החיים על פי טוהר- פרק 2

לא תמצאו את שמי : P 26/03/2012 1133 צפיות 5 תגובות

כמו שהבנתם טוהר היא הדמות המרכזית , עובר לגור אצלהם בבית נער מבית יתומים
יש לטוהר בית ענקי אם גינה ובריכה 2 קומות היא מפונקת
אחרי שדיברתי אם דור הוא שיחרר קצת לחץ ממני ודין בא ..
" דודה " אמר וחיבק אותי " מה קורה " אמר לדור " סבבה " ענה לו וקם ..
" מה ישלך ? " שאל דין " סתם אבא החליט שבא לו בן " מה אמא בהריון ? " שאל
" כן בחודש ה10 נו רציני " " מה ? " " מטומטם אור .. " " אור הזה למה הוא סבבה "
" מה יש לכולם ? " שאלתי " כלום אחלה בן אדם אבל דוד .. " " קח אותי הביתה "
בדיוק היה צלצול נגיד נגמר הבית ספר כולם יצאו לבית נסעתי אם דין באופנוע " ביי " אמרתי לו ונתתי לו חיבוק " ביי יפה " אמר נכנסתי לבית כמו תמיד זרקתי את התיק על הרצפה ועליתי לחדר , הייתי מעוצבנת ראיתי את אור מדבר אם אבא ואוכל איתו הלכתי לחדרי שבדרך אני רואה את החדר של אור כולו בכחול חלש כזה אם מחשב אייפון בגדים יפים נעליים ..
נכנסתי לחדרי הוורד הייתי במחשב בפייסבוק " מבואסת " רשמתי בפייס' וכבר יותר מ20 רשמו לי למה מלא בנות מוסיפות אותי ורושממות לי דברי אני לא מכירה אותם .. נכינסתי לאור וכבר כולם הוסיפו אותו ..
" כול החתיכים לך עושים עיניים רק בלב שלך יש רק אחד שר… " צלצול הפלאפון שלי אוח'
זה היה רועי – הוא לא היה בבציפר היום הוא גבוהה טיפה שחום לא ערס או משהוא אם עגיל באוזן כול הבנות מתות עליו הינו חברים אבל עכשיו הוא כמו אח שלי הוא בכיתה מעליי י'
" מה יש נסיכה " " סתם מאמי עזוב .. ומה ניאלך שסמתה לי את הצלוצל הזה שאתה מתקשר "
" זה כי יש בלב שלך רק אותי " " חחחח " " טוב מה אני יחכה עוד בגינה ? " " מה אה… " ניתקתי
ירדתי למטה פתחתי את הדלת וחיבקתי אותו " אהמ.. "
" אדון רוזן ( רוזן השם משפחה של טוהר ) שלום " אמר רועי " זה בסדר " צחקתי רק בלי שטויות .. "
" אבא " אמרתי " מי זה ? " שאל רועי והיסתכל על אור .. "
" בוא .. " עלינו לחדר " גדל לכם חדר .. " אמר הלכתי למקלחת שבתוך החדר שלי זה חדר בתוך חדר המקלחת לבשתי : http://www.polyvore.com/summer/set?id=32699271
יצאתיי " איזה כוסיית " אמר רועי " סתום " אמרתי וחייכתי " בוא נצא .. "
לקחתי את הפלאפון מסטיק וירדנו למטה " ביי אבא " אמרתי " קחי את אור איתך " אמר . .


תגובות (5)

אהבתי מאוד את הרעיון, אבל אני חושבת שכל פעם שמישהו מדבר עדיף שתרדי שורה זה יקל על הקריאה, אבל ככה ממש אהבתי :-*

26/03/2012 13:37

תודה נסיכת החלומות בקרוב אמשיך עוד : )

27/03/2012 05:59

סיפור ממש ממש יפה והכתיבה שלך רהוטה להפליא ממני בקח ♥

27/03/2012 06:03

תמישכייי !

27/03/2012 11:46

יעלה 3 בקרוב שמחה אים אהבתם :)

27/03/2012 12:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך