TamarXD
יום נעים(:

החיים על פי הילה- פרק 14: "מוכרת לי מפעם"

TamarXD 17/09/2013 679 צפיות 2 תגובות
יום נעים(:

נקודת מבט אבא של הילה, ג'ורג':
מולי עמדה, אישה יפייפיה, שיערה הבלונדיני הארוך, עינייה הכחולות…
אותה דמות, הייתה מוכרת לי מפעם, כאילו כבר נפגשנו, כאילו הכרנו מאז ומתמיד.
באותם רגעים הרצתי במוחי שלל דמויות שהכרתי בחיי. ואז, ואז נזכרתי.
"קלריסה?" שאלתי מבולבל.
"נחמד שלא שחכת אותי" אמרה וחייכה חיוך זדוני, בעינייה היה ניצוץ של אש, של רוע.
"זו באמת את?" שאלתי אותה והבטתי בפניה, תווי זקנה לא נראו עליהן.
"באמת חשבת שנהרגתי? עלוב!" אמרה והצמידה את אקדחה למצחי.
"אז מה קרה לך?" שאלתי.
"מידע מסווג, בכל מקרה תגיד ביי ביי!" אמרה, היא לחצה על ההדק. ודם עף לכל עבר.

נקודת מבט הילה:
כולם הביטו בי, מחכים לתשובות. הסתכלתי עליהם, בשנייה כל הביטחון שלי התערער. מה שקרה לאבא שלי… אני לא מאמינה!
"הילה, אימא שלך באמת חיה? הכרת אותה פעם? אולי עובדים עלייך?" שאלה שירה.
"לא עובדים עליי! היא חיה! ולא, לא הכרתי אותה! היא נטשה אותי! היא השאירה אותי ואת אבא שלי לבד!" צעקתי ופרצתי בבכי.

"כולם! בואו מהר!" קרא אלכס, התאספנו סביבו. "תראו! המטומטמים נסעו באוטו!! אם נקרב קצת נראה את מספר הרישוי!" התמוגג אלכס, והגדיל את התמונה, כך שהיה ניתן לראות בבירור את מספר הרישוי.
"80-333-69" הקריא דניאל.
"אלכס! אתה יכול לגלות מי זה?" שאלתי.
"כן! אני רק צריך לפרוץ לאתר הממשלתי… חכו דקה!" אמר.

" גרשון אלפרון!" אמר אלכס.

נקודת מבט אסף:
——————————————–
הודעה חשובה: קוראים יקרים שלי (אם יש כאלה) לפני שיעלה פרק 15, יעלה פרק ספיישל, שיקרא "כל האמת מתגלה" הפרק יהיה כתוב בנקודת מבט כללית, ובו יסופר על עברה של הילה והאמת על משפחתה.


תגובות (2)

וואווו ממש ממש אהבתי את הסיפור את כותבת ממש ממש יפהה תמשיכייי מהררררר
אה ואם את רוצה, אני אשמח אם תקראי את הפרק ה17 בסיפור שלי פרחי מונטריי :)) ♥♥
את כותבת ממש מסקרןןן

17/09/2013 05:09

אני אשמח לקרוא(: תודה רבה♥

17/09/2013 05:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך