אור - כותבת מלידה
פרק אחרון חלק א׳

החיים שלי פרק 15 ׳שתיי דקות׳ חלק א׳

פרק אחרון חלק א׳

החלתי לבכות, הכאבים התחזקו ונהייה לי חם, הרגשתי כמו בגיהינום. הגענו לבית החולים. 
-פרק 15 (עדיין מנקודת מבט של דונה)- 
״זה כואאאאאאאב! תוציאו אותה ממני ! תסתום את הפה!!״ צרחתי בכל כוחי. הכאב התחזק מרגע לרגע, לא היה אכפת לי על מי אני צועקת.  הגענו לחדר לידה, נכנסנו אני אמי סאם ואריק. צרחתי כל שניה, כל רגע. הכאבים ניהיו בלתי נסבלים. ״יש לנו פתיחה מלאה, הלידה מתחילה כל רגע״ אמר הרופא. ״מעכשיו פשוט תנשפי ותלחצי טוב?״ הוסיף הרופא. זו הייתה לידה קשה, אריק היה לידי כל רגע. הצרחות התחזקו, הנשימות התקצרו, ואז… הגיעה הצרחה האחרונה. ״אהההההההההההה!! היא יוצאאאאאאאאאת!״ צרחתי. לפתע נראה שם משהו בידו של הרופא, ידעתי שזו התינוקת שלי. אבל משהו מוזר קרה… 
״כואב לייייי!! בבקשההה!!״ צרחתי. 
״איך זה יכול ליהיות… לא יתכן״ אמר הרופא.
״מה לא יתכן ?״ שאלה מידג׳. (אמא של דונה.)
״דונה חומד, תתכונני יהיו לך שתיי תאומות״ אמר הרופא. 
״מה ?! יהיו לי תאומות?!״ אמרתי. 
לחצתי, וצרחתי. היא יצאה גם השנייה. 
החזקתי את הצעירה יותר, טוב רק בשתיי דקות, אריק החזיק את הבכורה. 
״צריך לקחת אותן״ אמר הרופא. 
נתנו את שתיי המדהימות ליידיו, ונשארנו אני סאם ואריק. 
״אני… אני ילך להביא לי משהו לנשנש, רוצים גם?״ אמרה סאם.
״כן, אפשר איזה חטיף או משהו?״ אמרתי. 
״עליי״ אמרה והלכה. 
״איך את מרגישה?״ שאל אריק. 
״מאושרת״ אמרתי ונאנחתי. 
״מה קרה?״
״אתה תיהיה איתי בזה נכון?״
״ברור שכן, אני אוהב אותך דונה. נתחתן נמצא בית, אני ימצא עבודה״
״אני אוהבת אותך.״ אמרתי והתנשקנו.
״אתם…ג׳קי…״ באה סאם לחדר.
״מה יש עם ג׳קי?״ שאלתי.
•נקודת מבט של סאם•
״אני…אני ילך להביא לי משהו לנשנש, רוצים גם?״ שאלתי.
״כן, אפשר איזה חטיף או משהו?״אמרה דונה.
״עליי״ השבתי וסגרתי את הדלת.
הלכתי לקפיטריית בית החולים, היו הרבה אנשים בתור. ״אני לא יחכה, הנה מכונת חטיפים!״ חשבתי לעצמי.
התקדמתי אל המכונה, לקחתי פרינגלס ושקית של ביסלי לדונה. באתי ללכת אל החדר ונתקלתי בטלוויזיה, היה חדשות. רציתי להישאר, לראות אם תפסו את אדי. 
״ועתה ידיעה חדשה, צוות 810 והמנהיג שלהם נתקלו בבחורה צעירה הנראית בסביבות גיל 16-17 שניסתה לגשת להתעמת איתם. כמו כל האנשים הניסו להתעמת עם הצוות, הנערה נורתה למוות אך נראה כאילו אנסו אותה לפני המקרה, התמונה תוקרן עכשיו על המסך״ אמר הקריין בחדשות. ״מעניין מי זאת המסכנה״ חשבתי לעצמי. פתאום… חשכו עייני. הנערה הזאת, זאת שאדי אנס ורצח אותה לאחר מכן, זאת ג׳קי.
״לפי עדויות, היא ביקשה לפרסם את המכתב הזה לחברתה סאם טרסקוט, למקרה שתמות. ׳סאם, זאת ג׳קי. מן הסתם את קוראת כעת את המכתב הזה. רציתי לומר לך שאדי פה, וגיליתי את זהותו. אם אני ימות, אני מבקשת אך ורק שתגני על עצמך, כי את לא בטוחה. זהותו האמיתית של אדי זה…׳ באותו הקטע של המכתב המילה האחרונה נרטבה, וכבר לא קריאה״ הוסיף הקריין.
מיהרתי לגשת אל החדר פתחתי את הדלת וראיתי את אריק ודונה מתנשקים.
״אתם…ג׳קי…״ מלמלתי בעודי לא מקבלת את המתרחש.
״מה קרה?״ שאלה דונה.
״ג׳קי…מתה.״ אמרתי.


תגובות (2)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

10/07/2013 04:54

תודה ;) אני שמחה שיש מישהי שאוהבת את הסיפור ;׳)

11/07/2013 04:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך