החיים עם חנון פרק 1

גל היא נערה בת 13, בכיתה ז'. יש לה חבר בגילה בשם עילי וידיד גם בגילה, בשם דין.
התחלה:
"תבחרו לכם בן או בת זוג למשימה במתמטיקה, יש להגיש אותה ביום שלישי הבא, על הנושאים שנכתבו על הלוח" המורה אמרה והתחילה לרשום נושאים על הלוח, זה כמו קשקוש, חשבתי, מתמטיקה זה ממש לא חשוב וחוץ מזה למה דווקא בתקופת המבחנים אה? למה היא חייבת להרוס הכול, נזרק עלי פתק מאחורי, פתחתי את הפתק, 'את עובדת איתי נכון?' הפתק היה מעילי, עמדתי בדיוק להשיב לו שכן כשנזרק לעברי עוד פתק, הפעם מהצד השמאלי של הכיתה, הכיתה מחולקת ל2 חלקים, הצד השמאלי, שהוא החננות של השכבה, והצד הימני שהוא של המקובלים, אני ועילי בצד הימני, וגם דין, אני ועילי הכי מקובלים בכיתה את זה בטח כבר ניחשתם, ואם לא אז סביר להניח שכבר הייתם מבינים במהלך הסיפור. איפה הייתי? אה כן, הצד השמאלי של הכיתה, נקרא גם הצד של החננות, הצד האפל והצד של הלוזרים, כל מי שבצד הזה החיים שלו נוראיים, ולא אני לא מגזימה, הפתק נשלח מאיתי, הכי לוזר שבעולם, 'אני לא מאמין שאני כותב את זה אבל….אבל….את רוצה להיות רעייתי?' התעלמתי מהפתק וחיכיתי לצלצול, רון תלה בי מבט של ציפייה ועילי תלה בי מבט של סימני שאלה. שפשפתי את העיניים חזק, לא, אין דרך להיחלץ מזה, אלא אם כן יבוא מישהו וימשוך אותי מהאדמה; פשוט תגידי לו שאת חברה שלו גל זה לא כ"כ קשה! אבל אני גם לא רוצה לפגוע בו…..אוףףף מה אני הולכת לעשות?! אוי הצלצול הגואל, כמה חיכיתי לך! "חכי לי טוב?" דיברתי למעיין, ה-BFF שלי, כי לכל אחת יש חברה הכי טובה, אלא אם אתה מוטציה…."בכיף" היא חייכה אליי והלכה למאחורי הדלת, "נו את באה??" עילי זירז אותי, "יש לנו הרבה לדבר" "חכה אוקיי?" אמרתי לעילי, עילי רטן והלך לעבר מעיין. "תקשיב איתי, יש לי חבר, עילי" "אה," איתי השפיל עיניים, "איני בקיא בעיינים בשכבה" נראלי שהוא היה די עצוב, "אל תהיה עצוב," מיהרתי לומר, "נוכל לעשות את העבודה במתמטיקה!" והנה אמרתי דבר שאחרי 2 שניות התחרטתי עליו, זאת תכונה שאני מה זה לא אוהבת בעצמי. עילי צרח לי, "אני לא אחכה עוד הרבה זמן!" צרח והתפרץ לכיתה, "זה מי שאת מדברת איתו?" צעק עליי, "אה…." "אל תתחילי לומר," הוא קטע אותי, "את בטח גם בוגדת בי איתו נכון?!" "חתיכת….." הוסיף ולא ידעתי אם הוא מתכוון לי או לו, עילי בא, ולפתע……
להמשיך? תגיבו אם להמשיך [=


תגובות (1)

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!

01/01/2014 08:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך