החיים שלה משתנים פרק 16/ חלק 2

K.A.L.M.A.L.A.S 22/08/2023 97 צפיות אין תגובות

"ניצחתי," סאלי אמרה לו.
"איך…" ירין אמר.
"שוב פעם." סאלי אמרה בחיוך ערמומי וציירה לוח איקס עיגול פעם נוספת.
סאלי עשתה את המהלך הראשון וציירה עיגול באחד התאים של הלוח.
ירין צייר איקס אחריה, ובדיוק כשעשה את זה, סאלי הפילה את קלמרו בטעות.
"אופס." סאלי אמרה בלי שמץ הצטערות וירין הרים את קלמרו מהרצפה.
כשירין הרים את ראשו, סאלי כבר ציירה שני עיגולים, אך ירין הבחין רק באחד.
הוא צייר את האיקס שלו, וכשהגיע תורה של סאלי, היא השלימה רצף של עיגולים ובכך ניצחה.
"איך זה הגיוני…" ירין הסתכל על הלוח. הוא ידע שיש בו משהו מוזר, אך הוא לא הצליח להצביע בדיוק על הבעיה.
הוא הסתכל ביתר ריכוז על המשחקים הקודמים שלהם בזמן שסאלי ציירה לוח איקס עיגול נוסף.
"אה!" הוא לחש כששם לב לדבר שהיה משותף לכל המשחקים בהם סאלי ניצחה אותו. בכל המשחקים ההם מספר העיגולים של סאלי היה גדול יותר ב2 ממספר האיקסים של ירין, מה שאומר שסאלי שיחקה תור אחד יותר מירין, מה שהוביל לניצחון שלה. כנראה שבכל הפעמים שבהם אירעו תאונות כמו הפלת קלמר בטעות, הפלת המחברת לרצפה או הסחות דעת מכוונות אחרות, סאלי ניצלה את המצב ולקחה לעצמה תור נוסף. לא, ירין חשב, סאלי לא ניצלה את המצב- היא יצרה אותו.
במקום לספר לה את מה שגילה, ירין החליט לשמור זאת בסוד ולשחק עוד משחק אחד אחרון.
"תתחילי." הוא אמר בחיוך אל סאלי.
"כן." סאלי הסכימה וציירה עיגול במרכז הלוח.
תורו של ירין הגיע, וכשהוא צייר את האיקס שלו סאלי בטעות הפילה את המחברת שעליה שיחקו את משחק האיקס עיגול.
סאלי התכוונה לשרבט עיגול בזמן שהיא מרימה את המחברת מבלי שירין ישים לב, אך ירין לקח את המחברת מידיה.
"תני לי לעזור לך." הוא אמר בחיוך אדיב והניח את המחברת ביניהם.
סאלי כחכחה בגרונה. "אתה יכול לבדוק את השעה?" היא אמרה וקיוותה שיוריד את עיניו מן הלוח, כדי שהיא תוכל לצייר שני עיגולים במקום אחד.
"השיעור יגמר כנראה עוד ארבעים דקות." הוא השיב.
"תוכל לבדוק מהנייד שלך?" היא המשיכה ושאלה.
"אחרי המשחק." ירין אמר וצפה איך פניה של סאלי מתכווצות.
"טוב." היא אמרה קצרות והניפה את ידה לעבר קלמרו של ירין במטרה להפיל אותו פעם נוספת.
אך ירין אחז בקלמרו היטב הפעם. "את עושה מהלך?" ירין שאל והשתדל לא לצחוק.
היא כחכחה בגרונה שוב. היא ניסתה שלוש פעמים להערים על ירין, אך ללא הצלחה. היא התכוונה להצהיר על הפסדה אך בדיוק חברו של ירין ניגש אליו. הוא חצה ביניהם והסתיר את ירין מסאלי. סאלי ישר ניצלה את המצב וציירה עיגול מבלי ידיעתו של ירין.
"רגע." ירין אמר לחברו. "את מסתיר את המחברת." הוא אמר וחברו התרחק אחורה וחשף את המחברת. ירין לא שם לב לשום שינוי.
"אז את מתכוונת לשחק?" ירין שאל וחש רצון לצחוק בקול.
"כן." סאלי אמרה בחיוך מרוצה. היא שירבטה עיגול פעם נוספת.
פניו של ירין נפלו ככל שהאריך להסתכל על הלוח. היו שתי דרכים שבהן סאלי יכלה להשלים רצף, ואילו הוא יכל לעשות רק מהלך אחד. הוא הסתכל על סאלי וסאלי החזירה לו חיוך. הוא פספס משהו, אבל מה הוא?
הוא עשה את המהלך האחרון שלו וסאלי השלימה רצף עיגולים בתורה.
"ניצחתי!" סאלי אמרה.
"היי! רימית!" ירין אמר. הוא היה מופתע. הוא לא הצליח לנצח את סאלי גם לאחר שעלה על הטריק שלה. הוא ספר אז את כמות העיגולים והאיקסים.
"יש לך עיגול אחד יותר!" הוא המשיך ואמר.
"לא נכון." סאלי הכחישה.
"לא ידעתי שאתה לא יודע להפסיד בכבוד, ירין." חברו אמר.
"גם בכל המשחקים הקודמים," ירין הסביר בקול. "גם בהם רימית. הוספת עיגול אחד יותר ממה שהיית צריכה."
"אני…? לא נכון." סאלי אמרה והתאמצה לא לחייך.
"רמאית אחת." ירין אמר.
סאלי החלה לצחקק וירין צחק אחריה.
הגשם פסק לעת עתה, אך עדיין היו קולות רמים של סופות והרוחות שרקו כאילו הם מתרשמים באופן תמידי ממשהו.
המורה למתמטיקה לא בא היום בגלל מזג האוויר ולכן כל התלמידים בכיתה נראו במצב רוח מרומם. פה ושם נשמעו צחקוקים עולים ממושבים שונים בכיתה.
"בכל מקרה, מה שלומך, ירין?" חברו של ירין פנה אליו. שיערו היה בצבע חום חסר ברק ועיניו היו אפורות.
סאלי זיהתה את פניו, אך לא זכרה מאיפה.
"בסדר." ירין ענה. הוא שם לב שחברו בא בעיקר בשביל סאלי. "מה איתך?"
"אני מצוין." הוא ענה.
"טוב לשמוע, אראל." ירין אמר.
"ומה שלומך?" אראל שאל את סאלי, מה שהפתיע אותה מעט.
היא כחכחה בגרונה במהירות. "אני בסדר, ומה איתך? כלומר, כבר ענית לירין ואמרת שאתה מצוין אז אתה לא חייב לענות." סאלי דיברה במהירות. "אבל שמחה לשמוע שאתה מצוין."
אראל החל לצחוק וסאלי הפכה לנבוכה.
"את באמת משהו, הא?" הוא אמר וסאלי זייפה צחקוק.
"בכל מקרה, משחק נוסף?" ירין שאל את סאלי בעוד חברו יושב מולם.
"היי, גם אני רוצה לשחק!" אראל אמר. "שחקי איתי, סאלי."
"אה…" היא העבירה את מבטה ביניהם.
"זה בסדר, שחקי איתו." ירין ידע שהוא אמור להגיד את זה, אך הוא לא הוציא את זה מפיו. הוא רצה לראות במי תבחר.
"ירין, יהיה לך אכפת אם נשחק…?" סאלי שאלה.
"לא, לא תהיה לו בעיה." אראל ענה במקומו.
"לא, לא אכפת לי." ירין התעלם מאראל וחייך אל סאלי.
"אוקי." סאלי אמרה בהקלה.
"אני אלך לי לשירותים." ירין אמר וקם ממקומו.
"כן, לך לבכות על זה שהיא בחרה אותי ולא אותך." אראל אמר בחיוך נבזי.
ירין התעלם מחברו.
"זה היה די מרושע…" ירין שמע את סאלי אומרת לפני שיצא מהכיתה.

לאחר שיצא מהשירותים, הוא הרהר בדברי אראל- על כך שסאלי בחרה באראל ולא בו. הוא לא ידע למה היה לו אכפת כל כך מהעניין הפעוט הזה. זה סך הכל משחק איקס עיגול.
אך עדיין היה לו אכפת, והמבוכה שהייתה לסאלי כאשר אראל שאל לשלומה גרמה לו להרגיש קור וקנאה. אבל זה לא אמור להוכיח שום דבר. הוא חזר לכיתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך