינו והיה לי מאוד טעים. "את רוצה להיכנס?" שאלה ירין כשאני והיא כבר היינו בפתח הבית. "לא תודה," הפטרתי לה, ממש לא התחשק לי לעבור עוד דברים נוראים היום. "אני אשאר פה קצת" ירין נתנה לי נשיקה על הלחי ונכנסה, אני הסתובבתי ברחוב, אה הנה טופס טוטו, אבל אתי לזרוק אותו לפח כשפתאום ראיתי שהמספרים זכו!!! יש לי טופס שזכה בלוטו!!! וגם זה הגרלת הטוט של השבוע!! וווווהווההההההווווווו!! מה אני אעשה עכשיו?? [רק שתדעו, למאיה מלאו 18 בחודש שעבר אז היא מספיק מבוגרת] מי יודע, אולי עכשיו הכל ישתנה…..


תגובות (3)

הרעיון ממש יפה! תמשיכי!

03/02/2014 11:52

תמשיכייי

03/02/2014 12:12

היי, קודם כל אחלה פורמט, מקווה שתפתחי אותו בצורה טובה.
דבר שני, חסר פירוט. את יכולה רק ממה שכתבת כאן להרחיב לעוד לפחות 10 שורות.!
מקווה שתימי את ההערות, שוב, תמשישי.

03/02/2014 12:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך