TamarXD
אני יודעת שזה מבלבל...... אבל אין מה לעשות(:
פרק 15 יעלה מחר.
יום נעים(:

החיים על פי הילה: ספיישל- "כל האמת"

TamarXD 17/09/2013 520 צפיות 3 תגובות
אני יודעת שזה מבלבל...... אבל אין מה לעשות(:
פרק 15 יעלה מחר.
יום נעים(:

שלום חברים, היום זה פרק ספיישל שיתאר את עברה של הילה בו תתגלה האמת על הוריה.
_________________________

סיפורנו מתחיל בליל חורף קר. אישה יפיפייה בסביבות גיל ה-20, רצה בגשם, ובידה- תינוקת שזה עתה נולדה. האישה, קלריסה, שנכנסה להריון לא מתוכנן, הייתה היעד של כמה מראשי משפחות הפשע הגדולות בלאס וגאס. קלריסה הסתירה מהחבר שלה את העובדה על ההריון שלה, מכיוון שחששה שייפרד ממנה.
מה שקלריסה לא ידעה, הוא שחבר שלה, הוא בכלל לא האבא של התינוקת. אביה של התינוקת הוא ראש משפחת הפשע הגדולה ביותר בלאס וגאס. אויבה הגדול ביותר, ג'קי . קלריסה לא זכרה זאת מכיוון שזה קרה בעת מסיבה שקיימה משפחתו של ג'קי, בה שתתה יותר מידי. כשהבינה קלריסה מי אבי התינוקת, החליטה שתצטרך להיפרד ממנה.
קלריסה הניחה בעדינות את התינוקת על השלג הקר, מתחת למדרגות באחד הבניינים המקומיים.
היא הצמידה לשמיכתה פתק ובו כתוב:
*למוצא היקר שלום,
זו התינוקת שלי, הילה. תשמור עליה טוב, כי ככל הנראה זה הדבר האחרון שאכתוב בחיי. נ.ב.- הרחק אותה מבני משפחתו של ג'קי אברג'יל, אביה האמיתי.
בברכה, קלריסה.*
קלריסה ליטפה את ראש בתה הרכה והיפה. היא חיבקה אותה חזק, היא לא רצתה לעזוב אותה.
אך לפתע נשמעו יריות חזקות שנורו לעבר קלריסה. היא ברחה משם בשלג הקר. לפתע, אחד מבריוני משפחת אברג'יל תפס אותה. קלריסה נותחה ובמוחה הושתל מכשיר, שהפך אותה לאחת מחיילותיו של ג'קי.
בנתיים, החבר של קלריסה, עבר במקום ושמע בכי של תינוקת.
הוא עקב אחרי מקור הבכי ולבסוף ראה אותה, ילדה תכולת עיניים, עטופה בשמיכה, מכוסה בשלג.
הוא קרא את המכתב, והבין מיד במה מדובר. מיד הוא התמלא כעס. אך שהביט בעינייה של התינוקת, הבין שעליו לגדל אותה. וכך היה, הוא גידל אותה בבית גדול, והפך לפושע בעצמו. יום אחד, יום הולדת 10 של הילה היפה, אשר נראתה בדיוק כמו אימה, שינה הכל. ג'קי גילה על קיומה של בת לקלריסה, ומחשש שקלריסה תגלה אותה ותחזור לצד הטובים, הוא שלח את מיטב בריוניו לתפוס אותה, ולהרוג אותה.
ביום הולדת 10, הגיעו הבריונים ליעדם ורדפו את הילה ו- "אביה", ג'ורג', עד שלא נשארה להם ברירה, והם עלו לישראל.


תגובות (3)

מה??

17/09/2013 07:30

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח! אני והרעיונות שלי……….

17/09/2013 07:32

כמו תמיד הרעיונות שלך מעולים מחכה להמשך! :)

17/09/2013 15:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך